1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alcohol verboden en verplicht halalvlees op VVD-party

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 21 mei 2008.

1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zwarte ras ? Ik denk dat de Turken toch behoorlijk wit zijn :lol:

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ras heeft hier niet zoveel mee te maken. Als zijn ze paars...:+ het is meer cultuur.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die is er al en ze zijn nog de grootste ook... =(

Mensen die CDA stemmen moeten eens goed nadenken wat vrijheid van meningsuiting inhoudt. We mogen geen docu's maken over de Islam, we mogen geen spotprenten maken en toen Bush ons land bezocht mochten we niet laten merken dat we tegen de oorlog in Irak waren.

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig aan hè Adolf?

Vind het een moeilijke kwestie, maar ik heb wel het idee dat de mogelijkheid van repressailes vanuit de moslimwereld als wij ons niet aanpassen aan hun cultuur ernstig overdreven wordt. Het is wel jammer dat hier pas aandacht aan besteed wordt naar aanleiding van iets stompzinnigs zoals deze VVD-halal feest zaak. Eerlijk gezegd vind ik dat nou niet echt een peiler voor de instelling van de algehele Nederlandse politiek:x

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Je zegt nu dat je één keer in het Zuiderpark was in Den Haag, en dat je daar allemaal Turken en Marokkanen zag, en baseert daarop dat Islamisering bestaat? Als je allemaal Nederlanders in het Mediapark ziet, ben je dan ook bang dat Nederland weer christelijker wordt? 8)

/edit: en ja, petities, die werken goed joh.

Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het uit, het is toch het feestje van de VVD, moeten hun toch weten wat ze laten bezorgen? als jezelf zoiets organiseert dan bestel je toch lekker varkensvlees en alcohol?

die gast dacht vast: hmm... komen veel moslims... laat ik dan maar dit en dit bestellenn..
    is het een bijeenkomst van vegateriers, dan ga je toch ook geen vlees serveren?

terwijl mensen er zo'n groot probleem van maken en doen alsof de VVD net een poort heeft geopend met allemaal moslims aan de andere kant van het hek die lopen te scchreeuwen dood aan nederland.

Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik eet liever bapao maar dat zullen ze vast niet hebben, wil namelijk wel die gene met varkensvlees.

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    @ SM:
    Is de VVD een vereneging van Hallal-etende mensen dan?

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar als je hoopt dat er moslims naar jou evenement komen is het wel zo handig om met de doelgroep rekening te houden.

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True, maar dan nog vind ik het wel raar dat - als deze berichtgeving klopt - er alleen halalvlees te verkrijgen is en dat alcohol zelfs verboden is. Ik weet verder niet hoe het zat daar, maar ik zou zelf zeggen van, zorg gewoon het eten en drinken voor beiden aanwezig is, zodat iedereen zelf kan kiezen wat hij of zij zal nuttigen ;)

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet er gewoon heengaan met een rugtas met een six pack bier erin en een wegwerp bbq'tje met spare-ribs, verschillende soorten worst, varkenssaté en karbonaadjes. En dan midden op het feestterein gaan zitten bbq'en :+

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Oh kom op, je aanpassen? Waarom iedereen is anders. Fuck het hele conformistisch denken. Ik vind dat iedereen zichzelf mag zijn, zolang hij hierbij de wet niet overtreed. Mensen mogen dus gerust in burqa lopen zolang ze hun gezicht laten zien als ze zichzelf moeten identificeren.

Het land uitkicken omdat ze zich niet willen aanpassen, laat me niet lachen. De enige cultuur die Nederland kent is er één van vrijheid en meerdere culturen naast elkaar. Trouwens, met het global village idee zijn Nationaliteiten over 200 jaar waarschijnlijk slechts een formaliteit omdat iedereen dan zo'n beetje gemengt bloed heeft.

Sterker nog, uiteindelijk worden we allemaal kaal, krijgen we een lichtdonkere huid en meer aziatisch getinte ogen.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aliens dus?:+

Deel Deze Pagina