1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aanslagen in Madrid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jajojo, 11 mrt 2004.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    welke aanslagen zijn dan wél zinvol...? :{

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Om te laten zien dat je symphatie hebt voor de mensen die gewond of overleden zijn door de aanslagen in Madrid kan je een X of M in je msn-naam zetten:) Dat jullie het weten :)

3. Ik vind het heel erg wat er is gebeurt, maar waarom zou je in godsnaam een fokking kruisje in je naam zetten, ja uit respect ja, in plaats van dat mensen nou echt respect hebben en geen kruisjes in hun naam gaan zetten. En waarom ook zo laat, tis al een tijd geleden doe dat dan meteen en kom niet later met zo'n droog kruisje in je naam

*heeft zijn woordje gezegd

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het niet..maar de meeste in mijn lijst wel...

5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen heeft zijn eigen manier om deze aanslag te verwerken en om medeleven te tonen aan de nabestaanden van de slachtoffers en om de slachtoffers te herdenken. Dus laat iedereen gewoon in zijn waarde.

Maar wat in Madrid is gebeurt is echt afgrijselijk. 200 (waarschijnlijk nog meer) onschuldige mensen zijn vermoord, van jong tot oud.
    Het geeft ook aan dat landen als Engeland en Nederland moeten oppassen. Als dit echt het werk van Al-Qaeda is dan lopen landen zoals Engeland en Nederland ook dit gevaar.
    Zie je het voor je:
    Utrecht centraal, 's ochtends in de spits, lekker druk, veel mensen, groot station, groot winkelcentrum ernaast. Als ze hier hetzelfde zouden doen als in Madrid zouden wij hier denk ik nog meer doden en gewonden hebben.

Laten we hopen dat zoiets nooit meer gebeurt.

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, ik vraag me ook af hoe veilig Nederland eigenlijk is. Ik denk dat er weinig te doen is tegen een aanslag als die in Madrid, 13 bommen zijn teveel om allemaal te onderscheppen.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, er zijn ook teveel risico plekken.

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    vanuit het standpunt van de terroristen bekeken was de aanslag op het WTC echt wel zinvol, als je zinvol opvat als 'doeltreffend'...

angst (tot aan hypocritie toe), behoorlijke economische schade, laten zien dat er rekening met ze moet worden gehouden, etc...

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    @Perfect_Shit: ben het helemaal met je eens :), maar Sam Fisher Jr bracht zijn stelling weer eens aan de man op een "subtiele" manier waar de haren weer eens recht omhoog van in mijn nek gingen staan. Géén enkele aanslag heeft zin of is te rechtvaardigen, dus ook niet in Nederland

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja, ik moet je gelijk geven, rechtvaardige aanslagen bestaan niet...

een contradictio in terminis.. (of gebruik ik nou een term helemaal verkeerd? :D)

12. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat Nederland juist gespaard zal worden omdat dit een veilige thuisbasis is. Men wil een land dat criminaliteit in zo'n hoge mate tolereert niet tegen zich keren, dus laat het het land met rust.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat er niet om dat er zo veel mogelijk mensen het leven moeten laten. Het gaat om de dreiging. Stel, Nederland zal nog meer steun leveren aan de oorlog tegen het terrorisme (uiteraard meer uit morele plicht tov andere landen), dan is een aanslag (hoe klein dan ook) vrij effectief om mensen bang te maken zodat men liever wat minder gemengt raakt in het hele Al Qaeda opsporingsgebeuren...

14. maarten01king

maarten01king Copito de nieve

Leuk Bevonden:
    0
    Na Madrid nu weer in Bagdad een aanslag op een hotel!

Hoe lang kan de 3e wereldoorlog nog ontkent worden??

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als we een stel jurkdragende mafketels de 3e wereldoorlog laten ontketenen zijn we wel heel suf bezig...

16. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    onlangs nieuwsbericht bevestigd mijn visie daarop. De videoband opname is waarschijnlijk gemaakt in Amsterdam of Brussel. Ze zijn dus gek als ze de NL of BE politie op zich willen hebben.

17. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een beetje een late quote,maar is dit niet precies een half jaar later?

Het jaartal niet meegerekent dan he :)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2004
  18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het is zelfs ongeveer op hetzelfde tijdstip gebeurd (tijdzones niet meegerekend natuurlijk). Precies 2,5 jaar later dus.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat het voor kamelenneukers geen ene reet uitmaakt of ze het nou op 11 mei doen of op 33 januari. Zolang die bom maar ontploft en de wereld weer verschrikt kijkt

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :{. Waarom denk je dat er een Derde Wereldoorlog is? Omdat er twee aanslagen in een week gepleegd worden? :eek: Shocking :eek:...

Deel Deze Pagina