1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AARRGHHH!!!! Linkin Park niet op Pinkpop

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 3 jun 2003.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit meen je niet?! :mad: Daar gaat nog een van me favo. bands.. Er blijft niet veel meer over hè?

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach...boeie...t blijft om de sfeergaan...nog niet bevestigd dat2e.....maarja....over LP/evansence hadden ze t ook goed....

nu maar hopen dat Penywise/lagwagon of NoFX als vervanging komen...zouden alle 3 kunnen :D:D:D

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    evanescence is goed

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wist ik al van Sum 41 en LP... Evanescence is minder dan Linkin Park, gewoon gothic en nu-metal roeren, en dan heb je Evanescence... :/

tja... zouden kunnen :) en Pinkpop is niet echt een festival voor deze bands....

het kutste van heel Pinkpop vind ik Moby, Krezip en Junkie XL.... kutartiesten.. (puke-smilie)

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Metallica.. :?

bedoel je op Fields of Rock?

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pinkpop niet echt t festival voor die bands...gelukkig zijn ze ook nog nooit geweest |:- '96 pennywise _O_ '98 NoFX....lagwagon (de band die er 't meest WEL past....weet ik niet zeker of die geweest zijn...:confused:)

en Metallica was 1 van de geruchten om LP te vervangen....dat bedoelde ik :)

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    metallica vin ik dan weer crap, penywise is wel leuk.

whohohoho!

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maare, kan van sum 41 alleen op 3fm vinden, lijkt me onzin(hoop ik iig). maar stel het is waar, dan geen crapy bands zoals metallica als vervanger plz

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, tis bevestigd

10. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0

BLASPHEMY!!

als je linkin park serieus beter vind dan metallica moet je toch echt even master of puppets, load/reload, black album, ride the lightning en als je toch bezig bent st. anger halen.. jezus..
    al die linkin park nummers lijken opmekaar.. you can deny all you want, maar tis zo.

(ok, het nieuwe album is goed, maar nog steeds lijkt elk nummer weer op het volgende)

het enige beledigender wat ik over metallica hoorde was: Wat is metallica?? dat zei iemand van me klas :+

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metallica is idd een uber band....op Load na...want das een pokke album :)

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    fockin shit, geen linkin park en sum41, mijn 2 bands waarvoor ik naar pinkpop ging foetsie. ik ben depri

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    awww...({)...don't worry...'t is daar geweldig, en d'r komen nog zat leuke bands die je kan leren kennen :+

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(:'-(:'-( zwan :'-( :'-( :'-(

15. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Komt Eels ook dit jaar?? (of is dat een domme vraag)

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of t een domme vraag is, maar die komen iig niet

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    shit zeg, god wil me weghouden van pinkpop ofzo, maybe gaat er iets ergs gebeuren.

eerst de 2 bands(dat waren ook de enige bands waarvoor ik ging naar pinkpop) die niet komen.

maar dat heeft me niet weerhouden van pinkpop, maar nu is vandaag mijn buurman overleden, dus op zaterdag of dinsdag begravenis.:'-(

het zit niet mee

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen...ik heb LP niet gemist _O_ P I N K P O P _O_

Lowlands begint ook een dikke lineup te krijgen...toch maar kaartje halen...Boy Sets Fire, AFI, Sparta, Ska-P, Vandals, Ataris _O__O__O_

19. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhm, ikheb de meeste cd\s van mettalica wel eens gehoord, en vind linkin park mooiere muziek.
    Eigelijk kun je ze niet vergelijken, mettalica is veel 'harder', en in linkin park rappen ze. Is net waar je van houdt

Deel Deze Pagina