1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Al -qaeda stelt keihard ultimatum

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 21 jul 2005.

1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, jy vergist je niet :9
    Hoezo moet het nu weer meteen over allochtonen gaan?
    Ik begrijp best dat je je ergert aan hun, maar de meesten hebben niks met Al-Quida te maken (hoop ik :9 )

Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  2. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Nou................. 8)

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doelde slecht op het feit dat jij zei dat de absolute getallen en procentuele getallen niet ver van elkaar liggen. Dat is echter wel zo. Relatief gezien zijn allochtonen twee keer zo vaak crimineel. Dat is een feit. Het is natuurlijk fout om dan meteen een hele bevolkingsgroep te generaliseren, maar het is gewoon een feit dat allochtonen 2x zo vaak crimineel zijn in vergelijking met autochtonen.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Maar dé uitspraak van de week gaat toch naar het amerikaanse parlementlid, namelijk de republikein Tom Tancredo ,een partijgenoot van president Bush.
    Tijdens eens radio-intervieuw verklaarde hij het volgende :
    " Wat als terroristen ons land zouden aanvallen met nucleaire wapens , en we er zeker van zijn dat het om fundamentalistische moslims gaat ,dan zouden we hun heilige plaatsen kunnen vernietigen".
    Waarop de intervieuwer de vraag stelde:" U bedoeld dat we dan bommen moeten gooien op mekka" ?
    Waarop Tom Tancredo resoluut " ja " antwoordt.
    Na een storm van kritiek krabbelde hij gisteren al een beetje terug door te stellen dat hij over " een heel erg hypotetische situatie " had gesproken , maar zich excuseren deed hij echter niet. :confused:

Dat is nu werkelijk het grote gevaar in de wereld , namelijk die republikeinse vechterkes die nu in amerika aan de macht zijn ,die doen maar op en even nadenken over wat de gevolgen kunnen zijn is te véél van ze gevraagd .
    En als ze achteraf met de gebakken peren zitten , zijn ze nog verbaasd ook.
    Kunnen jullie je even voorstellen , dat als dat ooit zou gebeuren , de gevolgen helemaal niet meer te overzien zijn .
    En het geweld dat daar uit zou volgen zou dan wel op wereldwijde schaal verspreid zijn.
    En nu heeft die stomme amerikaan de aandacht van bin laden en al qaeda op dit feit gevestigd , en aangezien die er op uit zijn om de amerikanen te provoceren tot en met zouden ze wel eens een kans kunnen wagen.

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar wat moeten we dan doen als ze Amerika en Europa met nucleaire wapens aanvallen?? Ons op de kop laten zitten? dan zou het alleen maar erger worden :'-(
    Met deze bedreiging zouden ze nog gesust kunnen worden, jammer dat hij terugkrabbelt dat oogt weer zwak (hij kon het dan gewoon bij bedreigingen laten, misschien hielp het?)
    Maar eerlijk gezegd denk ik dat in Pakistan al die terroristen zoals Bin Laden zitten.
    Pakistan moet nauw gaan samenwerken met de VS en desnoods moet dat maar met geweld afgedwongen worden....

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Maar mekka is het symbool van alle moslims he , van de overgrote meerderheid die vredelievend is ook.
    En hoe zou het bij die overgrote meerderheidsgroep moslims aankomen als dit zou gebeuren denk je , hoe zullen die gaan reageren op zulke provocerende daad.
    Juist , ja als het symbool van je godsdienst wordt platgegooid , ja dan moet je wel reageren en of je vredelievend bent van aard of niet speelt dan géén rol méér.
    En dit is iets wat geldt voor alle godsdiensten.

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Maar heo zit het met het verschil tussen mensen in lagere sociale klassen en hogere sociale klassen? Ik denk dat je dan ook onderscheid moet maken tussen lager en hoger opgeleiden. Wat ik eigenlijk wil zeggen is, die 2,2 procent, vormt het bewijs dat we van een gigantische meerderheid van de allochtonen niets te vrezen hebben.

Maar zoals je ziet, beginnen mensen al te schreeuwen dat de allochtonen de gevangenissen bevolken, de allochtonen ons land, onze cultuur verkrachten (als er één land ter wereld is met veel cultuurverschillen op een klein grondgebied, zelfs onder autochtonen is het ons land wel).

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Heilige plaatsen vernietegen... tja, dat zoueen hele slimmem zet zijn. En wat zal er dna met moslims gebeuren die niet op die plaatsen zaten?

9. Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2005
  10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zullen we wel zien als die bij ons allemaal voor de deur komen staan om ons te vernietigen als tegenwraak. ;)
    Nee , ik vraag me nog altijd af hoe het mogelijk is dat zo een randdebiel als die Tom Tancredo er een is ,erin geslaagd is om amerikaans parlementslid te worden.
    Zijn uitspraken getuigen volstrekt niet van enige intelligentie , maar ja dat is eigen aan de republikeinen zie maar naar president Bush .
    In een tijd waarin de politiekers een beetje op hun woorden moeten letten in deze kwestie ,gaan zij nog extra wat olie op het vuur gooien , en zo kennen we ze weer , altijd maar stoer doen en met de spierballen rollen.
    En als er weer eens een aanslag op amerikaans grondgebied gebeurd zullen ze wéér verbaasd zijn en zeggen dat de hele wereld tegen hun is.
    En nu geeft die Tancredo aan bin laden wéér een extra motivatie om door te gaan met terroristische acties , omdat bin laden indien de amerikanen dat echt moesten doen dan wel de héle islamitische wereld achter zich krijgt staan

Deel Deze Pagina