1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Mooi begin van de 2de helft wel! Hopen dat ze dat niveau kunnen behouden!

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Verdiende overwinning voor de Saints! Vooral de 2de helft met Porter's interception dan! Het duurde wel lang vond ik vooraleer hun defense iets deftig liet zien.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Traditioneel wéér geprobeerd er naar te kijken en wéér was het de grootste kutsport die ik ooit gezien heb. Wat is de lol hieraan mensen?

Ga rugbyen, dat heeft nog iets puurs. Dit slaat als een tang op een varken. Opgeblazen fakefest, zoals we van Amerikanen gewend zijn. Bah.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Anders kijk je ff verder dan je neus lang is.
    En praat alsjeblieft niet over iets waar je totaal geen verstand van hebt.

Wat de wedstrijd betreft; wat een game zeg. zelden zo'n spannende superbowl gezien.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hou je achterlijke vooroordelen a.u.b. voor je. Ik vind het een misselijke, fake kutsport, en daarmee basta.

En als je nog nooit iets spannenders hebt gezien, ga dan alsjeblieft eens andere sporten kijken. Curling is vele malen spannender dan deze crap.

Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Warschijnlijk zul jij curling spannender vinden omdat daar niet meer dan 10 regels aan verbonden zitten zodat je het teminste een beetje kan snappen:):

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Of American Football is gewoon een simpele paupersport en jij kan het niet uitstaan dat iemand jouw favoriete sport niet leuk vindt, en daarom ga je van je af trappen \o/

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het prima als iemand niets aan Football vind. Geen enkel probleem mee.
    duizend mensen, duizend meningen en meningen moet je respecteren

Het is een ander iets om domme opmerkingen te maken zonder enige onderbouwen van die uitspraken van iemand die totaal geen idee heeft waar hij/zij het over heeft, laat staan ook maar iets toevoegt aan een discussie.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Welke discussie? En hoe weet jij dat ik niet weet waar ik het over heb? Over domme toevoegingen gesproken... Hou je achterlijke conclusies voor je a.u.b.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Als er iemand vooroordelen heeft over de American football lijk jij dat hier toch echt wel te zijn. Op zich niets mis mee dat je er absoluut niets aan vindt. Maar om dan zonder "ik vind/denk/ben van mening dat" of zelfs maar enig echt argument even komen te zeggen dat het een, quote, "kutsport, opgeblazen fakefast, fake kutsport, simpele paupersport" is, is wel erg kort door de bocht.
    Even wild-om-je-heen-schoppend zo een (sport)thread binnenkomen zal je nergens een deftige discussie opleveren, dat begrijp je toch wel?

Maar waarschijnlijk zoek je dat ook niet echt, en ondertussen kent iedereen hier je standpunt nu wel. Zoals Flix reeds zei "zoveel mensen, zoveel meningen".

11. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Gister me eerste Super Bowl gekeken, vond er nooit zoveel aan, maar als je in North America zit dan moet je er tog aan geloven. Ik vond het wel leuk om te kijken, maar damn, wat een reclame zeg. Echt om de 5 min wel een reclame blokje er door. En ook echt 5 jetfighters over laten vliegen 8). They can't do anything small, those Americans.

Ze waren hier voor de Colts dus helaas verloren, maar wel een mooie interception van, geen id hoe ie heet.

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^&*%$^&(* Ziggo!

Net een kwartier bezig, FLOEP!

Geen internet meer, geen tv meer.....

Onderhoud.....

Dus nu maar de herhaling aan het kijken...

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja, big business die ad-business tijdens de Superbowl, maar er kijken dan ook maar liefst even ongeveer 100miljoen mensen naar. Normaal zijn de ads dan gelukkig wel wat meer opvallend en beter/grappiger dan de standaard reclamespotjes. Op de BBC knippen ze die wel gewoon weg voor studio commentaar meestal, maar als je in de States zit moet je'm natuurlijk op CBS kijken)

Tracy Porter, had ook in de NFC champ game al een mooie interception tegen de Vikings.

14. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Net als ik had gedacht, ik viel opeens in slaap.
    Gelukkig The Who nog wel gezien. Epic!!

15. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga alsjeblieft weer voetbal kijken!

mooie game alleen miste ik de spectaculaire acties van de sterren zoals in de game tegen de vikings waar mensen gejuked werden stiff arm of gewoon overlopen werden..

wel mooi dat alles uiteindelijk wel goed is gekomen en dat het team wat moest winnen ook won heeft mijn NFL seizoen gered

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van opmerkingen als deze kunnen we wel vaststellen dat jij geen enkel besef heb over hoe het spelletje in elkaar zit, er geen moeite voor doet het te leren en hier eigenlijk dus ook niets te zoeken heb.

@Rich: Ik verwacht dat er wel een 1080P cap kopmt op TYT, wacht daar zelf ook op.

Wat reclames betreft vind ik het wel jammer dat ESPN America persé hun eigen reclames moest laten zien. De SB reclames zijn altijd geniaal.

edit: @vasil
    Ja ben ook erg blij dat het team dat gewonnen heeft, gewonnen heeft. M'n coach zal het alleen wel wat minder vinden denk ik, die is die-hard fan van het team dat verloren heeft.
    Elke keer dat de saints een TD scorede of een big play maakte en ook aan het eind v/d game stuurde we met 8 man waar we mee keken een sms met: Who Dat?! naar coach:+
    Denk dat we daar donderdag wel voor gaan betalen op het veld:+

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik was zo lam als een deur en dat bevordert zoals je weet niet echt het beredeneringsvermogen. Ik ben dus wel schuldbewust, en ja, ik schopte om me heen omdat ik me de hele avond kapot heb zitten ergeren aan zowel de wederom tegenvallende sport als de kaaskoppen die helemaal veramerikaniseerd 'whooo!' en 'yeeaaaah!' riepen de hele avond. Vreselijk.

Maar zelfs áls ik zo ongenuanceerd loop te blèren hoef ik er toch geen 'ik vind' bij te zetten om het als mijn mening te brengen? Dat snapt iedereen toch zelf, kom op.

En Flix, ik snap de sport echt wel, ik was gewoon ongeanuanceerd bezig. Mea culpa.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    1080p kun je denk ik wel vergeten want HDTV uitzendingen zijn volgens mij altijd 720p en die staan van de Super Bowl al online :)

edit//deze dus NFL.Football.2010.Super.Bowl.XLIV.Saints.vs.Colts.720p.HDTV.x264-ORENJI

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk wel dat die er gaat komen.
    Zelfs die nfl wedstrijd in london hadden ze een 1080p cap van.
    Kan me niet voorstellen dat ze bij de superbowl niet het beste van het beste gebruiken.

en op tyt staan de 720p's nog niet online.
    Wel al 4/5 normale versies8)

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben net ook weer het land der levenden ingelopen. Wat een vette wedstrijd (en party) hadden wij zeg! Het was echt knap spannend!

Ik ben nog steeds niet geheel nuchter, dus ga er later nog wel eens dieper op in. Wij keken overigens op de BBC, dus geen 1 reclame gezien :).

Deel Deze Pagina