Maar concreet, in getal zijn er veel meer autochtone criminelen, hetgeen logisch is omdat we gewoon veel meer autochtonen in ons land hebben.
Leuk dat je twee van mijn postst aanhaald. Goed, het percentage criminelen is hoger danonder allochtonen maar nog steeds is er sprake van maar 2,2 procent. Ik het dan terecht dat mensne allochtonen met de vinger wijzen naar allochtonen?
Wat ik wil zeggen is dat 97,8 procent van de allochtonen geen kwaad doet. Andere dingen die je hierbij ook moet overwegen:
- Wie staan er aanhet hoofd van criminele organisaties?
- In welk milieu bevinden de criminelen zich?
Sta er bij stil dat de meeste criminelen zich bevinden in de lagere sociale klassen. Hierin bevinden zich, mede door sociaal isolement en discriminatie bij het zoken naar banen, meer allochtonen dan autochtonen.
Als 2 op de honderd allochtonen criminele zijn, is het dna eerlijk om de schuld van de verharding van de samenleving bij hen te leggen? is het dan eerlijk om steeds generaliserende dingen te roepen?
Ik vind van niet. Wat er nu gebeurt is dat mensen een grote groep goede burgers veroordeeld voor de daden van een kleine groep.
Klik om te vergroten...