1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afstudeer-enquête zoek- en boekgedrag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Backpacker, 14 mei 2016.

  1. Backpacker

    Backpacker Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden,

    Ik volg de opleiding Tourism Management. Mijn afstudeeronderzoek gaat over het zoek- en boekgedrag van de Nederlandse vakantieganger. Hierbij onderzoek ik hoe de website van de Nederlandse touroperator Rebel Travel geoptimaliseerd kan worden.

    Mijn doelgroep: mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 40 jaar en ouder. Ik zou het erg op prijs stellen als u mijn enquête wilt invullen. Het maakt niet uit of u wel of niet bij deze reisorganisatie een reis heeft geboekt. Mijn steekproefgrootte is 282 respondenten (huidige en potentiële klanten). Deze enquête bevat 20 vragen en is volledig anoniem. Het invullen van de vragen zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen. De persoonlijke informatie die u verschaft wordt vertrouwelijk behandeld en zal uitsluitend worden gebruikt voor statistische doeleinden.

    U maakt kans op 1 van de 10 reischeques t.w.v. 50 Euro. Als u mee wilt doen met de loting, noteert u dan alstublieft uw e-mailadres aan het eind van de vragenlijst.

    U kunt meedoen via onderstaande link:
    http://www.thesistools.com/web/?id=500851

    Alvast hartelijk dank!
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    40 jaar en ouder?

    Hoeveel respondenten verwacht je hier te vinden ? :+
    Wil em best invullen..maar de 40 duurt nog even.
     
    hayabusa halo en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou pas ik daar even goed bij. Maar ik bedank. :rolleyes:
     
  4. Backpacker

    Backpacker Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige 40-plussers zijn dol op gamen. Daarom wilde ik een poging wagen. Thanks, maar ik probeer toch de 40-plussers te vinden.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zeker, ben gek op gamen. :D
     

Deel Deze Pagina