1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil in 2012 meer literatuur lezen en minder nieuws/onzin, dus mijn account opgeschoond en geupdate. 10 boeken moet toch te halen zijn, dat las ik vroeger in een week.. 't Probleem is vooral dat ik teveel tegelijk lees en zelden iets uitlees. www.goodreads.com/henrive
     
  2. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat moet redelijk goed te doen zijn, maar zelden iets uitlees? Hoe krijg je dat voor elkaar, ik moet eigenlijk altijd alles wel bijna uitlezen alleen sommige boeken wat meer informatief dan een verhaal is heb ik af en toe van, oké laat dit hoofdstuk zitten vind ik niet interessant.

    Heb je gelijk even toegevoegd
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet het niet, ik heb interesse voor heel veel dingen waardoor mijn aandacht ook snel verslapt omdat ik alweer ergens anders mee bezig ben. Heeft dus niet per se te maken met wat ik lees maar meer met mezelf. Moet weer leren om echt ergens voor te gaan zitten. :) Gelijk nu maar even op bol.com Lord of the Flies van William Golding en Misdaad & Straf van Dostojevski besteld (alsof ik nog niet genoeg had liggen..).
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Het laatste zwijgen - Simon Beckett

    Net uitgelezen..jemig! Zowat continue in spanning gehouden, wat een boek! Deel 1 heb ik ook al gelezen en heb deze in korte tijd ook uitgelezen. Van wat er zou gebeuren had ik op een of andere manier wel een gevoel al van, maar daar ben ik denk niet de enige in. Op naar deel 3!
     
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Deel drie is nog beter. :thumbs:
    Deel vier dan weer iets minder helaas.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    [​IMG]
    Slechts 12.95 bij de gewone boekwinkel en een heerlijk naslagwerk! :thumbs:
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Net even naar de Bruna geweest in de hoop dat ze deel 3 hebben van de reeks van Simon Beckett, maar tevergeefs. Wel heb ik hem besteld en kan hem zaterdag ophalen. Voor nu heb ik John Grisham - De gevangene meegenomen. Lijkt me een zeer spannend boek. Wou ook graag de biografie meenemen van Stevie, maar 25 euro vind ik even te veel van het goede. Ze staan nieuw al voor een € 10'tje op marktplaats. Het is wel een lekkere dikkerd die bio.

    Ben benieuwd hoe deze weg leest. Heb al 2 boeken eerder van John gelezen en waren ook lekker spannend. (Even snel opgezocht: De straatvechter en De Cliënt heb ik gelezen.)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  8. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb een lekkere file gedownload met 1100 cambridge press releases, weet al dat ik meeste nooit zal lezen maar beschikt echt over studiemateriaal van welke course je ook maar kan nemen. Even alles goed doornemen en ik ben Engineer, Econoom, Filosoof, Politicus, en noem maar op, zie er in ieder geval veel interessants tussen staan.

    Introduction to Buddhisme Philosophy, klinkt prima om een keer aan te beginnen, weet er veel te weinig over en helemaal nadat ik in zoveel buddhisme tempels ben geweest mag ik me er best wat meer in verdiepen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Loopt lekker door met die James Rollins die ik nu lees. Heb alleen het idee dat er nog geen einde aan het Gilde gaat komen. :'-(
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    GR even een aardige update gegeven. Mijn GR pagina dan. Weer een paar Nederlandse kaften met plaatjes erbij en ook die zonder plaatje toegevoegd/gewisseld.

    Ik vind het alleen nog jammer dat een paar Nederlandse pagina's van boeken die ik heb nog niet zijn toegevoegd.

    Ik kan dat zelf eventueel ook wel doen. Even uitzoeken hoe.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Vorige keer bijna helemaal vergeten en die laatste beetjes wat ik meekreeg waren niet veel soeps. Maar toch. Deze keer onthouden en in de gaten houden. :+
    Al weet je bij dit soort aanbiedingen nooit of je geld bespaart of juist meer koopt dan je anders gedaan zou hebben. :mad:

    Vandaag ook pas een mailtje gekregen van GR over die boeken wat ik moet redden:
    Stomme Amazon.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    @ Dulle: Nou moet ik je het toch weer even vragen. Ik weet dat het niet veel zin heeft om een hele pagina aan GR toe te voegen. Ik wil echter nu aan de gang om die Nederlandse covers te updaten. In elk geval die van mijn eigen shelf. Hoe doe ik dit?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het heeft wel zin om een nieuwe pagina toe te voegen, mits die er nog niet is dus. :+ (Dus altijd eerst een ISBN check doen)

    Covers kun je alleen updaten als je een Librarian bent. En ook daar altijd een ISBN check doen via Google of wat dan ook. Verschillende edities/ISBN nrs hebben vaak (niet altijd) ook andere covers. Dus nooit zomaar lukraak jou favoriete cover bij een editie gooien die dat misschien helemaal niet heeft.
    (niet dat jij ooit zomaar iets zou doen, maar ik zeg het maar even :cool:)
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zou je hierover kunnen pm'en? Staat vast wat tussen dat voor een economiestudent interessant is :)
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    No problem,

    Nu dadelijk in de trein richting dat rare land in het hoge noorden achter zweden, dus kan mooi 2,5u lezen in de trein. Heb het zwaar nodig want will graag verder lezen in een paar boeken.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    En hoe word ik Librarian? :+

    Ik kan het dan net zo goed laten zitten. Een paar boeken hebben niet de covers die ik wil, of helemaal geen cover.

    Een paar boeken hebben zelfs helemaal nog geen Nederlandse pagina en dus ook geen cover.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je solliciteren. Weet de precieze link niet. Zal je vast wel eens gegeven worden als je iets probeert te doen wat niet mag.

    En het gaat er niet om of het de cover is die je wilt, het gaat erom of het de cover is die hoort bij dat ISBN nummer. Misschien bedoel je dat ook zo, maar het is een heel belangrijk verschil. Maar als ik zo kijk op je GR lijkt alles me gewoon in orde?

    Als een boek nog geen NL pagina heeft kun jij die aanmaken, hoef je geen Librarian voor te zijn. Controleer gewoon of alle gegevens die je invoert kloppen. En controleer eerst via het ISBN nummer of het er echt nog niet is. :p
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Dat heb ik ook zeker wel gedaan hoor. Ik voer altijd beide nummers in als ik bij het eerste, de kortere, geen resultaat krijg. Ik zoek eerst ook nog op titel voor ik op ISBN ga zoeken.

    Vanmiddag wou ik een boek kopen bij de handel hier, weigert mijn pinbetaling door dat KUT ING! :mad: Is al bijna een week zo.

    Titel ga ik nog niet bekend maken, dan valt er een intensive care gevalletje hier op XBW. :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er zo lief geweest om bij mijn boek een cover te vinden? :)
    Ben nu dus de Kronieken van Narnia aan het lezen, maar het is echt een onpraktisch boek. 1184 pagina's, maar het leest waardeloos omdat hij zo zwaar is.
    Nu maar eens bedenken welk boek ik hierbij ga lezen, heb er op dit moment zoveel liggen die ik eigenlijk wil lezen. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina