1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb te woensdag de website cosmox.be ontdekt en me meteen een boek bestelt.
    Deze morgen hem in de bus gekregen met het factuur inbegrepen (betalen moet pas achteraf)

Ben tevreden over hun snelle service.
    Enkel 1 minpunt,het boek kwam binnen in een kartonnen doos maar het boek zelf zat er gewoon los in.
    Niet ingepakt met plastic of ed.
    Nu is de achterkant wat beschadigd met krassen op,is wel best jammer.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Dat is overal zo. ;)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zie je nou wel! En dan zeggen mensen dat eReaders nutteloos zijn. :+ Digitaal kan nooit uitverkocht raken.

edit: Jaaaahhh!

Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke wist ik niet,bestel nooit iets online van boeken.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik was eigenlijk alweer vergeten dat er nog een laatste boek uitkwam. Ik vond Brisingr niet zo best, maar ik ga deze denk ik wel lezen. Het enige probleem is dat ik net de Mistborn trilogie uit heb gelezen en ik vond het echt een sterke serie. Nu ging ik weer even lezen waar het verhaal omtrent Eragon over ging en dan is het contrast nog iets sterker. Dus ik wacht nog even met Inheritance...

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zo zonde is dat. Bij BookDepository versturen ze de boeken wél in bubbeltjesplastic en daar betaal je geen eens verzendkosten, vreemd dat het dan wel kan. |:-
    Intussen op 425/686 van Stephen King 11.22.63. Schitterend verhaal weer, prachtige hoofdpersoon en weer een feest der herkenning voor de King-liefhebber. Er wordt onder mee teruggekeerd naar het Derry van '58, het Derry van de inmiddels bekende clown. :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :'-(

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ja dat is zo vervelend inderdaad. Bol doet dat ook altijd, in zo'n doos waarin het lekker kan schuiven. Snap ook niet helemaal wat het nut ervan is, maar heb er eigenlijk nooit krassen op ofzo.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Soms gebruiken ze ook zo een doos wat zeg maar om het boek heen gevouwen wordt, waardoor het heel strak verpakt zit en niet kan schuiven. Geen idee wat hun criteria is voor wanneer ze een normale doos of die verpakking gebruiken. :confused:

Maar ik heb nooit het idee dat het schadelijk is voor het boek. Zie bv ook Erfenis op de vorige pagina. Ziet er gewoon prima uit.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dulle: Het Verloren Legioen is ook uit he. ;)

Ik ga die denk ik morgen halen. Even een Skyrim pauze.

Ik heb ook besloten geen boeken de deur uit te doen. Mijn familie wist me er kennelijk van te overtuigen. Boeken weg doen is zonde zeiden ze, maar aan de andere kant zeiden ze ook dat ik niet zoveel boeken moest kopen. Zeggen ze daarna ook nog eens dat ik anders gewoon een dikke boekenkast moet aanschaffen waar gelezen en ongelezen gescheiden in staan.

Wat moest ik hier nu mee? Eerst dit, dan dat, maar ik hou mijn boeken dus. :+

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou jij je boeken weg doen dan? Gewoon een mooie kast kopen waar alles in past. En anders maar nadenken over een bibliotheekpas (of heb jij ook zo'n boekenfobie? 8))

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gelezen en ongelezen gescheiden houden... Kun je doen, maar waarom zou dát je nu juist overhalen om je boeken te houden? :p (als jij nu nog een boekenkast moet halen, waar heb je dan al die tijd je boeken gelaten? :+)

En niet zoveel boeken kopen... Zo veel koop je er helemaal niet 8) (denk ik, je post iig nauwelijks wat op Goodreads)

Ach, ik vond het hoe dan ook al een stom idee om je boeken weg te doen. :9 Games doorverkopen is tot daar aan toe, maar boeken? Pff. heiligschennis. En de verzendkosten zijn meestal ook zo hoog dat het het niet eens meer waard is.

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook helemaal niet zoveel vraag naar, tweedehands boeken zou ik in ieder geval nooit kopen op Marktplaats of iets dergelijks. Je zou ze aan de Slegte kunnen verkopen, maar daar krijg je misschien 10% van de prijs. ;)
    En Yellow laat ons toch altijd in spanning afwachten wat hij op GR zet? :p

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    True that

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja idd, maar de eerste die weer een review krijgt is Labyrint van Will Adams.

Boek is bepaald niet spannend, maar het word alleen zo lang gemaakt door de dialogen over de geschiedenis. Ja, daar ben ik fan van, maar het meeste voelt zo herkenbaar aan bij deze schrijver. Ben ook al weken bezig met dit boek en zo schiet mijn GR challenge ook niet op. :cool:

Ik laat jullie idd in spanning over wat ik op GR zet, wil ik mooi zo houden. :+

@ Dulle: Heiligschennis inderdaad, maar er is nog niks aan het handje hoor. :):

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het even gemaild naar hun zelf en kan gewoon het boek retour opsturen en zei sturen het mij terug op verpakt dan.
    Goede service vind ik dan wel.

Vond het gewoon jammer dat het boek zo beschadigd was door de verzending,dan ging ik het liever gewoon in de handel halen.

Maar oke probleem opgelost en ga nog zeker meer boeken via de website bestellen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het Verloren Legioen gekocht. Ben benieuwd, ligt er alleen aan wanneer ik het ga lezen.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727

Bookdepository boekenleggers, gotta catch 'em all! _O_

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    :eek: Ga meteen even zoeken naar de trailer, boeken waren zo tof!

Deze vakantie minder gelezen dan gehoopt van de 4 boeken die ik uit wilde lezen maar 1tje gered :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina