1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Aarde] Hoelang denk jij dat de mens het volhoud?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nicotjeh., 24 mei 2003.

1. Arabar NL

Arabar NL infinity

Leuk Bevonden:
    0
    vroeger gingen we inderdaad slechter om met de aarde! Maaaaaar, nu wil het dan ook zijn dat we inmiddels met ruim 6 miljard mensen hier op deze aardkloot leven. Blijven we ons dusdanig voortplanten, dan zullen er grote problemen aankomen! Maar ik vertrouw op de natuur. Dat moeder natuur, zoals ze dat altijd heeft gedaan, er wel iets op vind om alles mooi in evenwicht te houden. Misschien is het wel SARS.... :eek:

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah, ben ook lid van de autokampioen, daar staat in(weet niet welk nummer zo even)heeft Ford een eigen Mondeo uitgerust met een waterstoftank onder een druk van 230 bar om de waterstof vloeibaar te make.

3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

En hoe hard ga zo ding dan?

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    zo heel algemeen is dat niet bekend want ik heb er nog nooit(NOOIT) iets over gehoord...

5. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat het over zeg,

Over een paar jaar liggen we allemaal in kleine rooie bakjes met een plug achtering ons hoofd. En dat is echt waar want ik zag het op tv.

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Net naar de bioscoop geweest ? Matrix Reloaded mischien :p !

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ijs drijft en het smelt dan stijgt het waterniveau niet.
    Het volume van ijs is nl groter dan van water. Dus als ijs smelt dan verkleint het volume.
    Als je nu bv in een glas water heel veel ijsblokjes doet zodat het water juist niet overloopt maar er wel wat ijs boven het glas uitsteekt en je laat dit smelten dan gaat je water NIET overlopen!!!
    Dus over de noordpool hoeft niemand zich zorgen te maken.
    De zuidpool en antarctica bv daar ligt ijs OP land en dat als dat smelt wordt dat water en vloeit dat in zee.
    Ik denk niet dat veel mensen dit wisten:)

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  8. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    dat die domme green peace hippiers continu schreeuwen dat het einde der tijden nabij is TENZIJ ...( je een bedrag overmaakt op giro 2214-HELPGREENPEACE-HET-TERRAS-OP)

Het wordt allemaal flink opgeblazen.

9. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eigenlijk verwachten dat iedereen dat wist, maar nu blijkt(ook in andere threads) dat bijna niemand daarvan op de hoogte is...

10. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2

Door die film begin ik echt massas te filosiferen over het leven, hebben jullie dat ook??

11. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Het kan me niet zo veel schelen, de mensen in de toekomst zijn waarschijnlijk nog mijn nakomelingen, maar niet meer echt mensen denk ik, waarschijnlijk allemaal machines of mutaties of weet ik veel wat. Hun leefstijl zal niet hetzelfde zijn als mijne ik zou er nooit thuis kunnen voelen. Trouwens tegen die tijd ben ik toch dood dus of de mensheid door blijft bestaan of niet is voor mij dan irrelevant. De mensheid zal een plaag worden voor de Universum mark my words. Ons doel is uit te sterven en de proces opnieuw te laten beginnen ook wel de "Fermi paradox" genoemd. Nooit van gehoord dan moet je eens "Space" van Stephen Baxter lezen (brilliant boek echt brilliant).

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Net geen 100.

13. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn op dit moment wel milieu bewuster aan het worden, maar het zal nog wel even duren voordat we als maatschappij op een gezonde manier op aarde kunnen leven (gezond voor de aarde dus). Maar dat moment zal zeker weten komen, als soort kunnen we alles bereiken wat we maar willen, er is alleen veel tijd en moeite voor nodig.

14. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag het me ook weleens af,als het met deze snelheid doorgaat is het over 100 jaar al moeilijk op aarde.

Maarja als de mensheid weg is zal de aarde wel weer herstellen en dat is toch wel ook weer positief.*)

15. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je ook wel weer gelijk in,waar maken we ons dan druk ?
    _O_

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Over auto's die op water rijden he, het kan technisch allemaal al, maar... als dat gebeurt flikkert de hele wereldeconomie in elkaar. Olie wordt dan niets meer waard, rijke landen door olie zijn weg, blabla. Eerder dat auto's op water rijden zijn we denk ik 100 jaar verder, als de olie een beetje op is.

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Overbevolking is toch wel een van de grootste problemen die de mensheid heeft veroorzaakt. En het feit dat menig mens het belachelijke idee heeft dat ieder mens recht op leven heeft maakt dit er niet gemakkelijker op.

Voorbeeld: Ieder jaar weer krijgen we de berichten dat er weer eens een hongersnood is in een of ander derde wereldland. Waarom zouden we deze mensen moeten helpen? Ze leven in gebieden die niet in staat zijn om deze grote aantallen mensen te onderhouden.

Ander voorbeeld: Waarom zouden we mensen laten leven die geen enkele nuttige bijdrage meer kunnen geven? Ik denk aan mensen als geestelijk-en lichaamlijk gehandicapten, psychisch gestoorden, verslaafden die niet kunnen afkicken enzovoorts. Als je om je heen kijkt in de natuur zie je dat daar de zwakkeren het moeten afleggen tegen de sterkeren om de soort gezond te houden, maar wij domme mensen zijn zo geevolueerd dat dit tegen onze natuur in gaat.

Evolutie heeft er voor gezorgd dat we hier nu zijn zoals we zijn en wat mij betreft zijn wij een mislukt experiment dat het verdiend om uitgeroeid te worden. 99,9 procent van de wereldbevolking verdiend het niet om te leven in mijn ogen en als ik de mogelijkheid zou hebben om deze uit te roeien zou ik het dan ook meteen doen.

18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zou je jezelf ook doden???

Over die overbevolking: In de Kijk van deze maand staat een artikel "Aids als wapen" genaamd. In 1969 voorspelde een geheim adviseur van Nixon, Henry Kissinger, samen met minister van defensie McNamara, dat de Aarde in het jaar 2100 ong. 10 miljard(!) mensen zouden zijn. Veel te veel dus. Vervolg: Om de aarde dan nog te bewonen zijn er maar twee manieren met de huidige technologie: Het geboortecijfer omlaag of het sterfte cijfer omhoog. Vervolgens gaat het verder over aids en laat het verhaal doorschemeren dat aids door mensen is verspreid om de wereldpopulatie te verminderen...

Ik heb hier geen mening over omdat ik niet weet wat waar is.
    voor GothicRulez: Ik ben het ook ermee eens dat de zwakken hebben overleefd. Aids en nu ook weer SARS.
    voor Nico: Het gevaar schuilt niet in het water wat veel mensen denken, maar in de intenstiteit van stormen en orkanen.

19. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Wist(en) je(jullie) eigeliijk wel dat aids uit Nederland stamt? Het kwam van een chimpansee in de dierentuin. Chimpansees dragen aids al tijden, maar zij zijn er tegen bestand. een chimp viel dus een verzorger in de zoo aan en die verzorger kreeg aids, zonder dat iemand incluis hemzelf het wist. Nou ging die gast zich nog even voortplanten,(hij was nog jong)en verspreidde zo het aidsvirus over de world.
    nu kan ik het verkeerd hebben, maar we hebben het van onzo bio leraar8)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2003
  20. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt toch van de homo's uit de States?

Dat zit ook in zo'n liedje, de echoput:

Wat brachten de homo's mee uit de States?

Aids!:D

Deel Deze Pagina