[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Draag eigenlijk alleen maar korte mouwen tenzij het echt focking koud is.
    Als het regent en je hebt lange mouwen aan krijg je het alleen maar nog kouder omdat je kleding dan nat is ofc.

En jij hoeft je op trainen ook niet echt zorgen te maken of iemand je voor je knieen duikt|(als het goed is)
    Ik als linebacker heb het toch wel wat anders haha.
    Maar alsnog heb ik een hekel aan knee/hip etc pads. Zou ook niets liever dan een wedstrijd spelen zonder die dingen..
    Vaak trek ik zodra de refs gechecked hebben ook m'n tailbone pad er weer uit.

2. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaa ik heb het gehate maar voor mij heilige red jersey O-)

long sleeves beschermen tegen wonden van facemask :confused: die echt facking pijn doen. ja vind die pads echt niet fijn hopelijk is die nike girdle de ideale oplossing

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja want een shirtje helpt als een facemask tegen je arm aan komt8)
    Het is meer voor het schuren van het zand en harde gras etc.
    Alleen als je daar niet tegen kan moet je maar geen football spelen imo!

4. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik wist dat je dat ging zeggen! maarja ben je klaar voor zondag! waarschijnlijk in de kut regen wat voor jou positie niet zo heel in het nadeel is

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het juist heerlijk als het een beetje regent. Veld lekker glad, bal nat dus veel runnen:)

6. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja ballen die minder grip hebben bij het gooien heerlijk:+ miss je ideale game dan zondag!

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoorn heeft geforfeit!:mad:

8. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    las het op het forum ja.. tja is niet best nee:confused: ben blij dat ik 1ste divisie speel daar gebeurd dat nooit! maarja dus wel heel je weekend verneukt

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoorn is vooralsnog de enigste die echt zit te forfeiten alleen dat werd van te voren al verwacht.
    Wat wel heel zuur is, is dat we nu al een tweede thuiswedstrijd kwijt zijn.(de eerste was tegen de giants 2 weken geleden alleen die is naar volgende week in utrecht verplaatst.)
    Nu hebben we dus nog maar twee thuiswedstrijden ofzo.
    Word echt tijd dat iemand een keer de AFBN een schop onder de kont geeft en zorgt dat het wel een keer goed geregeld word!!

Er zijn 8 teams in de 2e div. Dan is het toch belachelijk dat je dan maar 8 wedstrijden speelt waar je er makkelijk 12 tot 14 kan spelen(exl playoffs)?!

anyhow... Volgende week tegen de Giants. Kan niet wachten en ik weet dat we er klaar voor zijn. Dat zijn we namelijk al een maand:)

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    GAME DAY!

Wat kut dat Hoorn geforfeit heeft zeg! Geloof me, dat hoef je van ons niet te verwachten! Ons team is super gemotiveerd, hoe harder het regent hoe meer we lachen. Met sneeuw en een bevroren veld spelen waren de meesten niet echt blij 2 week geleden, maar we hadden er wel gestaan als het niet afgelast was!

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag eerst ff 2 uurtjes in de blubber getrained. Heerlijk ws het wel maar niet heel fijn haha.
    Daarna ff naar Amersfoort geweest om de Giants en Untouchables te zien spelen gezien wij tegen beide spelen binnen een maand tijd(ga er vanuit deze keer geen rare afzeggingen)

12. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    12-6 Amersfoort geloof ik.
    Kwam halverwge 3e kwart binnen.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ah. Dan heb je de mooiste helft gemist helaas. Inderdaad balen van onze loss... Groningen was zeker niet slechter, maar we waren gewoon nog iets te lief en iets te ongelukkig. Wel een huge voordeel dat wij nu alweer een wedstrijd in de benen hebben!

Overigens speelden we in de uitshirts van Leiden, onze eigen shirt zijn nog steeds niet geleverd :mad:. Vandaar dat er ugly 'Lightning' op onze shirts stond. Zelf speelde ik niet, ik moest bij de chain crew aangezien het officieel een thuiswedstrijd was (Vage shit, I know). Volgende week gok ik dat ik speelgerechtig ben, maar weet ik niet of ik speelminuten krijg.

Cu next week @ Utrecht. Misschien moeten we even handje schudden oid?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na de game kunnen we wel ff handje schudden. Daarvoor ben je nog The enemie:+
    Speel je wel mee?

Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Geen starter in ieder geval. Ik heb nog maar pakweg 6 weken training gehad terwijl 2 van onze linebackers al sinds de jeugd spelen. Ben sowieso aanwezig, waarschijnlijk geared up, maar speelminuten? No clue, hangt van de komende 2 trainingen af gok ik.

Hoeveel spelers hebben jullie overigens in je team? Ik hoorde van Gele Gerrit dat jullie nog deels two-way spelen?

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wij hebben wel genoeg man om een complete offense en defense neer te zetten.
    Alleen zullen we aan het eind v/d game warschijnlijk wel beide kanten opspelen maar dat maakt niet uit, Meer speeltijd.

18. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    o dus jullie moeten om elf uur! wij moeten om 2 uur tegen utrecht! dan kan ik ook nog een stukje kijken! dan zie ik jullie ook nog haha welk jersey nummer hebben jullie?? en gaan jullie daarna nog stukje 1ste divisie football kijken?? word een mooie game day

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ah. Maar jullie kunnen dus ruim 11 vs 11 spelen op practice.

Wij zijn langzame douchers, dus ik kom nog wel ff kijken bij de 1ste divisie. Jersey nummer heb ik nog niet aangezien onze jerseys nog niet binnen zijn. Ik gok dat we weer in de uitshirts van Leiden spelen of in de jerseys van vorig jaar.

Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  20. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ons team is vrij groot..

Deel Deze Pagina