1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ajax vs AC Milan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ajax, 21 mrt 2003.

1. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    Alles is goed als AJAX maar VERLIEST!!!!

wat ben nu voor feyenoorder. Echte feyenoorders zijn nooit voor ajax ook niet als ze met veel geluk in de halve finale staan.

}:]

2. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    't Is wel genoeg geweest.

Ac Milan ruled over ajax... ( RIVALDOOOOOOOOOOOOOOO! )

Jammer genoeg gaat ajax er dit keer wel uit.

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou anders ook fijn voor 'jouw' Feyenoord zijn als Ajax stuntte, als de stand in de competitie zo blijft kan Feyenoord de Champions League wel vergeten. Als Ajax doorgaat misschien niet...denk daar maar eens over na.

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ABSOLUUT geen Ajax fan maar voor het nederlandse voetbal hoop ik toch dat ze door gaan:+

5. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    het zou heel errug gaaf zijn als ze ook dit overleven, maar toch moet je realistisch blijven. Milan is samen met Real de sterkste club van Europa dit moment...

6. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Ookal wint Ajax de Champions League, gebeurt er niets met nummer 3 (wat waarschijnlijk ajax gaat worden) hoor! dat wordt pas verekend over 2 jaar... dus das een beetje loze opmerking...

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ajax was achteraf ook doorgegaan als ze daar hadden verloren hoor, dus het valt wel mee met het geluk.

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Je komt niet in de kwartfinale van zo een toernooi op basis van alleen maar geluk. Natuurlijk moet je altijd wel wat geluk hebben, maar zonder de basiskwaliteiten hadden ze nooit zo ver gekomen.

Ik heb een goed voorgevoel over deze wedstrijd. Mijn voorspelling 3-0 voor Ajax. :)

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want als Ajax de CL wint en 2e wordt gaan zij rechtstreeks erheen volgend jaar als winnaar van vorig jaar, en mag de nr. 3 (Feyenoord denk ik :eek:) ook naar de CL (met voorrondes).

10. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    ajax wint met moeite let maar op... (als ze niet eens van PsV kunnen winnen)

11. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, not true... Ajax moet dan derde (of lager) worden... Anders maakt t nix uit...

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    volgens mij gaat die plaats wel naar feyenoord hoor, als ajax de cl zou winnen en 2e wordt.
    wie moet er anders die voorronders gaan spelen :confused:

maar ik ga nu naar Amasterdam, heb er ZIN in !!!!!!!!!!!!

ik gok op 2-0

van der vaart en litmanen als doelpuntenmakers :D

13. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    2-0 READ MY LIPS!

14. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben eens benieuwd hoe het er vanvond aan toe gaat. Al ben ik geen Ajax-fan ik hoop wel voor ze dat ze wel winnen en verder komen. Blijft toch de enigste club van Nederland die er nog met beide benen staat! Al ben ik bang dat Milan weer typisch Italiaans gaat voetballen en dat wordt lastig met een dichte verdediging en met super counters blijven ze gevaarlijk. Ik ben benieuwd!!
    Mijn voorspelling: 2-1 Voor Ajax

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    he jammer.:{ er zat echt veel meer in. Doelpuntloze wedstrijd was wel verwacht, maar desalniettemin jammer. Dan maar in Milaan voor eigen publiek afslachten :)

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond ajax veel beter uit de verf komen dan milan.. Wel een paar ( domme ) fouten gemaakt aan de kant van ajax! Er zat in ieder geval meer in.

17. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- |:-

18. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zelfs de mensen die niet voor Ajax zijn, moeten toegeven dat het gewoon een vette wedstrijd was!! Ongeloofelijk zoals Ajax tegen zo'n wereld club speelde!! Daar moet iedereen van hebben genoten. En geef het nou maar toe, als Feyenoord speelde had ik het ook mooi gevonden als ze doorgingen. Ondanks dat ik Ajaxied ben. Wat een wedstrijd!!!!!

19. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het helaas niet kunnen zien. (werk :mad: )
    de Return kan ik wel zien :)

Als AC Milan Ajax thuis wat onderschatten dan hebben ze een goed kans om door te komen.
    Een doelpuntje en Milan moet er al 2 maken ;)
    ach...misschien wordt het wel 5-5 8)

20. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik was er en het sfeertje zat er goed in. Veel fakkels op zuid en op mijn vak waren ook flink wat vlaggen en bandieri :D

Zonde van de wedstrijd, maargoed. Ik vind Ajax nog niet kansloos, uit 1-1 en we zijn door :)

Deel Deze Pagina