1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Nee, mensen met digitenne ontvangen dus geen BBC en ZRD en helaas hebben wij dat. Heel erg vervelend.

2. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geen BBC?
    Das vreemd....

Heb je dan ook niet ESPN America?

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Digitenne heeft sowieso geen ESPN America.
    Heb ik ook nog naar gekeken omdat ik geen kabel op m'n kamer heb..

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik val ook net tussen de Ziggo en UPC kabelnetwerken in (Het scheelt beide kanten op iets van 7 km en 15 km). Die bieden wel ESPN America, mijn kabelmaatschappij dus net weer niet :mad:.

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Nee, we hebben beide niet. Heel erg vervelend. Wel hebben wel alle regionale zenders :')

6. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klein stukje van het bericht van nfl.com:

Joey Porter's wish was granted -- for a little while.

The Miami Dolphins released the four-time Pro Bowl linebacker Friday, then had to place him back on their roster about three hours later because of a salary-cap issue.

Releasing Porter would have put the Dolphins over the cap. According to NFL Network's Jason La Canfora, the team could release another player to clear enough space to be able to cut Porter before a possible uncapped year begins March 5.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha ja las het al.. Beetje raar en disrespectfull tegenover de speler, maargoed.. het is en blijft een business.
    Vroeg of later zal ie wel weer gereleased worden.
    Weet niet of we er blij mee moeten zijn dat Porter weg gaat. Hoewel het een prima speler is nog, issie al wel rond de 33 ofzo en beginnen z'n prestaties aan de verkeerde kant van het grafiek te vallen.

Zo te zien gaat onze wedstrijd nog steeds door, alleen is deze verschoven naar Amersfoort omdat ze daar astroturf hebben. Weet alleen niet of ik wel heel veel zin heb om met deze kou te spelen8)
    Hebben afgelopen donderdag avond gewoon een walktrough training gehad zonder hitten en alleen het rennen deed al pijn8)

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge.....
    En jij zou best wel eens op Lambeau Field willen staan, mag ik toch wel aannemen?

Tssssss......mietje....
    :D

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom vinden jullie American Football kijken eigenlijk zo leuk?
    Ik heb het echt best vaak gekeken om te proberen om erin te komen maar het blijft gewoon saai imo. Het spel ligt echt fucking vaak stil, en alles gaat zo sloom.

Dus wat vinden jullie zo leuk? no offense ofzo hoor ben gewoon benieuwd

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De tactiek, de spanning, de tackels, het altletisch vermogen van de mensen.
    Verder is het DE ultime teamsport en heeft ook het man vs. man aspect.
    Gezien ik super competitief ben ingesteld is het voor mij DE ultime sport.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De wedstrijd is afgelast Flix! Ik vet happy dus, want nu hoef ik hem niet te missen!

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het stiekem niet erg:+

Hoewel ik wel vet zin had om een game te spelen is het ook medisch gezien niet verantwoord dit te doen.

13. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan voorstellen dat je het niet leuk vind en misschien het een beetje raar vind dat bijvoorbeeld spelers allemaal op de zijlijn rondspringen en de pre game huddles enzo. maar als je eenmaal american football zelf hebt ervaren en de spanning en het gevoel dat je hebt op game day.. die wil je nooit meer kwijt!

@ koude weer
    ben benieuwd of onze wedstrijden wel doorgaan!! hoop het ook niet donderdag bij de training was het -3 en lag er sneeuw. ik deed echt gewoon 5 sec over mijn 5 step drop back:+ als het niet snel begint te dooien word het toch afgelast omdat het gemeente velden zijn

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Atletisch vermongen vind ik juist niet echt een zaak wat deze sport spannend maakt. Voor de rest ben ik het wel eens.

Maar ik snap dat het niet leuk is wanneer je de sport niet snapt. Ook leeft het hier helemaal niet wat er ook aan bijdraagt dat het minder leuk is.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind ik wel. Het is mooi om te zien hoe iemand een acrobatische catch maakt en je weet dat 1 op de 10 mensen ter wereld miss maar dat atletisch vermogen hebben dat te doen.
    American Football is ook geen sport waar iedereen goed in kan worden.
    Je ziet zo of iemand wel of geen aanleg heeft voor de sport.

Het is niet zo als met gewoon voetbal of rugby dat je met veel trainen ook tot de top kan behoren. Bij Football brengt training je maar tot zover, de rest is puur je eigen atletische vermogen.

16. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    en ook mentaal is ook een van de belangrijkste dingen!! en atletisch vermogen maakt de wedstrijden echt wel leuker. kijk maar bij de superbowl daar werden niet veel mensen gejuked spined of overund alleen pierre thomas had broken tackles.. als je bij de vikings-saints die moves maakte de wedstrijd extra spectaculair!

17. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    morgen Game Day 1ste divisie wij spelen tegen de eagles thuis voor het eerst! verder gaat alleen panthers commanders door!

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nice, wij moeten volgende week naar Amersfoort.

Ik wil eigenlijk deze week een nieuwe kit gaan kopen, maar heb geen tijd om naar Alphen of Roermond te gaan (6 dagen in de week werken). Als ik mezelf wat opmeet, zouden jullie me dan kunnen helpen de juiste maten uit te kiezen zodat ik gewoon online kan bestellen (Bij Forelle).

Het moet een linebacker kit worden, welke maten zou ik op moeten meten? (Borstomvang, schouder breedte, buikomvang, lengte, hoofdomvang en meer?)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is echt verstandiger om het te passen. Je kan wel je maten opgeven alleen (zeker met een helm) is het maar net persoonlijk wat je lekker vind zitten.
    De een heeft liever wat dikkere pads en de ander(like me) heeft juist liever dunnere pads.
    Daarnaast hebben de verschillende helmen weer verschillende vormen waardoor het voor ieder weer anders zal zitten.

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Alsof je met voetbal dmv hard trainen tot de top kan behoren, slaat nergens op. Het lijkt mij juist eerder andersom. Bij AF zijn zoveel verschillende mogelijkheden binnen het veld, dat er altijd wel iets past.

Deel Deze Pagina