1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha zou daar maar niet op rekenen:9
    Wij hebben ze echt gesloooooopt!
    ze begonnen de wedstrijd verrassend met 18 man, was bijna een legitieme wedstrijd. Ze eindigde met 11 man int veld en één omgekleed langs de zijlijnen.
    Waren er al 2 naar het ziekenhuis gegaan, Toen moest de ambulance komen voor die oude QB van hun, die dacht dat z'n heup uit de kom was en toen is de wedstrijd maar gecalled door Hoorn.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ach, toch heb ik er respect voor, net als bij Eindhoven. Ze zijn er, spelen naar hun kunnen en spelen door tot ze erbij neervallen schijnbaar.

Begin (met dit extreem slechte WK tot nu toe) toch steeds meer afkeer tegen voetbal te krijgen en meer sympathie voor American Football. Het is nu ook eindelijk vertrouwd om mij een aantal plays in het veld te zetten zonder er vanuit te gaan dat ik in het ziekenhuis beland (zoals bij Hoorn schijnbaar).

3. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TULIP BOWL!!!!

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben benieuwd wanneer Favre nou eindelijk zegt dat ie weer gaat spelen.
    Ik bedoel who's he kidding? echt wel dat hij speelt dit jaar.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Vikings hebben ook helemaal geen nieuwe QB aangetrokken in de draft of met een transfer/free agent. Hun enige hoop is dus ook Favre.

Daarnaast zouden ze in mijn ogen toch echt een nieuwe QB moeten aantrekken dit jaar. Deze QB kan dan alvast wennen aan het geweldige (not) leven in Minnesota en de club. Daarnaast kan hij nog veel dingen leren van Favre en alvast de eerste speelminuten krijgen. Ik krijg het idee dat ze volgend jaar een QB willen die er direct moet staan, wat ik niet echt geloof.

6. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    American Football vind ik zeker een van de vettere 'buitenlandse' sporten. Alleen jammer dat het niet zo groot is in Nederland als het is in Amerika. :mad:

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NCAA Football 11 krijgt trouwens erg hoge scores!
    Beste van de series, ik zie zelfs "best playing football game in history" staan!

Alleen jammer dat ie hier niet komt.......

Vb. IGN:

Closing Comments
    Overall NCAA Football 11 is a great game of pigskin that hardcore college football fans are really going to enjoy. The core gameplay has been taken to the next level with some cool animation varieties as well as sweeping changes like the elimination of turbo and adding dual analog control. On the field all of these nuances come together with the new look to make a cool, original-feeling game. However, if you don't take advantage of the connectivity offered by Online Dynasty, then the list of modes is going to feel outright dated. If you do take advantage of the new features in Online Dynasty, you're in for a lot of fun with only a few frustrations.

The complete, $60 package of NCAA Football 11 is the best that the series has produced in some time. Here's hoping that EA Sports builds out Road to Glory and the core Dynasty Mode to give them the same fresh feeling that the gameplay now enjoys

9.0 Presentation
    New menu designs and enhanced ESPN integration is wonderful and adds quite a lot to the experience. Field-level instant replays are neat, too.

8.5 Graphics
    Player models look great, but crowd members could be more detailed. Framerate hitches and clipping are rare, but overall the in-game action looks fantastic with smooth animations and interactions.

7.5 Sound
    The crowd is more alive than ever, but Herbstreit and Nessler could use a healthy dose of personality as well as some fresh dialogue.

9.0 Gameplay
    The new animations and control mechanics work wonderfully with the AI improvements to make this the best playing football game in history.

8.0 Lasting Appeal
    The list of modes benefits greatly from better Online Dynasty functionality, but it needs some new life in other areas.

8.5
    OVERALL Great

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De NCAA spellen heb ik altijd beter gevonden!
    Beetje jammer alleen dat deze niet regio vrij zijn:mad:

Wie van jullie gaan trouwens naar die Beach Bowl in Zandvoort binnenkort ?

En beetje jammer dat mijn naam verkeerd staat de Allstar Bowl lijst...

9. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik een USA console aanschaffen...
    Weet nog niet precies waar.

Games lukken wel gewoon, gewoon via Amazon kan dat al.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Van de Groningen Giants zijn er geloof ik 2 teams die naar de Beachbowl gaan. Ik zit jammer genoeg(?) op Mallorca die dag.

@ Richvd, het is niet alleen de console, je televisie kan ook geen NTSC afspelen. Je XBox zal in dat geval wel werken, maar je hebt nog steeds zwart-wit beeld en geen geluid in dat geval :mad:.

11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meerdere mensen die dit hebben gedaan (ook hier van de site).
    Daar eigenlijk niks over gehoord, wel dat je eenzelfde Europese voeding moet hebben als het US model.

Maar daar zal toch ook wel een kabel voor zijn , want anders zou niemand m hier kunnen spelen, wat wel gedaan wordt.

Eens even vragen aan de ene waar ik contact mee heb gehad...

EDIT: Dit blijkt niet zo te zijn, alleen bij oudere tv's. Dus je US xbox kan hier gewoon op de tv worden aangesloten!

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu voor het 2011 seizoen een nieuw def playbook aan het schrijven voor de Canes gezien we niet tevreden waren over het oude playbook ondanks dat onze def best goed speelde als je kijkt naar hoeveel rookies we hadden(7 starters!:eek:)

Heb van het internet een paar college playbooks kunnen bemachtigen maar ook m'n maatje uit de states heeft zijn playbook meegenomen.
    Ik weet redelijk wat van football af al zeg ik zelf, maar dit gaat echt helemaal nergens over8)
    Al die terminologie! :eek:

Schenk nog maar een kop koffie in, dit word een latertje!:eek:

13. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo van Madden NFL 11 is online sinds vandaag!
    :thumbs:

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yup, heb 'm ook al gespeeld.
    Gaat dus weer zwaar een passing game worden. Jammer.

Doet er iemand van jullie ook mee met Fantasy Football?
    Zat eraan te denken om voor hier een league op te zetten, alleen zijn te weinig mensen + ik zit natuurlijk ook al met jongens van het team in een league en om nou twee teams te onderhouden gaat ook een beetje ver!

Btw: T.O naar Cincy:eek:
    Nu heb je dus Carson Palmer, OchioCinco, TO en Bryant als WR's:eek:
    Zal wel veel gebruikt gaan worden online in madden...

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  15. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch?
    Was geloof ik maanden geleden het eerste team waar TO mee ging praten, mede omdat Ocho dat wilde.
    Gaat leuk worden daar!
    :)

Zag net een stukje van Run Ricky Run op ESPN America.
    Even in de gaten houden......

16. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook naar de beachbowl en we zitten bij jullie in de poule haha:p

ik vind de demo echt slecht ik speelde tegen een vriend van mij en die snapt niks van football maar toch verloor ik van hem omdat ie elke keer bij de snap meteen een boogbal naar zijn wr gooide en hij ving m altijd.

morgen word leuk Felix:p zie je in zandvoort

17. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    felix hoe heet die site van jou ook alweer waar je madden hebt gehaalt??

18. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het er eens op wagen dat bol.com op tijd is.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    www.mediaoffer.nl

En dan via Addiscount.nl nog 5 euro korting erbij.

44,95 intotaal:)

20. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwachten de heren kenners eigenlijk van dit seizoen?
    Wie zullen volgens jullie de SB halen?

Deel Deze Pagina