Ik kijk het nog ff aan. Ik ga sowieso geen nieuwe speler kopen zolang de games nog gewoon op DVD uitkomen, games hebben voor mij namelijk een meerwaarde boven films. Daarnaast zijn er voor die laatste op het moment ook genoeg alternatieven als je HD kwaliteit wil, en dat is op het moment gewoon veiliger dan een Lord of the Rings/The Matrix/Pirates of the Caribbean en al die kaskrakers die je nu op DVD hebt liggen nogmaals opnieuw aan te schaffen op HD-DVD/Blu-Ray....terwijl over een tijdje de kans bestaat dat je met een speler zit te kijken waar niks meer voor wordt gemaakt.
En als ik over een tijdje toch overstap, wordt het sowieso een stand-alone spelert aangezien de techniek dan wat langer op de markt is en die dingen kwalitatief toch weer net even iets beter zullen zijn dan ingebouwde meuk en add-ons. Goed, daar betaal je dan uiteraard ook weer meer voor maar voor niks gaat de zon op. Is dus ook geen snaar naar de ingebouwde Blu-Ray speler van de PS3 of de 360 add-on, maar gewoon hoe ik het zie. In deze format-war is geduld de schoonste zaak.
Laatst bewerkt: 2 mei 2007