1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Adoreer *hier* Lordi!11!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CasPerZerZ, 21 mei 2006.

1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb gehoord dat die gasten niet eens zelf weten hoe ze er in het echt zien in echt menselijk lijf :p, lol

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja. Publiciteit=Een winnaar. Jaren terug deed ook zo'n travestiet mee uit Israel en natuurlijk won die. Maar helemaal origineel zijn die monsterpakken niet, aangezien Gwar ook met die pakken rondhuppelt8)

3. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig dat ze hebben gewonnen :thumbs:
    Dat publiek tijdens de optredens, heerlijk :D

Voor de gene die hier wel van houden zie ook, http://www.gwar.net/

Die geven ook geweldige shows!

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gezegt dat ik Lordi een echt goede band vond. Het punt is dat ik nu eindelijk het idee heb dat een daadwerkelijke band het festival heeft gewonnen. Niet van die obscure gelegenheidssletjes die proberen te scoren met nummers met een pseudo-intellectuele (lees: achterhaalde) boodschap. Met Lordi weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, aangezien ze houden van muziek maken.

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Én Lordi is geen Bandje dat maar 1 Nummer heeft, het heeft al zowat een heel album vol :) Allemaal leuke nummers.

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Sterker nog, ze hebben al twee albums uit, die niet slecht zijn kan ik zeggen.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    GWAR _O_ }:]

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    * kent GWAR niet.
    Maar goed, zijn iig genoeg artiesten/bands in de metalscene die zich flink verkleden/opmaken. Vind het wel wat hebben.

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de Zolen van de schoenen van de Zanger zijn vet :cool:

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik vind hun uitstraling niks, mogen ze wel eens veranderen van mij, maar ze maken zeker geen slechte muziek :)

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Gisternacht rond kwart over 1 bij Middenindenachtrick was de primeur voor Radio538 toen kondigde Henk Spraakgebrek hem aan en kwam ie op de radio :) Hele andere versie dan die je hoorde bij het songfestival.

@Meteorwings, Treble zei zaterdag bij Paul de Leeuw dat hun ze zonder pakken hadden gezien maar dat ze tegen niemand mochten zeggen hoe ze eruit zagen :+

Laatst bewerkt: 23 mei 2006

Deel Deze Pagina