Die buren zijn niet goed wijs. Ik wilde ook bose acoustimass boxen kopen maar ik vond ze erg tegenvallen. De subwoofer is erg enthousiast maart dat verhult niet dat je met zulke kleine speakers zit. Je kan dan beter vijf goede speakers aanschaffen zonder subwoofer. Voord e prijs van de bose zet krijg je al snel een paar high end speakers.
Dat afmeten vind ik een goed plan. Dat wil ik eigenlijk ook wel doen. Het menselijk gehoor is wel heel goed, maar je hersenen stellen van alles bij, je kunt het nooit absoluut bepalen. Met zo'n metertje gaat dat stukken beter.
Maar ja, hoe kom je aan zo'n metertje ?
Waarom 6.1 versterkers, ik geloof dat mijn onkyo dat ook aankan, maar is een center rear werkelijk zo baanbrekend ?
Wel moet ik zeggen dat je bij het kiezen van boxen altijd op je gehoor af moet gaan. Iedereen heeft zijn eigen smaak. De Bose boxen klinken uiteraard niet verkeerd en als je van extreem laag en hoog houdt is dat een prima keuze.
Ik wilde Kefs (ik wete nu even niet eens meer hoe je dat spelt) kopen, maar toen ik Mordaunt Shorts hoorde vond ik die boxen daar niks voor onderdoen terwijl ze een betere prijs hadden.
Ik zou niet eens met ze in discussie gaan. Daar heb je toch helemaal niks aan. Zij blij met hun set, jij blij met jouw set.
Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2003