Aftermath/Shady Records VS Murder Inc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Mike, 23 apr 2003.

1. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Maaaaaaaaan

50 cent = dope , de meeste mensen kennen hiero kennen hem alleen van In Da Club ...

Hij heeft daarvoor al meerdere albums gemaakt , en 50 is dope..

Ja rule aan de andere hand , hij heeft bijna om de 3 maanden een nieuw album. Die man is in it for the money, J Lo , Ashanti , fuck that ...

Ik haat die ja rule echt , met z'n kale knikker, HIJ WILT PAC NADOEN.
    Als je echt wat van HipHop weet zoals Tha Mike waarschijnlijk , dan heb je het wel door...
    En wil je zeggen dat ik ongelijk heb ; download dan maar eens de clip van JAY Z : CAN I GET A FUCK YOU , en kijk dan hoe Ja Rule erbij loopt. En vergelijk hem dan eens met Tupac.

Who's hot as me :+ Holla :+

Rocky

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een bull-shit allemaal...

Het is muziek, en ik vind het zo'n onzin om dan elkaar een beetje vol te pompen met lood omdat hij bij het andere label zit... Ik heb zelf een hekel aan rap, hiphop, en dat soort muziek, maar Eminem vind ik dan weer behoorlijk te pruimen, maar dat Ja Rule dan meteen weer wordt geknald vind ik zo'n onzin...

2Pac en Notorious B.I.G. maken kutmuziek, maar ik vind dat dat hun dood niet rechtvaardigt...

Dus iets meer respect voor de andere artiesten, Ja RUle en 50 Cent maken beiden muziek, en je moet ze allebei respecteren, ook al vind je de ene een 2Pac-faker, of de ander iemand die niet kan rappen...

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Aftermath/Shady Records VS Murder Inc.

you shouldnt post

ten eerste Ja maakt geen beats, irv gotti maakt de beats van Ja
    ten tweede lijkt het me overduidelijk dat Ja een tupac imitatie is ..slang, image, articulatie, kleding alles heeft ie van pac
    ten 3e lyrically komt ja niet in de buurt van 50, niet dat 50 zo complex is maar in vergelijking met Ja dus wel

4. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, heb t niet gezien maar wel van iemand gehoort dat et best wel vet was, t was trouwens ook nog Master P die er in voorkwam

:confused: ??????????? waar heb je het over

5. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou niet moeten posten als je er geen verstand van hebt, je hebt wel gelijk met je punt dat het overdreven is dat je elkaar neerschiet omdat ze bij een ander label zitten maar het ging daar niet om, er zullen heus wel meer redenen zijn geweest. Iig was de moord op B.I.G een vraakactie wat ik me wel een klein beetje kan voorstellen als een van je vrienden word gedood.

En zoals wle meer 'kenners' hier zeggen, Ja faked 2Pac echt, alleen het irritante schreeuw er snel wat zinnen doorheen styltje heeft hij zelf verzonnen.

En hoe kan jij nou beoordelen dat iemand niet kan rappen? Jij vind het niet leuk klinken maar om dan te zeggen dat die gene niet kan rappen:confused:. ik heb geen verstand van klassieke muziek en ik houd er ook niet van maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat mozard niet kan componeren:{

6. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Dat wou ik net zeggen, ga downloaden kreng :p :cool:.

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het uit de hij pac probeerd te faken, of hoe ingewikkeld de lyrics zijn, het gaat er om dat het goed klinkt of niet soms???

ik vind het geen slechte muziek, het is niet mn favoriete stijl(hardstyle), maar toch, ik vind het wel chill(meestal)

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    gewoon 50 dus...is duidelijk zijn stijl..Em heeft een heel ander rijmschema

9. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    ja, wat moet ik hier nou op zeggen, tegenwoordig lijkt t allemaal teveel op mekaar: Jarule ,50 cents ,jay-z, P diddy ,Eminem,etc.etc
    Ik weet niet hoor, al die shit die nu op tv komt , al die bling bling ,money ,biatches, en die shit, tis een beetje een overdose/hype aan t worden.
    Die dist die, die jat van die, ik vind Ja rule en 50 cents not tha bomb.
    Ja rule is gewoon een rappende smurf met de baard in zn keel, en
    50 cents , hij denkt dat hij alles is, zo vaak neergeschoten, die shit , teveel Pac-complex , ik weet niet hoor.
    In da club is een leuke plaat , maar voor de rest hou ik totaal niet van die stylie, laatst stuk of 50 nummers gedownload van m, 3 kwart weer gelijk eraf geflikkert, geen aansprekende lyrics of denderende beats, maar das mijn mening, maar tzelfde denk ik van bijna iedereen die nu holywood is geworden . T is te commercieel, er zijn teveel rappers die allemaal een piece of tha pie willen, en er zit weinig spirit in.
    Sinds tupac en Biggie weg zijn is t allemaal niet meer zoals t was geweest, t meeste wat nu allemaal uitkomt 'been there,done that'
    Ikzelf? Noem me ouderwets, maar ik hou t gewoon bij tupac/ Bone Thugs en Wu tang, die weten tenminste wat echte lyrics zijn en de essentie waar t om gaat in da rapindustrie

Peace Bossplaya

10. Sidereal

Sidereal Guest

jullie moeten eens echte hiphop gaan luisteren:

-3mg
    -murs
    -tommy tee
    -wildchild

and so on...

11. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    WU TANG , fuck wu tang...?

Method Man & Redman, Ghostface Killah en U God , smoof maar voor de rest... Bakken ze er niet veel van.

Ik blijf bij me conclusie dat ja rule Tupac kopieert, en als je me niet gelooft ; ik zeg het nog een keer , DL die clip van Jay Z maar (CAN I GET A FUCK YOU).

50 cent is dope , meeste mensen horen nu pas van hem door In da Club , maar daarvoor heeft ie al meerdere albums gemaakt waar smoofe shit op staat.

Eminem , mwoah , de wat serieusere tracks van hem kan voel ik wel , maar i'm the slim shady yes i'm the real shady of whatever ...
    get the fuck out of here..

Ja heeft nu dus ook beef (ruzie) met Busta Rhymes...

Ja denkt een beetje teveel van zichzelf..
    Want ik weet , en jij denk ik ook , dat hij het NOOIT van z'n leven wint van 50 Cent , Eminem & Busta Rhymes..

Btw :
    DL = 50 Cent - I Smell Pussy ( ik kon er wel om lachen wat 50 zegt over irv en ja , en charlie baltimore enz. )

i'm outttt

Rocky

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    jij moet naar kweli, mos def, black thought, little brother, kool g rap, chino xl, nas, big daddy kane gaan luisteren
    tommy tee is dope trouwens

13. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alles van Wu is hot, dat zeg ik ook niet.
    Maar vroeger was alles veel overzichtelijker, east vs west ,deathrow / badboy.
    De nieuwe generatie probeert hier op in te spelen, hun slag te slaan
    maar tot dusver , they aint doing a good job if you ask me.
    Het mist iets, wat t precies is weet ik niet, maar t spreekt me niet meer zo aan zoals eerst, always on top of tha game.

But hey, things can change , misschien in de toekomst dat er weer iemand er echt tussen uit springt, die echt iets kan betekenen voor de future of rap.
    Maar das mijn mening, wat je ermee doet is jouw zaak.
    Its isnt anymore like its supposed to be

End of tha line, Greetz from BP

Ps: Wel eens die Eminem diss van Benzino gehoord? die is wel wacko , FEMINEM!!!

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat boeiedd het nou wie wie haat.
    als je maar muziek kan luisteren right?

of zie ik dit nou verkeerd? (don`t blame me!!! :))

15. MaCk

MaCk nouhou :(

Leuk Bevonden:
    0
    ok forget wat ik zei in mn eerste post.

Haal van kazaa

Busta eminem 50 cent - hail mary

is 'nieuwste' Ja diss

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Rappers lekker ruzie maken, platenmaatschappij-bazen weer blij wegens vele gratis reclame, "tsjing tsjing" - de kassa rinkelt weer...
    Volgens mij hebben de meeste rappers niet eens ruzie maar is het afgesproken werk om meer platen te verkopen [uitzonderingen daargelaten natuurlijk]

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    noem maar een voorbeeld waarvan jij denkt dat het afgesproken is

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Jay-Z

Jay-Z en Nas

19. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 50 cent laatste tijd wat minder worden. Hij was eerst beter bezig, met nummers als "How to rob" en dat nummer tegen Sticky Fingaz. Uhm dat is Jackin' For beats. En ja Ja-Rule dat vind ik niet en dat is dus niet beter misschien wel slechter dan ooit. Bedoel die gast is alleen maar commercieel. Een nummer met JLO en met Ashanti dat soort troep. Ga eens samenwerken met een rapper. Dan zie je het verschil in kwaliteit.

20. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn wel geen rappers maar als het een complot is:

Suge en Afeni

Er stond trouwens ook nog een stukje over Pac in de kijk (van april) maar daar kon ik zelf niets nieuws in vinden.

Deel Deze Pagina