1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is echt wel zo. Iedereen kan leren een bal te schoppen. Spelinzicht krijg je door middel van veel oefenen. Je hoeft voor voetbal ook totaal niet atletisch/snel/sterk oid te zijn. Tuurlijk zal het voordelen hebben dit wel te zijn, alleen kan je het zonder ook wel redden.
    Tuurlijk zijn er mensen echt geboren om voetbal te spelen(neem een johan kruif,maradonna etc). Maar er zijn ook een heel stel gasten die het toch naar bv. de eredivisie hebben gered waar je soms denkt van sja... wat doe jij daar.
    Er word met werven van leden voor Football altijd gezegd van ja voor iedereen is wel een plek op het veld. Eigenlijk is dat echt bullshit. Je moet echt wel uit een bepaald hout gesneden zijn wil je wat bereiken met football.
    Je kan wel heel leuk snel zijn, alleen met één goede klap kan je klaar zijn.
    Je kan wel 150 kilo zijn en denken dat je op de lijn kan spelen, maar als je niet sterk,snel en geen uithoudingsvermogen hebt ben je ook snel klaar.
    Je kan wel 120 kilo 20keer bankdrukken, alleen als je dit niet explosief over kan brengen zal je er ook weinig mee bereiken.
    En dit zuig ik niet zomaar uit m'n duim, ik heb dit zelf ontzettend vaak zien gebeuren.

Wij hebben elk jaar rookie trainingen. Dan komen mensen die intresse hebben in football bij ons op de club en geven wij ze 5 speciale trainingen waar we ze de basis van football uitleggen en leren. Gemiddeld hebben wij zo'n 15 tot 25 man op die trainingen. Van die trainingen zijn er in de afgelopen 3 jaar slechts 5 man gebleven omdat de rest het gewoon niet bij kon benen(tuurlijk zullen er ook een aantal bij hebben gezeten die het niet leuk vonden maar die kwamen dan na de eerste 2/3 trainingen al niet meer.)

Met het huidige niveau in nederland zal je niet zo snel merken dat je het gewoon niet trekt, hoe goed je ook trained. Maar als je kijkt naar de pro's dan zul je geen persoon zien die niet atletisch is.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zondag game tegen hoorn. Heb er echt zin in:D

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Vanavond buiten training :mad:. Het is nog niet droog geweest!

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha hier ook niet.
    Wij hebben morgen en donderdag avond trainingen ivm de wedstrijd.. ben beneiuwd:+

5. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wedstrijd tegen alphen werd 24-13 voor de cats moeizame start van het seizoen maar een win is een win en we worden alleen maar beter onze defense was wel echt goed en spectaculair!

iemand van eagles had net na de 2e helft zijn been gebroken kuit en scheenbeen gebroken. was waarschijnlijk door zijn eigen speler want was tijdens een gang tackle op onze wr dat been zag er echt niet goed uit:confused:

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had het gelezen ja op het nationale forum ja.
    Scheen en kuit breken is geen pretje, heb 't zelf ook gehad.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  8. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    zoals verwacht! maar ben je er bovenop gekomen ik dacht dat die gozer nooit meer op een football veld zal staan

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hangt er vanaf wat er nog meer kapot is.
    Ik had de mazzel dat het puur een bot-breuk(en) waren en dus geen schade aan zenuwen etc.
    Ben wel ruim 8 maanden bezig geweest voordat ik weer op het veld stond een game te spelen. Na 4 maanden kon ik pas joggen.

10. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    tja maar het slaat mentaal ook aan denk ik! maar sowieso einde seizoen. jullie moeten dit weekend toch?

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jupe. Zondag hoorn:cool:
    Schijnen we makkelijk overheen te kunnen walsen maargoed, het zal niet de eerste keer zijn dat we een team onderschatten en er met een te makkelijke mindset heengaan en vervolgens pak op ons broek krijgen.

12. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    haha dachten we zondag ook maar werd toch lastige wedstrijd. eerste wedstrijd van seizoen moet je gewoon winnen maakt niet uit hoe! succes iig ben je starter?

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk ben ik starter.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Morgen Forelle leegkopen voor het halve team. Can't wait!

Show morgen misschien mn aankopen wel even ^^

Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  15. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
  16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Lig nu ook voor PSV. Forelle bied een leuke korting voor complete kits.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zelf heb ik een Under Armour Grip shirt besteld uit de US. Ik houd het graag bij 1 merk wat betreft kleding (Alhoewel ik ook Craft heb voor het wielrennen).

Ps. Wat een super goal!

18. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook ik draag alleen maar nike vind de schoenen gewoon het fijnste en mooi en de kleding is ook gewoon comfortabel.

wij hebben in ons team amerikanen die bij de duitse legerbasis werken dus ik betaal bijna geen shipping kosten en geen belasting!!
    heb alles besteld vanuit www.eastbay.com

ps wat heeft psv het vnv verneukt zeg:p fack ik was trainen kom ik terug 3-2 |:-

Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eastbay bestel ik ook regelmatig ja. Ben elke keer zo rond de 30 euro kwijt aan verzend en invoerkosten dus valt te overzien.
    Verder heeft forrelle best prima spul. Heb is alleen achterlijk duur en de mensen die daar werken zouden het verschil tussen een Football en een soccer bal nog niet kunnen zien.

Zelf binnenkort ook maar zo'n pad broekje kopen van Nike.
    Wel handig voor wedstrijden. Op trainen heb ik eigenlijk alleen maar m'n pads en helm op, verder niet. Krijg ik een hit op m'n bovenbeen is het m'n eigen stomme fout.
    Zal me leren zo hoog te gaan:)
    Wat kleding onder de pads betreft. UA en Nike pro_O_
    Als je voor nike pro gaat, zorg dat je niet de ultimate lijn neemt. Die shirtjes bestaan uit een soort bijenkort patroon en dat scheurt verschrikkelijk snel.
    Oude lijn is veel beter voor Football.

Deze heb ik zelf, en bij m'n knie holte zit er al een scheur in simpelweg door het aantrekken8)
    (je ziet de witte strepen lopen op het plaatje, dat is dat bijenkorf patroon)

20. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja snap ik ik draag ook altijd shorts bij de training! toen ik 2 jaar geleden nog bij de raptors speelde toen trainde we wel in game shorts maar voor training zit dat echt kut. nee maar de reden dat ik de nike girdle koop zondag viel ik en ik heb nu nog steeds last van mijn heup en het beschermt je dijbeen ook aan de zijkant!

ja ik heb ook altijd nike pro gewoon nooit ultimate heb nu 2 blauwe en 2 witte nike longsleeves. heb nu zelf een blauwe asics broek (panty) altijd tevreden over geweest maar zit nu een gat in bij mijn knie:'-( dus word nu weer een nike halen! haal meteen een witte en een blauwe

Deel Deze Pagina