1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aardbeving / Tsunami in Japan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lenny-t, 11 mrt 2011.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Daar heb ik zo'n hekel aan he.8)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké, sorry voor al de discussie omdat ik het verkeerd verwoordde. Wat ik wilde zeggen, heeft Nick hier goed verwoord:

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Aardbevingen in NL worden niet veroorzaakt door breuklijnen maar door vooral door aardgaswinning.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Moet hier niet een 0 af? :9

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aardgaswinning in Limburg? Denk eerder door vulkanische activiteit ergens in de aardkorst.

Nee. 10.000 staat het nu op maar ze verwachten dat het over de 100.000 zal gaan.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Meltdown kan nu echt gebeuren. (RLT7)

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Jup, Splijtstofstaven staan compleet droog! :eek:

8. Seh

Seh Guest

Wut ?! :'-( Dat gaat dan denk ik he-le-maal fout..

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Stream maar weer aangezet en tv op CNN afgestemd. Afwachten!

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is nog niet officieel bevestigd maar dit gaat op twitter rond :eek:
    Ze proberen nu daar een update over te vragen.
    Nog steeds kan de schade dan mee vallen, maar zodra de meltdown door zet en er lekt materiaal uit de reactor en dit komt in contact met grondwater dan is er een ernstig probleem.
    Ramp zal nooit zo groot worden als Chernobyl hoor, maar het is alsnog afschuwelijk!

Edit:

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die CNN chick heeft zo vage stem. Ze slikt alles in. Lijkt alsof dat ze verkouden is. :D

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    HAHA! Ik dacht precies hetzelfde! :lol:

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Laatste post op de pagina :mad:

Hier gewoon even een schaamteloze copy pasta

Is nog niet officieel bevestigd maar dit gaat op twitter rond :eek:
    Ze proberen nu daar een update over te vragen.
    Nog steeds kan de schade dan mee vallen, maar zodra de meltdown door zet en er lekt materiaal uit de reactor en dit komt in contact met grondwater dan is er een ernstig probleem.
    Ramp zal nooit zo groot worden als Chernobyl hoor, maar het is alsnog afschuwelijk!

Edit:

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Alleen deze paar Rednecks. 80% was nog niet eens geboren toen de aanval plaatsvond en sowieso is het onzin. Ze denken allemaal dat ze zich verheven mogen voelen boven alles en iedereen. Kan er ook wel om kotsen, maar dat hele land is inderdaad teveel. Ga liever voor de kleine groep mensen, waarschijnlijk toch allemaal uit Midden Amerika.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heet dat niet China Syndrome?

16. Seh

Seh Guest

Oh, ja dan moeten we ze inderdaad maar uitmoorden. Maar niet voordat we ze flink gemarteld hebben. :F:

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gast, ze kwamen na Katrina ook bij ons aankloppen en nu flikken ze Japan dit. Dan zou je toch ook een hoofdppijn van zo'n volk of groep mensen krijgen. Ik heb het nooit over martelen gehad. Je moet er gewoon een paar goed duidelijk maken wat ze gezegd hebben. Liefst stuur je ze zelf naar Japan. Deze Amerikanen hebben waarschijnlijk nog nooit wat van de wereld gezien en kennen alleen hun eigen omgeving. Vaak is dat een excuus of schaduwbeeld om te reageren op andermans problemen zonder na te denken. Dit soort mensen hebben zelf vaak al problemen zat, maar dat geeft ze nog geen recht zo op de Japanners te reageren.

Ik had dan ook wel kunnen zeggen: Verdiende loon na het vekrachten van zoveel ''dienstmeisjes.'' Ik zeg het ook niet en zou morgen direct naar Japan vliegen als me aangeboden werd om daar te helpen.

G Force en anderen geven al aan dat het soms een hopeloos volk is die Amerikanen. ;)

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Yellow, opbokken man met die discussies hier. Ik vind die meltdown toestanden op 't moment veel interessanter!

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    gast, debielen heb je overal. Die reacties van debiele amerikanen zijn ook lekker selectief uit alle reacties gehaald, dus generaliseer alsjeblieft niet zo.

20. Seh

Seh Guest

Je mist mijn punt blijkbaar, nevermind. :thumbs:

Deel Deze Pagina