Je begrijpt het nog steeds niet , Amerika gaf ook al steun aan de Britten voor ze zelf werden aangevallen , Amerika had geen goed getraind leger en zou zodoende gelijk de pan in gehakt zijn door de Duitsers .
En wat vind je dan van de duizenden soldaten die hun levens hebben gegeven voor onze vrijheid? .
Mijn opa heeft aan het front meegevochten tegen hun en heeft heel veel maten verloren , stuk voor stuk mensen die voor jouw vrijheid hun leven hebben gegeven , naar mijn mening lijkt of je ze ondankbaar bent althans zo komt het wel over op mij.
Wie zegt dat ik het hier heb of de mensen die zich wel aangepast hebben aan de Nederlandse maatschappij ik haal alleen de mensen naar boven die het verdommen om zich aan ONS aan te passen , het lijkt er haast wel op dat wij ons aan hen moeten aanpassen.
En kom jij dagelijks in Amsterdam? nee he dan zie je wel degelijk hoe groot het probleem hier is wellicht wonen er in de plaats waar jij vandaan komt meer geciviliseerde mensen maar goed dat weet ik dus niet.
Kom eens gezellig een dagje met me mee naar Amsterdam-West dan stel je je beeld wel bij.
Wat een onzin , alsof dat Nederland veel sterker maakt , je land wordt juist sterker als je met zn allen als 1 volk optreedt en niet zoals het nu is . Voor WOII waren hier weliswaar allochtonen maar lang niet zoveel als nu en waar ik zo bang voor ben dat het steeds erger gaat worden.
Ik ben wel voor tijdelijke opvang van vluchtelingen uit de landen die het echt moeilijk hebben denk hierbij aan Sudan en Irak bv.
De regeringen moeten proberen dmv van financiele en andere soorten steun de landen proberen op te bouwen tot het op een acceptabel leefniveau zit en dan de vluchtelingen terug te sturen naar waar zij vandaan komen.
PS; zie de post van Drone over de cijfers criminaliteit onder allochtonen , wat een verrijking voor de samenleving is dat toch.
Oh , ik dacht dat jij SP stemde , volgens mij schreeuwt Agnes Kant altijd dat elke vluchteling moet opgevangen worden.
Klik om te vergroten...