1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Asshfall uit en wat een top boek, samen met de hunger games 1, mijn enige 5/5 boek. Paar maanden wachten en deel twee komt uit :D

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lord of Gondor.
    Goed, dan is het Peter. :+:cool:

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Crappy internetnaam :+ Jaar of tien geleden mee begonnen helaas...

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Modder toch. Ik zou alleen even een kijkje nemen in de boekhandel, omdat ik toch langs liep, ligt dit boek er verdorie toch:

In mooie 'pocket'vorm voor een tientje toch een koopje. :)

Daarnaast: Kan iemand me vertellen waarom dat Steve Jobs boek zo'n toepasselijke (Apple) prijs heeft? Gaat er een groot deel naar een stichting?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op GR vrienden met:
    James Rollins :+

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mocht je het niet erg vinden om hem in het Engels te lezen, kijk eens op Amazon... £11 daar geloof ik. Bestel je er ff een game bij zodat je over de £25 komt en dan kost het verzenden je niks...

Boekje van jou heeft een vette cover!

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik zag hem staan bij de Goodreads Nominations voor 2011 en m'n oog viel idd meteen op dit boek door de cover. Dan blijkt het ook nog eens een western te zijn en best goed, dus toen moest ik hem ook hebben. En voor een tientje is het natuurlijk goed te doen.

Ik ga echt heel vaak ook op toffe covers af.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die biografie is 25 euro toch? Dat is nu ook weer niet zo schandelijk duur hoor. De meeste boeken zijn al 20 euro als ze net worden uitgebracht en dat boek van Jobs is echt megadik. ;)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar ik met Dulle niet zoveel verschil op achterflap kopen, heb ik dat met jouw en covers.

Feitelijk ben ik dus het meeste de lul in 2012 als het op het aantal te kopen boeken aan komt. :+

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen bij Life For You weer eens zo'n boekentrailer gezien, dit keer over 'De Vliegenvanger' van Ravelli. Hier mensen al bekend met dit boek?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klein beetje. Heb de achterflap gelezen in de Bruna hier. Boek heeft naar mijn idee wel een beetje Zafon, Hosseini achtig iets. Dus ook het nodige van de Vliegeraar.

Als ik alles een beetje goed begrepen heb zou het wel een erg goed boek moeten zijn. Zoals altijd eerst even GR nakijken en misschien BOL ofzo. ;)

Edit: BOL net gecheckt. Dat boek schijnt wel fucking goed te zijn. Check de gebruikersreviews daar eens. :eek:

Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou ik lees de bovenste 3 reviews bij Bol en ze zijn allemaal negatief. Voor de rest zitten daar allemaal vage figuren dus daar zou ik je oordeel niet op laten vellen.
    Volgens mij is het een nederlands boek? Het verhaal klinkt op zich wel aardig, maar ik heb altijd een beetje twijfels wat dit soort verhalen betreft. Nederlandse schrijvers weten deze dingen nooit helemaal goed op papier te zetten (imo dan). Maar goed, ik hoor er ook veel goede verhalen over, dus misschien ook eens lezen. :)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je doet alsof dat zo speciaal is, maar hoe wil je anders een boek kopen? 8) Met je ogen dicht?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gebruikersreviews, recensies, weet ik wat nog meer. :cool:

Ja, boeken koop je gewoon op covers en achterflappen. :9

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    He, awesome. Heb een nieuwe Android GSM en ben nu even met de Goodreads app aan het spelen: geen ISBN nummers meer invoeren, er zit een barcode scanner op! :+ Zo kun je boeken aan je shelf toevoegen, maar ook snel even opzoeken voor als je in de winkel staat (mja, als je een internet abbo hebt dan :p) Erg handig.

Nu hoef ik Goodreads nooit meer te verlaten! (als ik maar in de buurt blijf van een Wifi hotspot that is :+)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Nu snap je eindelijk het comfort van de Goodreads app. :cool:
    Heb gisteren dus nog The Sisters Brothers gescand met de barcode scanner. Ideaal! :D

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je die scans dan ook als nieuwe pagina toevoegen voor Nederlands- of in Nederlands vertaalde titels? :confused:

Zoja, dan weten jullie wat jullie nieuwe verslaving is. :+
    Een nadeel zou dan zijn dat Dulle minder epische topics maakt. :'-(

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ook bij andere reviews komt naar boven dat het best een goed boek is. Anyhow: staat op de 'to read'-lijst bij GR.

Dulle, handig die App he. Op mn iPhone kan je ook gewoon barcode scannen, ideaal!

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ík ben nu dus bezig in de Necromancer

Vind het zelf tot nu toe de minste in de serie. Hadden meer mensen dat?
    Al had het hoofdstuk waar ik was gestopt dan wel weer een leuke cliffhanger als einde. :+ Slecht is ie dus zeker niet, maar... minder dan de vorige 3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina