1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wauw.. Manning wilt naar de Broncos!
    Had van alle teams de Broncos en Titans de minste kans gegeven om 'm te landen maar somehow, they pulled it of!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Broncos it is...

En Tebow dan?
    Gaat ie naar Miami nu denk je?

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik mag hopen van niet!!
    Dan verbrandt ik echt al m'n miami fangear!

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nouja het is Miami of Cleveland lijkt me :p.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat ie naar iemand voor een 3rd rounder gaat om beetje te back uppen en wildcat formation rotzooi.
    Of hij wordt uiteindelijk gewoon gecut.

Ik zie Philly 'm nog wel binnen halen als backup voor Vick. Beide lefthanded en running qb's.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Zou toch zonde zijn, ik volg de sport niet veel maar Tebow mag van mij wel starter zijn.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tebow zal een paar games voor je per jaar winnen maar je zult nooit een superbowl winnen met hem.
    Daarnaast heb je met Tebow een top defense nodig omdat Tebow geen 30 punten op het bord gaat zetten.
    Iets wat je wel moet kunnen als je tegen een offense speelt met een Tom Brady, Aaron Rodgers, Mathew Staffort etc.

8. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik gun hem wel een starterspositie. Ik heb erg van hem genoten afgelopen jaar.
    Hij is geen legend maar hij had wel echt een team om zich heen gebouwd. Jammer dat hij dat ineens los moet laten voor Manning..

Ben benieuwd of hij Sanchez een 2nd stringer kan maken ;-)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hmmz, ik vind het persoonlijk geen slimme zet van de Jets. Dit aangezien het 2 QB's zijn waar je geen SB mee wint en die ook allebei niet een heel seizoen op de bank kunt zetten.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat Tebow meer games zal kunnen winnen als Sanchez.
    Nu zeg ik niet dat Tebow de betere QB is, alleen sommige mensen zijn gewoon winnaars.
    Wel een achterlijke situatie zeg!
    Na de trade erachter komen dat je nog even 5 mil moet betalen aan de Broncos, iets wat gewoon in het contract staat en dat dan weigeren...

Wordt wel echt weer bang hoe de Pats tallent op de O aan het toevoegen zijn zeg.
    En die Dline v/d Bills begint ook best badass te worden.

Over de Dolphins wil ik gewoon maar geen woorden meer vuil maken.... Fireland!!!

En wat ook bizar is, is de prijs waar de Eagles die top LB voor hebben gekregen!

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De beren zijn ook flink bezig.
    M. Bush erbij... Ik denk dat ze bang zijn dat Forte niet veel gaat doen nu hij gefranchised is...

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wanneer beginnen de eerste wedstrijden? Seizoen begint pas over aantal maanden toch? Worden er niet eerder al wat wedstrijden gespeeld? Ik wil het dit jaar voor het eerst volgens dus weet er nog niet echt veel van. :p

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm preseason begint eind augustus, begin september. Openingsdag van het echte seizoen is geloof ik 9 September of een week later.
    Op Eurosport 2 zijn op zaterdag avond, zondag ochtend Arena football wedstrijden te zien.

zo, over 40 min begint de NFL Draft. Zit al klaar met m'n bak popcorn.
    Eerste 2 picks zijn al duidelijk en zojuist hebben de Browns van #4 naar #3 getrade. Ze willen dus zeker zijn dat ze een bepaalde speler gaan krijgen. Zal het Trent Richardson zijn?

15. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten. Great news! De NFL bied de Gamepass gratis aan voor o.a. Nederlanders!
    Op topkwaliteit streams kijken via de NFL site! Kostte vorige jaren nog een paar honderd dollar.

Hebben jullie de Madden 13 demo al geprobeerd?

16. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is trouwens maar even geldig, die gratis aanbieding dus wees schnell!

17. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dat zien? niet dat ik je niet geloof maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof dat het alleen voor pre season is, dus zodra het seizoen begint, kan je ervoor gaan betalen.

Ik zit er wel aan te denken die pas te gaan kopen dan.
    ESPN america heb ik maar afgezegd omdat ze games laten zien die me niet zo boeien en daar betaal je op jaar basis ook 120 euro voor. Betaal ik liever 80 euro meer(vorig jaar) dat ik zelf kan beslissen welke games ik kijk en wanneer ik dat doe.
    En nu dit jaar nu je ook die coach cam hebt ben ik verkocht!

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Op FOK! was er iemand die contact had opgenomen met NFL Gamepass en die zei dat het gewoon een volledige pass is.
    Ik heb me ook maar even aangemeld, goede kwaliteit ook van die live wedstrijden. :D

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012

Deel Deze Pagina