1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.199
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Schaduw van de Wind hebben we het nu over toch?

    Als die man HP ook naar het Witte Doek heeft gebracht, dan moet ik Schaduw van de Wind ook maar kopen of niet?

    HP ook alle delen gekocht en gelezen en dat was na de 1e film een prima serie aankopen.
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nicholas Flamel bedoelen we toch?!
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft Modder het ook gewoon over Nicolas Flamel inderdaad.

    Vanochtend begonnen in de Magiër en hij is weer net zo leuk als deel 1, deze boeken lees je eigenlijk wel in 1/2 dagen uit (ik heb nu ook een paar dagen vrij dus dan gaat het hard)
    In mei komt als het goed is deel 6 uit toch? Ik zag dat deel 5 in de bibliotheek in bestelling is, dus hopelijk komt hij binnenkort in de bibliotheek uit. :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, mei al? Lekker. :9 Is weer eens wat anders dan jaren op een vervolg wachten. 5e is pas afgelopen oktober uitgekomen..
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, niet te enthousiast worden, had ergens mei gelezen, maar dat is dus blijkbaar de Engelse uitgave. Dit najaar waarschijnlijk de Nederlandse editie. ach, ik vind een jaar later ook niet echt schandelijk toch? :p. Maar heb jij deel 5 al gelezen dan? Dacht dat je laatst de Necromancer had gelezen?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.578
    Leuk Bevonden:
    8.673
    Wie leest dan ook de Nederlandse editie? :p
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee. Slaat nergens op. :+

    Nee, 5 nog niet gelezen, maar die boeken heb je zoals je zelf al merkt toch zo uit. Dus ik denk wel dat ik voor mei klaar zou zijn geweest. :p
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.199
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Eind volgende maand ook alweer de volgende George R.R. Martin. Het tweede deel van het vijfde boek in de serie Het Lied van IJs en Vuur. :thumbs:
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfff en ik moet de eerste vier nog lezen :p
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.199
    Leuk Bevonden:
    4.746
    6. Twee zijn opgesplitst. Eigenlijks 7 dan, want in theorie zijn er nu 5 boeken uit, waarvan twee dus in delen. :+
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist de laatste 120 pagina's van Gord Rollo's Crimson uitgelezen. Er zijn wel heel veel overeenkomsten met Stephen King's IT (mijn favoriete boek), maar het is een leuke en vlot lezende horrorroman.
    Morgen beginnen aan The Darkest Room van Johan Theorin. Hopelijk nog beter dan Echoes from the Dead/Schemeruur. Als ik de revies mag geloven, zit dat wel goed!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.199
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Hoe heet het eerste boek in de Flamel serie? Was dat nu de Alchemist of niet?

    Ik heb de covers op BOL wel in het groot gezien, maar daar staat het niet bij. Sowieso staat het niet bij alle boeken in de serie op BOL.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    welke zijn dan in delen? Ik had laatst de eerste 5 boeken bij bol cadeau gekregen namelijk. Zijn er dan nog meer of heb ik alles (so far)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.199
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Als jij ze in het Engels leest weet ik niet welk pakketje je gekocht hebt.

    De delen die in 2en zijn gedaan zijn het derde en vijfde boek. Van het vijfde boek komt het 2e deel in februari uit.

    Er zijn nu in totaal 6 boeken uit, samen met de 2 delen van het 3e boek en het eerste deel van het 5e boek.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja damn he. Waarom boeken splitsen, dat snap ik nooit... Op blz 109 bij Opwindvogelkronieken. Heerlijk leesvoer :)
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ben dan ook eindelijk maar eens begonnen aan de japanse rage. 1q84. Ik haat boeken waarin een vrouw verteld dat ze haar naaldhakken uitdoet en dat er dan tussen haakjes de merk van haar schoenen staan. Maargoed, valse start zal dat wel zijn. Zaten ook interessante gedeeltes tussen in het begin dus ben benieuwd. Heb altijd Eragon en de hongerspelen nog om er tussendoor te lezen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.578
    Leuk Bevonden:
    8.673
    Misschien is het iets voor vrouwen, maar ik heb me daar totaal niet aan geërgerd. :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb daar eigenlijk helemaal geen problemen mee, daar lees je toch zo overheen. Ik vind het bij Scott eerder forcerend dat hij zoveel mogelijk historische figuren erin probeert te proppen.
    zoals Jeanne d'Arc. Komt ze gewoon het verhaal binnengewandeld. Huh jij bent toch verbrand op de brandstapel? Oh nee hoor, Scatty heeft me gered, maar ze konden moeilijk zeggen dat 1 krijgster door een heel plein gewapende soldaten heeft gevochten. :emo: dat vind ik iets te makkelijk voor het verhaal, aangezien ze gelijk even Sophie kan helpen.
    Maar goed, ieder zijn ding. Vind het nog steeds een leuk boek :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina