1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ook origineel. :+

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Dat is nog eens een leuk cadeau idee voor iemand die ik ken. Klinkt als een goed boek.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog iemand die zomaar opeens zonder reden dit boekje van BD heeft ontvangen? 8)

Viel opeens in de bus...voor mijn zusje (wut, geen idee waarom. Wist niet dat ze daar al eens had besteld. Verdacht...zo vlak voor kerst. :D)

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat is je kerstcadeau. :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :'-( Is dit dus alles wat ik hun waard ben?

Of dit is het niveau wat ze denken dat ik heb. :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is toch een geweldig boek? :eek:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, daar zeg je wat. Zou ie op GR staan? Kunnen we dat gelijk controleren. :cool:

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Ik neem het terug. Beste kerstcadeau ever. :D

10. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    haha het lijkt mij een tof boekje hoor. ik denk dat het een subtiele hint van je zusje is dat je als de wiederweerga nog snel zaterdag heeeeeeel veeel cadeautjes voor der moet kopen.

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Interessant boek? Zal ik voor Engels of Nederlands gaan?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Beide. :cool: Heb ze ook, per ongeluk, beide cadeau gedaan aan mijn broertje. Hij had van mij al de Engelse versie. Ik stond er toen niet bij stil dat er ook een Nederlandse versie uit was, met identieke kaft. 8)

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zag net wel dat die onder het genre kinder/jeugdboeken(13+) valt. :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Maakt niet uit, mijn broertje vond het in elk geval een goed boek en helemaal in de stijl van de games. :thumbs:

Het is geloof ik ook naar het verhaal van AC II geschreven geloof ik.

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt tegenwoordig niet meer zoveel, heel veel boeken vallen onder dat genre. Dat terwijl ze ook bij de volwassenen staan. (denk maar eens aan Harry Potter, De Hongerspelen, etc.)

edit: Oke, misschien niet de beste voorbeelden :+, maar je moet je niet laten afleiden door de leeftijdsgrens, is net zoals bij films alleen maar een indicatie.

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wat is Murakami toch een schrijfbeest. Zit nu net over de helft van 'De jacht op het verloren schaap' en zit echt te genieten. Er is nog steeds geen platte actie geweest, zoals Dulle en Yellow van een boek verwachten (trololol), maar wat een geweldige dialogen en humor zit er weer in dit boek. Daarnaast kan ik me altijd perfect in de sfeer van het verhaal plaatsen door de manier waarop Murakami de dingen beschrijft en opbouwt. Dat sfeertje blijft echt enorm in je hoofd spoken. Tot nu toe een prima minder dikke eerste Murakami voor de nieuwkomers. ;)

Eigenlijk wel jammer dat ik geen Japans kan lezen, want in het Japans is het vast nog genialer. Dan zullen sommige namen waarschijnlijk ook iets meer sense maken.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jezus Modder, rot toch eens op met je getroll. 8) Kun je het niet 1 keer hebben over Murakami zonder gelijk op een lullige manier naar mij of Yellow te verwijzen? Minderwaardigheidscomplex? :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    :cool:

Ik probeer jullie gewoon zo te raken dat jullie ook mee gaan doen op 1 maart 2012. :p

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    + 1. :thumbs:

Ik moet Dulle hier dus volledig gelijk in geven. :) Ik schaar me nog liever achter Dulle dan achter Meneer M & M. :+

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat trouwens toch met die internetbedrijven de laatste tijd? 8) Als ik iets bestel bij Bol (en nu Selexyz) krijg ik het bijna nooit allemaal in een pakket binnen. Ook al is alles gewoon leverbaar, alsnog krijg ik alles in etappes. Nu ook weer, 2 boeken besteld, vanochtend kwam het eerste boek en zul je zien dat morgen het tweede boek komt. Alsof mensen elke dag 's ochtends thuis zijn om die pakketjes aan te pakken. :emo:

edit: Oh wacht, het is nog achterlijker. Dat andere boek kreeg ik zojuist met de post binnen. 8)

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina