1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aftermath/Shady Records VS Murder Inc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Mike, 23 apr 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Jay-Z

i dont think so, niet dat ik het kan bewijzen ofzo, maar ik heb heel die "battle" vanaf het begin gevolgd en het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat het een fake battle was

2. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eigenlijk niet echt dat dit gebeurt vooral rappers die bekend zijn doen dit niet denk ik want ze hebben waarschijnlijk geld genoeg 2 die dit volgens mij wel geprobeerd hebben zijn: vanilla ice (met eminem) en chino xl (met Pac) maar dit was niet afgesproken maar ze probeerden volgens mij gewoon mee te profiteren van hun successen.

3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Ben zelf Neutraal

ik zit nu veel op de Forums van DPG Records , en eh op Murderinc-online.com (US Forum , dus niet de Duitse) , eh veel mensen weeten da ik geen kant kies (ik hou van 50 & G unit en ook van de INC , tussenhaakjes , Murder INC heeft ze naam veranderd in The INC Records , er is daar nog geen site van online , www.theincrecords.com , maar met die link kom je in een MI shop terecht :confused: maar ja

Deel Deze Pagina