Cool in de zin dat haar nummer een geslaagde poging was om het songfestival op de hak te nemen. Bijv. het showgedeelte dat de laatste jaren op komt zetten. Als je het nummer gezien hebt, weet je wel wat ik bedoel (zoals dat "oh my god" gedoe met het uittrekken van haar kleren, dat is de laatste jaren erg in. Ik geloof zelfs dat Letland alleen een keer op basis daarvan het festival gewonnen heeft. Zoals nu Lordi eigenlijk wint met een paar outfits die ze van Slipknot zouden kunnen hebben geleend. Het liedje speelt in ieder geval al jaren geen rol van betekenis meer). Met Silvia Knight heb ik het niet over haar persoonlijkheid. In IJsland is ze heel populair, is ze ook uitgeroepen tot TV-persoonlijkheid. Maar daarom vind ik haar niet cool. Nee, het nummer en de show daarom heen kon ik wel waarderen. Ook al ben ik het wel mee eens dat IJsland niet doorging naar de finale. Dat zou met Finland en Litouwen eigenlijk ook zo moeten zijn. Het is wel een Songfestival, het is gewoon jammer dat ze dit evenement om zeep helpen. In het AD staat ook vanochtend: Zullen we volgend jaar maar de Efteling sturen met elfen, trollen en gnomen?? Of een paar apen laten dansen in een kooi?? Je kan Lordi cool vinden, maar het heeft weinig meer te maken met een Songfestival
Laatst bewerkt: 22 mei 2006