1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ben bang dat ik nog veel positiever ben over mijn boeken dan Dulle zo te zien.

Ja, een 1 heb ik inderdaad nog nooit gegeven. 2 wel.

Het Mozes Mysterie verdiend een 1, maar dat beviel me serieus na 15 bladzijden al niet meer.

Check maar eens op BOL om te kijken of je wat in kunt lezen. Echt verschrikkelijk.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zit momenteel echt even met een readers block. Moet nog maar een klein stukje in Ghostwritten, maar het lukt me gewoon niet verder te lezen.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent ook al sinds de zomer in HP 4 bezig. ;)

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Sst, zeg dat niet te hard met Dulle in de buurt! :+

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je hoeft niet bang te zijn, dat wist ik zelf ook al. :+ Maar als ik iedere keer ga vragen wanneer je verder gaat weet ik zeker dat je juist niet verder zult gaan. :p Maar stiekem houd ik je in de gaten. :cool:

Het zou natuurlijk wel een frisse afwisseling zijn tegenover Ghostwritten.
    *hint
    *knipoog
    *enz.

;)

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zandstorm? :eek:
    :+

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik lees alleen goede boeken. :cool:

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zo ik heb besloten om in het vervolg ook mn boeken te gaan kopen om zo een mooie boekenlast vol te hebben later :) Mn vriendin 'De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween in haar schoen gedaan afgelopen weekend en vandaag 'Norwegian Wood' en 'De opwindvogelkronieken' gekocht. Bij Boekhandel Hilarius hier zijn bijna alle Murakami-titels tijdelijk in de aanbieding. Helaas 1q84 weer niet :9

Maareh: jeuj!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zelfde hier bij van der Velde in Sneek. :+

@ Modder-Eter: Je moest er eens proberen. Zandstorm is een eerder verhaal, maar later verschenen dan tadaa: Steen der Wijzen. Steen der Wijzen zit ietwat vol toevalligheden, maar Zandstorm heeft dat minder.

Dan de rest nog: Boeken hebben vaart, actie, snelheid, romantiek, bloederige en harde scenes. Word niet moeilijk gedaan over een nucleair wapen in Dag des Oordeels als ik me niet vergis.

Het hoeft niet allemaal realistisch te zijn, maar je beleefd Rollins zijn boeken als een grote blockbuster met veel vaart. ;)

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tof! :D
    De Murakami boeken zijn allemaal met 5 euro korting, in elke boekenzaak/site. Tot en met ergens in januari. De 1q84 boeken zijn wel in de 'aanbieding', het zijn midprice edities (paperback) geworden voor 17,50. (deel 1 en deel 2)

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Oh dat wist ik niet, haha! Nja ik heb eerder genoemden meegenomen. Ga morgen beginnen in Norwegian Wood :)

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke, kwam er ook pas dit weekend achter. Ga waarschijnlijk nog even (of krijg ik met Kerstmis) Jacht op een verloren schaap kopen. :)
    Norwegian Wood is tof! Heb hem ook gelezen, dat is je eerste Murakami toch?

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Jep! Heb ooit 'opwindvogelkronieken' geleend bij de bieb, maar toen had ik nog vijf andere boeken en kreeg ik lang niet alles gelezen. Maar ga beginnen in Norwegian Wood. Als dat bevalt, ik ken mezelf, haal ik waarschijnlijk snel veel meer van Murakami :)

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Weer lekker leesvoer gekregen:

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Schande. Had die 5 andere boeken lekker opzij gelegd! :eek:

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nja nu heb ik hem gekocht he. Die andere vijf niet ;)

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is het 'probleem' he. Ik begon zelf deze zomer in de Opwindvogelkronieken en mijn teller staat op dit moment op 7. De olifant verdwijnt ligt hier nog thuis. Als je eenmaal begint... ;). Norwegian wood is wel meer een liefdesverhaal, maar wel erg goed. Heeft die Modder het toch weer voor elkaar om nog iemand over te halen. :D

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nul Uur uit van Andy McNab. Vannacht de laatste 66 pagina's gelezen. Het was ook maar een dunnetje van 287 pagina's, met wel veel tekst per pagina.

Heel tof boek en op sommige punten erg herkenbaar voor Amsterdammers. De helft ongeveer speelt zich daar af.

4* denk ik, misschien 5, nu geen tijd voor GR en een review.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Tsja, ik ben alleen de messenger. Murakami is degene die die geniale boeken schrijft. ;)

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Receiver? :+ (of toch perceiver?)

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina