1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoeveel lieve Librarians ken je? :cool:

    En wat zijn je keuzes? Ik weet zeker dat ik je wel kan helpen met je keuze. :+
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat is waar. :)

    Ik zie wel wat ik nog meer ga lezen, ben deze week nog vrij dus heb nog niet echt een 'reisboek' nodig, wacht wel af waar ik op dat moment zin in heb. :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, deze site kende ik nog niet http://www.zoekeenboek.nl/ In 1 keer bij de grootste boekenverkoperts van NL naar een boek zoeken. Werkt best lekker. Hoef ik niet meer tig tabbladen tegelijk open te hebben staan als ik weer eens op zoek ben naar een boek. ;)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Voor degene die willen weten wat ik eerder met ''Intensive Care'' gevalletje bedoelde. Dit is het boek wat ik bij de boekhandel had gereserveerd toen vrijdag de ING weer moeilijk deed:
    [​IMG]
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint wel een beetje stom te worden met die bookcovers, als er boeken gaan verdwijnen dan verwacht ik wel dat hele series weggaan. Nu zag ik net dat De Tovenares en De Geheime Kamer geen cover meer hebben, maar de rest nog wel. :'-(

    @Yellow, ga je hem ook al lezen of niet? Mooi verhaal. :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Ik denk het wel. Misschien geef ik hem wel voorrang op de 25+ boeken die ik nog moet.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ;)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Wat is daar intensive care aan? Het feit dat je juist het meest zoetsappige non-Murakami boek hebt gekozen? :+
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ooh niks gezegd. :+ Dat is waar ook, vannacht deed die site het ook al niet.

    @Modder Ho ho, niet te snel oordelen he, je hebt hem niet eens gelezen. ;)
    Het is wel een 'romantisch-achtig' boek (oke een van de meest romantische in zijn carrière), maar hij past zeker in de Murakami stijl.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    't Verhaal komt wat langzaam op gang, maar op een gegeven moment begint het wel interessant te worden. De mix tussen communisme en orthodox jodendom is een interessante setting voor een coming of age verhaal. Jammer dat de meest belangrijke delen in het verhaal (overgang communisme - jodendom, en het feministische aspect) wat mij betreft werden onderbelicht/afgeraffeld. Hierdoor raakt Potok de onderwerpen wel aan maar doet er uiteindelijk nauwelijks uitspraken over. Dat is jammer.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Eerder het feit dat ik een Murakami heb gekocht. Tering Modder, doe ik eens een Murakami, krijg ik dit. :+

    Mijn Moeder wil hem zelfs als eerste lezen. 8)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Just trolling gast. Dacht dat je hier al lang genoeg kwam om dat te weten. :+

    Tof dat je hem in ieder geval gaat proberen. :D
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Ja, maar mijn moeder heeft hem min of meer opgeeist nu. Die leek het ook wel leuk. Had al eens een boekje voor haar gekocht over het Parijs uit de 19e eeuw, dus misschien heeft ze nu eindelijk eens de smaak te pakken.

    Had trouwens de eerste van de Millenium thrillers ook al eens voor haar gekocht, maar daar is ze nog steeds niet aan begonnen. Net als Dr. Shivago ofzo, en dat na meer dan 2 jaar nadat ik ze gekocht heb. :cool:

    Ik zal wellicht morgen of overmorgen al aan die Murakami beginnen als mijn moeder dat nog niet gedaan heeft. Ik wil eerst die Moddervette Rollins uit hebben. Hoezo dikke Vulkaanuitbarsting in Yellowstone. 8)
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    De smaak te pakken? Tussen dat boek van 'Het huis waar jij van hield' en 'Norwegian Wood' zit nogal een verschil hoor. Nu moet jij nog de smaak te pakken zien krijgen. :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lizza, ik zat door je boeken te scrollen en ik kon het niet meer aanzien. :+ Ik heb alles even van een cover voorzien. En die van LotR iets groter gemaakt.
    Het was eerst geen gezicht. :cool:
    Dat noem ik spoilers hoor. :mad:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Je weet nog niks hoor, trust me. ;)
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha thanks. Ik zei toch dat er allemaal covers verdwenen waren! Oh, en over die cover van Lord of the Rings verbaasde ik me toentertijd ook al, die ene was veel kleiner dan de andere 2. :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dat die vulkaan gaat uitbarsten. :p Misschien is dat al vanaf het begin duidelijk, maar dat wilt niet zeggen dat ik het al zo definitief wil weten. :+
    Ik weet het, en GR zei dat het vanzelf terug zou komen. Maar had geen zin meer om te wachten. :+

    De Twee Torens en... ehm de eerste hadden beide miniscule covers. Had ik niet verwacht van LotR. :eek: Stomme is dat ik ze niet echt groter kon vinden dan wat ik nu heb. Ach, iig beter dan het was.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    3 covers verwijderd van boeken die ik op mijn shelf had. Dacht ik bijna mijn hele shelf met Nederlandse covers compleet te hebben. :mad:
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was even mijn boekenkast aan het opruimen, het ging allemaal niet meer zoals ik wilde. (nu trouwens nog steeds niet ;))
    [​IMG]

    Toch wel aardig wat boeken. :+

    Bovenste 4 planken:

    [​IMG]

    [​IMG]
    Wel een beetje overbelicht geloof ik. :p

    Ik zat vandaag nog te twijfelen over ik lid zou worden bij ECI, zijn nog redelijk veel boeken die ik wil die als 2e boek met 40% korting zijn. Klinkt best wel aantrekkelijk, ik ben alleen bang dat ik niet aan de norm van 4 dingen per jaar kom, niet alles zit namelijk in de VIP (zoals die 2e boeken, fantasy/young adult)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina