1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Adoreer *hier* Lordi!11!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CasPerZerZ, 21 mei 2006.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha:')

Ze zegt ook iets van: 'You don't want me, because I'm not a slut from Holland' en een hele hoop Fucking dit en Fucking dat. Maarja ze is natuurlijk ook een uitzonderlijk talent dat niet verloren mag gaan door zulke oneerlijke show.

Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik irriteer me aan een dom onwetend persoontje zoals jij :p

Zij is cool :) Dat nummer was naar mijn mening een betere poging om het songfestival op de hak te nemen dan van Litouwen

3. SplinterCell

SplinterCell Guest

wat een kut nummer maarja, we zijn bijna niet anders gewend van al die corrupte zooi..

4. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou misschien beledigd zijn als deze opmerking ergens op sloeg.

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    :x

Rest mij nog te zeggen dat jouw posts in deze thread mij 0,0 gevoel van algemene logica hebben meegegeven.
    Hoe kun je haar ooit "cool vinden" ze staat daar iedereen doelloos uit te schelden en te beledigen en kan haar handjes niet thuis houden. Wat mij betreft wordt zij gedropt op haar terugreis naar Ijsland met een klein opblaasbootje in de zee.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel een lek opblaasbootje graag.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jij scheert iedereen hier wel heel makkelijk over een en dezelfde kam. =(

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, maar Lordi = slecht
    voor een hard rock band zijn ze absoluut niet goed, op een hard rock festival worden ze hard eruit gespeeld, en voor een songfestival.. het is gewoon de verkeerde stijl voor een songfestival, een vergelijking:

Een rock festival; Treble komt zingen; mensen vinden treble origineel en leuker dan de hard rock

:emo:

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Agreed.

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeloofelijk dat julie een paar van die gasten in homo pakjes goed vinden.

Er is natuurlijk wel een verschil tussen vette autfits en gatverdamme!

je zou dat heele songfestifal moeten uitzetten
    geeft hun alleen maar kijkcijfers

weg dermee!

Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Cool in de zin dat haar nummer een geslaagde poging was om het songfestival op de hak te nemen. Bijv. het showgedeelte dat de laatste jaren op komt zetten. Als je het nummer gezien hebt, weet je wel wat ik bedoel (zoals dat "oh my god" gedoe met het uittrekken van haar kleren, dat is de laatste jaren erg in. Ik geloof zelfs dat Letland alleen een keer op basis daarvan het festival gewonnen heeft. Zoals nu Lordi eigenlijk wint met een paar outfits die ze van Slipknot zouden kunnen hebben geleend. Het liedje speelt in ieder geval al jaren geen rol van betekenis meer). Met Silvia Knight heb ik het niet over haar persoonlijkheid. In IJsland is ze heel populair, is ze ook uitgeroepen tot TV-persoonlijkheid. Maar daarom vind ik haar niet cool. Nee, het nummer en de show daarom heen kon ik wel waarderen. Ook al ben ik het wel mee eens dat IJsland niet doorging naar de finale. Dat zou met Finland en Litouwen eigenlijk ook zo moeten zijn. Het is wel een Songfestival, het is gewoon jammer dat ze dit evenement om zeep helpen. In het AD staat ook vanochtend: Zullen we volgend jaar maar de Efteling sturen met elfen, trollen en gnomen?? Of een paar apen laten dansen in een kooi?? Je kan Lordi cool vinden, maar het heeft weinig meer te maken met een Songfestival

12. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: Leer alsjeblieft Nederlands

Ten tweede: Lordi heaumeaux? WTF, weet je we l wat dat is.
    extreem domme argumenten heb je.

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    @ Perfect Mark: Laat ik dan de immer irritante HenkJan Smits aanhalen, die gisteren bij Live & Cooking een duidelijk uitleg gaf. "Het gaat niet om het liedje, het gaat om de song." En met song wordt alles bedoel, van kostuums tot vuurwerk.

Denk je dat Marco Borsato ook maar enig publiek aan zou trekken als hij daar zou staan in zijn normale kloffie op en podium in je lokale buurthuis zonder dat hij bekendheid had? Lijkt me niet, zo is het ook met Lordi, niet veel mensen kennen ze, dus daarom moet er wel een show omheen gebouwd worden.

14. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je het nou leuk vind of niet verschilt per persoon. Maar zoals ik al zei, Lordi is absoluut niet slecht, ze hebben zeker wel muzikaal talent.

Ik zie niet in waarom van alle muziek soorten die op het festival gespeeld worden, hard rock er niet bij zou horen.

Als metalhead met jarenlange ervaring kan ik je vertellen: Nee, dat vinden ze niet!

15. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt cool.

dit is nog nooit vertoont het is nu eenmaal zo in deze wereld, met een standaart iets zul je het nooit maken, als je iets doet wat nog nooit iemand deed kunenn er twee dingen gebeuren, of je flopt, of je wint en deze dudes hebben gewonnen. ze hadden iets wat nog nooit is gedaan en dat is gaaf, gewoon het lef om bloody hardrock te doen op een festival waar vaak afgetrokken zooi te horen is, dat vind ik echt cool, het klonk mischien niet super maar het idee is echt gaaf

mijn mening :9

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zag het stukje ook van HenkJan. En het is gewoon zo. Met die pakken hebben ze wel een image. Net als Marilyn Manson, Slipknot et cetera. Een hoop vinden het niets, maar kennen hun wel, vanwege hun uitstraling. Als je 10 artiesten met hetzelfde nummer naast elkaar zet en een kleedt zich anders, dan springt die er gewoon uit.
    Negatieve reclame is immers ook reclame. Een hoop vinden ze afschruwelijk, maar door hun pakken en maskers hebben ze wel de voorpagina van menig internationale krant weten te bereiken. Wanneer ze zich niet als monsters verkleed hadden, hadden ze ongetwijfeld niet gewonnen.
    Irene Moors snapt er dan weer helemaal niets van.

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nee inderdaad. Ik quote: "Waarom moet het dan allemamaal zo agressief?" Juist ja.....

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb is Lordi één van de weinige acts op het songfestival die zowel de tekst als muziek zelf hebben geschreven. Ook maakten ze de muziek zelf, en zongen niet mee met een goedkope geluidsband.

Wat dat betreft heeft Lordi's act qua originaliteit, talent en puurheid een puntje voor op de meeste andere acts.

19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hier noem ik een hopeloze discussie die niemand kan winnen. Ik vind Lordi gewoon flut, ze hebben gewonnen omdat ze een paar maskers op hebben gezet. Niet origineel, aangezien al vele bands hun voor zijn gegaan. En joepie dat ze de tekst hebben geschreven. "Hard Rock Hallelujah" jaja, een geweldige tekst. Goed geschreven en het heeft ook nog een moraal 8) Maar jah, ieder zn mening. Het niveau was dit jaar toch al niet best. Met de nummers 2 en 3 ben ik het ook niet eens. In ieder geval, mij zul je niet meer zien in deze thread. Veel plezier bij het kopen en luisteren van Lordi's cd. Want jullie zijn nu echte fans. Niks downloaden van internet, gewoon 20 euri dokken in de winkel ;) Mazzel _0/

20. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

OMG OMG LEER NEDERLAND ANDERS GA IK HUILEN EN DAN KAN IK HET NIET MEER LEZEN

:) _0/

Deel Deze Pagina