Al -qaeda stelt keihard ultimatum

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 21 jul 2005.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Links en Rechts...er bestaat geen middenweg, en als die vergulden middenweg volgens sommigen zou bestaan dan is een keuze maken voor hun wel erg moeilijk. ;)

Hierbij komt weer eens, dat het hier in deze topic alleen maar over oorlogen gaat, en dan in het bezonder de WOII. En het valt mij op dat er maar weinig aandacht uit gaat naar het voorberamen van aanslagen op jij en ik??! Ik ben geen mod maar ik zie weinig overeenkomst tussen de aanslagen nu en een oorlog toen. Want de mensen die aanslagen plegen hebben nou niet echt voor het leger gestudeerd, en kunnen zich dan ook geen soldaat noemen(ook al zouden ze dat graag willen). Hier wou ik het bij laten, en succes allemaal met deze 'links en rechts' discussie.

Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :{

Dit en dit zeggen toch iets anders.

3. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En denk jij echt dat Hitler de VS niet had aangevallen nadat hij europa had veroverd. De VS wilde gewoon niet op eigen land vechten. En deze zielige terroristen bedreigen nederland omdat nederland in iraq zat. Nederland heeft daar niets te zoeken in iraq, ze hadden die dikke cowboys niet moeten volgen. al quaida bedreigt het volk omdat iraq¨s volk ook werd aangevallen. Ik zeg nu niet dat het goed is van die stomme baardmannen, maar begreipelijk is het wel.

4. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het hierbij over de wederopbouw van NL na de WOII? of iets anders?

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

In de jaren vijftig noemden ze die mensen gastarbeiders........

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Lees jij soms alleen de koppen? Lees dit eens...... uit jouw eigen bronnen.

Hieruit blijkt wel dat meer dan 97,8% van de allochtonen niet crimineel is. Daarom kun je geen generalisaties verantwoorden. De cijfers in dat stuk bewijzen ook dat je meer kans hebt een autochtone crimineel (daarvan zijn er honderduizend) tegen te komen dan een allochtone. Deze cijfers zijn exact de cijfers die ik bedoelde, maar het ligt er maar net aan welke kop er boven komt te staan.

Als je een kamer met honderd allochtonen hebt zijn er twee crimineel. Mijn conclusie is dandat we niet iets moeten aan allochtonen maar ana criminelen.

Heb je ook gelezen dat het aandeel criminelen van de tweede generatie al lager ligt dan bij de eerste generatie? Of moeten we dat niet zien als positieve ontwikkeling?

En valt het je overigens op dat hier gesproken wordt over verdachten. Een verdachte is vaak een grote neger. Maar regelmatig is de dader dat niet (en nee, niet O.J. Simpson anahalen, denk eerder aan Michael Jackson). Denk maar eens aan de moorden waarbij asielzoekers de schuld krijgen. Vaak blijkt het dan de blanke buurman te zijn die zichzelf niet in kan houden. Wat ik wil zeggen is, verdacht zijn betekend niet dat je schuldig bent. Verachting leidt regelmatig tot verdenking.....

In deze artikelen wordt niet gerept over financiële posities van verdachten sociale achtergrond en woonplaats. Want, laat daar geen misverstand over bestaan, die factoren zijn veel bepalender bij het onstaan van deviant gedrag.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2005
  7. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    die terroristen gebruiken de islam alleen maar als dekmantel om aanslagen te kunnen plegen. Al de gewone moslims zijn hiervan net zo goed slachtoffer dan wij. En je kan die criminaliteit zoals wij die hier van allochtonen kennen toch niet vergelijken met Al Qaeda. Natuurlijk moet er aan beide wat gebeuren, misschien als wij hen als Nederlanders gaan zien en niet als allochtonen dat het dan al veel beter gaat.

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch een omgebouwde neger?
    En recente cijfers laten zien dat marokkanen het meeste misdrijven plegen, gemiddeld 4x zo vaak als autochtonen en dat 80 procent van de gevangenissen bevolkt is met allochtonen.

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    idd !!! maar dat is niet zo volgens die linkse figuren... 8)

10. Waarom niet? Als het een feit is dan kunnen zelfs de 'linkse figuren' dat niet ontkennen..

Hoewel een bron niet misplaatst zou zijn :p.

11. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Tja waarom niet dat roepen ze he...... dit is zonder bron zo gaat het gewoon.
    Neej dat niet waar bla bla bla geitewolle sokke gasten 8)

En toch zie je duidelijk dat dat volk het is maar ja............ eerst zelf mee maken dan pas geloven

12. Geloof me dat ik het echt wel eens op de stok heb gehad met 'ze', maar dat heb ik ook met Nederlanders. Ik ben trouwens ook niet links ik vind het alleen generaliserend van jou om zulke dingen te zeggen, meer niet. 'Geitenwollen sokken'? :D

Geloof me, ik kan je echt volledig begrijpen, maar kom dan in ieder geval met goede argumenten waarom je iets tegen links ofzo hebt, want met geitenwollen sokken bereik je ook niet echt veel :p.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jij interpreteerd dat dus verkeerd. De meeste criminelen in ons land zijn autochtoon. Het aandeel criminelen onder marrokanen is echter hoger dan onder andere bevolkingsgroepen. Let hierbij wel op dat meer dan 95 procent van hen niet crimineel is. Je moet daarom niet spreken over de aanpak van allochtonen maar van criminelen (zowel autochtoon als allochtoon). Het ergerelijke is dat mensen niet rationeel zijn maar rascistisch worden.

Jouw cijfer is onzinnig en een gooi in de ruimte, neem een voorbeeld aan eerdere posters die duidlijk een bron geven. De cijfers in die recente bronnen spreken jouw stelling tegen.

Als je de cijfers van criminaliteit beschouwd hebben we hier in Nederland ongeveer 1,394000 niet criminele allochtonen. Generaliserende uitspraken op bais van 2,2 procent van ddie groep zijn in mijn optiek gewoon dom. Maar ja, het is makkelijk om een zondebok te zoeken die zo ver mogelijk van jezelf afstaat.

En over persoonlijke ervaring. Als puber ben ik weleens op de vuist geweest met een Marokaan. Maar ook met een boerenpummel, en met van die stoere blanke stadskereltjes. (Nu ik volwassen ben gaan dat soort groepjes altijd voor me opzij, en groeten me vriendelijk).

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Michael Jackson een grote neger :+

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als we niet in Irak hadden gezeten, hadden de terroristen waarschijnlijk wel een andere reden aangehaald om ons land of enig ander Westers land aan te kunnen vallen.
    Zij zijn gewoon tegen onze manier van leven. En ze hopen door terrorisme in te zetten onze manier van leven te ondermijnen.
    Al-Qaida was al tegen Amerikan voordat zij Afghanistan of Irak hadden aangevallen.
    Amerika heeft Afghanistan pas aangevallen na de aanslagen in New York en Washington. En een aantal jaren daarvoor heeft Al Qaida al eens een aanslag gepleegd op de Amerikaanse Ambasade in een land ergens in Afrika (ik meen Kenia) en nog eens een aanslag op het World Trade Center.
    Toen ging het om Amerika's steun aan Israel. En reken maar dat als dat niet het geval was, ze wel ergens anders een reden om Amerika aan te vallen uit zouden halen.

16. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, die terroristen doen dit gewoon omdat ze geloven dat Allah dit wil. Heus niet uit wraak van Irak, zoals ik al eerder zei dit is gewoon iets om moslims begrip te geven voor hun acties.
    Ik ben wel van mening dat de Islam eens moet moderniseren, maar dit had evengoed kunnen gebeuren met Christelijke extremisten die vinden dat heel de wereld christen moet zijn en de rest gedood moet worden (zie inquisitie, heksenvervolging en kettervervolging).
    Ik vind geloof eigenlijk wel slecht, want oke mensen hebben iets om hoop van te krijgen en hun verhaal aan kwijt te kunnen, maar als je kijkt naar oorlogen van de afgelopen jaren. Deze gaan allemaal om geloof. (Bosnie (tog?:p), Israel, aankomende Jihad:'-( etc).
    Kunnen we niet allemaal een voorbeeld aan de hindoeisten nemen. Die respecteren elkaar tenminste en laten andere mensen gewoon geloven waarin ze willen :).
    Dat conflict met Pakistan heeft namelijk nix met geloof te maken.
    Maarja misschien kunnen mijn kleinkinderen dat nog wel meemaken, een grote vrede en samenleving tussen volkeren :) (ben nu 16 :9)

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Irak is iet het enige, het is vooral Amrikaans beleid in de decennia daarvoor.

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees je ook wat je zelf zegt?
    Dat is dus niet waar! 2,2% van de allochtonen is crimineel, 0,9% van de autochtonen is crimineel. Oftewel: relatief gezien zijn er 2x zoveel allochtone criminelen in vergelijking met autochtone criminelen!

Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Het ging over Al Qaida of vergis ik me nou :confused:

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Maar concreet, in getal zijn er veel meer autochtone criminelen, hetgeen logisch is omdat we gewoon veel meer autochtonen in ons land hebben.

Leuk dat je twee van mijn postst aanhaald. Goed, het percentage criminelen is hoger danonder allochtonen maar nog steeds is er sprake van maar 2,2 procent. Ik het dan terecht dat mensne allochtonen met de vinger wijzen naar allochtonen?

Wat ik wil zeggen is dat 97,8 procent van de allochtonen geen kwaad doet. Andere dingen die je hierbij ook moet overwegen:
    • Wie staan er aanhet hoofd van criminele organisaties?
    • In welk milieu bevinden de criminelen zich?

Sta er bij stil dat de meeste criminelen zich bevinden in de lagere sociale klassen. Hierin bevinden zich, mede door sociaal isolement en discriminatie bij het zoken naar banen, meer allochtonen dan autochtonen.

Als 2 op de honderd allochtonen criminele zijn, is het dna eerlijk om de schuld van de verharding van de samenleving bij hen te leggen? is het dan eerlijk om steeds generaliserende dingen te roepen?

Ik vind van niet. Wat er nu gebeurt is dat mensen een grote groep goede burgers veroordeeld voor de daden van een kleine groep.

Deel Deze Pagina