1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, maar een schrale troost: Je hoeft maar een keer verzendkosten te betalen. :+

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, mijn boeken. Ik zal na kerst weleens een foto maken van mijn collectie Murakami's (die wordt namelijk nog uitgebreid met min. 2 boeken :))

Ja, dat gelukkig wel. In dit geval zelfs geen verzendkosten. :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
    Heb je er ondertussen al meer dan ik?

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk het niet. Ik heb er nu 4, en krijg er met kerst sowieso nog 2 (1q84 deel 1 en 2) en misschien nog Jacht op het verloren schaap, anders ga ik hem nog kopen voor 1 januari. :)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voel hier een gemeenschappelijke liefde voor Murakami opkomen tussen Modder-Eter en Lizza11? :+
    Sorry; moest echt even.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.763
    Opkomen? Die is er toch al? :cool:
    Als jullie eraan beginnen wordt een groot deel van jullie ook aangestoken door het Murakami-virus.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik durf te wedden van niet. Als het om het WTF gehalte in boeken gaat heb ik James Rollins.

Hof van Eden. 8) Moet mijn review nog tikken.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, so true. Ik hoor echt van heel veel mensen die ooit een Murakami hebben gelezen, dat ze daarna bijna alles van hem hebben gelezen. ;)

Maar hoeveel heb jij er nu precies dan, Modder? 5 of 6 toch?

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nog bezig met de eerste op 2/3 nu, en vond het eerste pagina's tof daarna kreeg ik een dip erin, vond het iets te sloom gaan en zonder ook maar een idee waar het over zou gaan. Nu vind ik het geweldig te lezen, denk ook maar niet dat het ergens naar toe moet werken maar gewoon lezen en genieten van de rare dingen die gebeuren.

Heb me laatst toen in de douche compleet in het donker opgesloten omdat ik het ook gedeeltelijk mee wilde maken, dus dat zegt redelijk genoeg voor de mensen die het boek gelezen hebben.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.763
    Ik heb er momenteel 6. Ik wil eigenlijk nog tijdens de actie Hard-Boiled Wonderland en Norwegian Wood/Ten Zuiden van de Grens kopen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand hier nog aanraders voor een goed/leuk fantasy boek? (niet een lied van ijs en vuur/de alchemist/ harry potter etc).

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  13. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ben je al aan de kornieken van belgarion begonnen? Blijft voor mij een favoriet. Anders misschien Danderzij? ( ligt er aan wat je daarvan gaat vinden) Robin Hobb-leerling en meester. De gave van katsa ( moet ik zelf ook nog lezen). Yougian, het nest van de harpij. Het meeste is wel youth fantasy, maar vaak niks mis mee toch?
    .

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Allemaal erg interessante boeken , zit vast genoeg tussen. Youth fantasy heb ik geen probleem mee overigens. Dankjullie:).

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    In de Ban van de Ring of Lord of the Rings, in het Engels, al gehad? ;)

Hier mijn Hof van Eden review nog even: http://www.goodreads.com/review/show/248254007

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Anders krijg je 1q84 boek 1 en 2 ff zomaar van je vriendin... :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nooohh, daar gaat er nog een. :'-(

En wat is dat voor onzin? Morgen is pas Kerstavond! :+

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha ja weet ik ook niet. Nam ze ineens mee :p Kerst doen we niet aan btw

Ennuh: al jouw fantasieboeken ga ik ook wel lezen hoor :) Hoop De Warlock morgen van mijn moeder te krijgen voor sinterkerst. Waar wij dus niks voor hoeven te kopen hier, bij mijn ouders thuis doen ze het gewoon ineens :9

Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De Warlock is tot nu toe geweldig. Zit op 3 kwart.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond de vorige Flamel (Necromancer) dus de minste, maar nu ik een ander boek lees merk ik dat ik de hele tijd terug verlang naar de Flamel reeks. 8) Zelfs de minste blijft gewoon een erg goed, vlot geschreven boek.

Benieuwd hoe het in de Warlock verder gaat na de cliffhanger van Necromancer.
    Hier 'hoeft' ook niks. We doen het omdat we het leuk vinden. (en nee, kerst draait niet om cadeau's, maar geef toe; het is een leuke bijkomstigheid :D)

Op heel XBW zijn dit jaar sowieso maar weinig kerst avatars. Nog even en ik ben de enige die nog aan kerst doet. :+ Net nog alle cadeau's alvast zitten inpakken. :cool: (leuk die twijfel; 'crap, had ik voor persoon X nu toch dit moeten nemen? Wat dacht ik in godsnaam toen ik dit uitkoos')

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina