1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Adoreer *hier* Lordi!11!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CasPerZerZ, 21 mei 2006.

1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Het stelt gewoon niks voor.. de meest serieuze deelnemers halen de finale geeneens omdat het 'te gewoon is'.

En nederland had de finale geeneens gehaald.. ze waren iets van 20ste geworden toch?

2. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een super coole band

en de rest van hun liedjes moet je echt horen

}:] Dynemite tonight }:]

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van wat ik heb gezien de meest vreemde band van de afgelopen jaren op 't songfestival:) Toen ik hoorde dat ze hadden gewonnen, een dag later, dacht ik: hebben die idioten gewonnen?:{ mrja zegt veel over de rest van de deelnemers denk ik. Wel orginele act natuurlijk, dat moet gezegd:)

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Finalnd heeft er nog minder en de grote landen scoorden allemaal slecht (Frankrijk, Duitsland, UK etc.)

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Je kunt niet op je eigen land stemmen, drol.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En Finland heeft echt niet veel meer inwoners dan dat wij hebben.

7. mars15

mars15 Guest

doodschieten die gasten + fans

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, ritueel verbranden is meer volgens hun gewoonten denk ik ;). Nee gewoon negeren en het songfestival afschaffen :)

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel lol om ieder jaar van die kansloze types en liedjes te zien.
    Maar Lordi is een uitzondering. Die gaan nog wel ver komen!

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Achja was wel te verwachten. Maak er een mooie show van en je bent binnen. Kijk als Nederland nou een trommel in de fik had, dan waren we ook wel door naar de finale.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lordi en bijbehorende fans doodschieten? Jou doodschieten is dan een betere oplossing. |:-
    Dat het jouw stijl niet is wil niet meteen zeggen dat je zo kansloos over andermans stijl moet praten.
    Wel mooi dat is wat pittigers wint ipv die saaie nummers.

Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    leve het rechtvaardige en democratische beleid op xbw :cool:

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Echt ik vond het geweldig, de rest waren allemaal van die Breez4z mannetjes met lipgloss en ongelofelijk dom geprofileerde huppelkutjes.

Deze vond ik de enige met wat "inhoud", lol.

\o/ \o/ \o/ Lordi! \o/ \o/ \o/

/edit: Hier trouwens een link naar de clip: Hard Rock Halellujah!

Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  14. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, geloof je het zelf?? Wat een kansloze gasten zijn dat zeg. Liedjes zoals Finland en Litouwen moeten ze voortaan verbieden op het Songfestival, want ze verpesten op deze wijze het festival. Voor een hard rock nummer was het gewoon slecht en de act was ook beroerd. In de halve finale heb ik bijvoorbeeld genoten van het nummer van Estland. Dat gaat gewoon niet door, en wel zo'n baggernummer van Litouwen. Echt belachelijk dat mensen daarop stemmen. Ach jah, ik vind het Songfestival ieder jaar leuk om naar te kijken, maar dit jaar is het dieptepunt wel bereikt =( Volgend jaar sturen straks alle landen zulke debiele nummers in. Waarom zou je als land nog je best doen, als dit soort rare inzendingen hoog eindigen?? Het Songfestival begint ieder jaar steeds meer op een "Showfestival" te lijken, maar nu begint het op een kermisattractie te lijken. Jammer, want op deze manier heb je de kans dat de grote geldschieters (Engelend, Duitsland, Frankrijk en Spanje) de stekker eruit trekken.

15. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lordi is absoluut niet slecht. Het is niet echt een van mn favoriete bands, maar ze hebben zeker wel talent. Krijg je weer van die mainstream tmf types die t nodig vinde ze af te gaan zeiken. Het zal ook wel te maken hebben met de algemene opvatting dat rock/metal een beetje op een gitaar rammen is en wat lopen schreeuwen. Ik kan me echt zo irriteren aan jullie domme onwetende mensen.

Hail Lordi!

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hier kan ik me totaal in vinden:cool:

(Zit zelf in een beginnende metalband, is verdomde moeilijk:+)

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
  20. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een doos:{ .

Aleen jammer dat er geen ondertiteling bij zit. Ik kan aleen lordi en finland verstaan.

Vrij kansloos mens. Als ik Lordi was had ik haar opgegeten:emo: .

Deel Deze Pagina