1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AARRGHHH!!!! Linkin Park niet op Pinkpop

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 3 jun 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ken je ze zeker nog niet zo lang :+ Misschien hun enig optreden na de grote doorbraak...maar zeker niet het enige....trouwens, duitsland is ook naast de deur hoor :)

Anyways, een goed verkopend album maakt de band dus....ok....goede mening is dat...:+

en over die ander band hoor ik je wel als je een wat breeder referentie kader hebt....

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ken ze al wel een tijdje, sinds 2001 (Hybrid Theory). Toen was ik te jong en had ik te weinig geld om zelf te gaan. Nu was de perfecte kans geweest. Duitsland was een optie geweest, maar daar gaan ze ook niet meer heen.

Ik zei niet dat dat mijn mening was, dat is een feit. Verbazingwekkend hoe een middelmatige band zoveel mensen kan aanspreken bedoelde ik.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saaur we weten nu onderhand allemaal dat je een pesthekel aan LP hebt, dat hoef je echt niet 1000x te herhalen hoor.. Bovendien was dit het eerste optrede ooit hier en zullen we nu weer minstens een jaar moeten wachten op een eventueel optrede. I'm really pissed!

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hohoho, ik heb totaal geen pesthekel aan LP (in tegendeel zelf, ik vind t een leuke band...maar niet een hype waard...[nee t was echt niets vernieuwends, alleen voor mainsteam wel]) en dit was niet hun eerste optrede hier man...jezus, get your facts straight....

en ja, ik vind 't jammer, maar een festival laten draaien op 1 band is 't stomste wat je kan doen (als toeschouwer, want in dit geval heeft de organisatie dat zeker niet gedaan)

Edit: De europese tour wordt niet helemaal gecancled X, you'll get your chance yet...:)

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, eerste optrede voor zover ik weet dan.. :p

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Als dit het enige optreden is wat ze in Nederland geven, en ik wil ze heel graag zien, wat moet ik dan volgens jou doen. In het buitenland red ik het ook zo lekker met me slechte Duits.

Hun eerste en laatste optreden dit seizoen bedoelt hij volgens mij.

Edit/ laat maar.

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    “All touring and video shoot plans in Europe have been put on hold this month as we make sure Chester fully recovers”

"The following European dates are being postponed or cancelled"

on hold - 9 van de 10 keer betekend dat dat ze em nog verzetten...mijn gok is HMH weer...(mojo and all)

aan de andere kant....t was een festival gig....geen refunds enzo, dus misschien cancelen ze em echt...zou jammer zijn

8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet zeker dat ik ze niet te zien krijg met het kaartje dat ik nu heb voor Pinkpop. Misschien dat ik ze in België of Duitsland kan gaan bezoeken, ik zie wel.

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop persoonlijk heel erg op AFI, maar daar hebben de LP fans over 't algemeen niets mee....maar zover ik weet zijn bands als SR-71, TrustCo, Blind Spott, Boy Sets Fire, Boy Hits Car...waar de algemene, openminded, etc. LP fans wel wat aan hebben niet in europa...

Maar laten we allemaal ff gaan zoeken, kunnen we gokken wat de vervanging wordt....(meestal zijn festival programma's wel makkelijk uit te vogelen qua line-up)

ja, dat zei ik....das 't nadeel van een gecancelde act op een festival....maar misschien dat er wel een vervangend optreden in nederland komt...ze willen hoogst waarschijnlijk toch vriendjes blijven met Mojo...:)

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm....ik zet m'n geld op Disturbed.....(andere opties zijn Soulfly [te groot voor last minute], iron maiden, Murderdolls of Queensrÿche en Apocalyptica is m'n stille hoop ;))

Edit: hmm...metallica of m. manson...}:]

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoop op een miracle recovery van Chazy Chaz. :+

Rammstein is ook nog wel leuk.. Goed voor m'n Duits als ik naar Duitsland moet voor het LP concert. ;)

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    don't get your hopes up:

Tourdates

There are no current tour dates confirmed for Rammstein.

Edit: phew...1x was wel genoeg voor mij ;)

13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga nu voor Sum 41 en Queens of the Stone Age. Wie LP vervangt maakt me op het moment niet zoveel uit. Als ik ze maar (binnenkort) te zien krijg.

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je naar duitsland wil moet je maar wat zeggen, misschien ga ik wel tolken voor je ;)

EDIT: aanraders dit jaar zijn toch zeker wel: Deftones, Floggin Molly (was er nog iemand anders zondag?? :)), RÖYKSOPP, SUM 41, Audioslave (moet je gezien hebben...._O_ RatM _O_) Queens ot Stone Age en MANU CHAO....

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /me valt op z'n knieën en bid naar de goden die die niet heeft....(:confused:)

Maandag 9/6 is Boy Sets Fire in europa en vrij....<--- een 2 maanden geleden ofzo in de Melkweg gezien..._O__O__O__O_

OMG...NoFX en Strung Out ook....

(ze kunnen deconstruction tour wel inplannen de 9e :D:D:D)

UPDATE: Running rumour: Evenscence :'-(

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zei ik ook al 20 posts geleden, ik vind het prima, ze hebben een uitstekend album

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja...ik hoop maar van niet....maar tis the "running rumour" zeg maar....nog niets wat er echt op wijst
    Edit: nog een gerucht: silverchair....ook vrij

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bevestigd: Metallica komt niet...ze wouden 2 uur spelen en afsluiten en dat ging niet i.v.m. vergunningen....:confused:....(topic starter wou toch op de hoogte blijven? ;))

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de plaatsvervanger wordt toch evanescense. Jammer!

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook Sum 41 zal niet op Pinkpop komen spelen. Zanger Deryck Whibley is met ernstige stemproblemen opgenomen in het ziekenhuis en mag zowiezo twee weken niet meer praten. De vervanger voor Sum 41 is nog niet bekend.-----http...3fm ergens

jup, evenscense is bevestigd :mad:

Deel Deze Pagina