1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Thnx guys. Ga er eens naar kijken :thumbs:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Your Welcome. Wil je wel even laten weten als je wat gevonden hebt? :+
     
  3. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ze, op de meest recente na, ook gelezen. De eerste twee zijn echt geweldig! TV-serie is zeer goed, maar de boeken maken het echt stukken sappiger. En oh boy wat kan het sappig zijn!
    Alleen, en dit is mijn mening, vanaf boek 3 daalt het tempo enorm en heb je het gevoel dat bepaalde personages alleen maar doelloos heen en weer rennen.
    Ik ben dus min of meer afgehaakt en zie wel wat de serie uiteindelijk zal doen. Maar de eerste twee: dikke aanraders!!

    Robin Hobb! Als je Game of Thrones leuk vond moet je haar trilogieën maar eens checken. Vooral de eerste en de derde, rondom het personage Fitz.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    De Ark bijna uit. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook mooi. Het jammere is dat het de bad guys totaal niet mee zit. De good guys lijken alles gewoon altijd goed te doen, maar neemt niet weg dat de actie erg vet is en ik mezelf al naar een film van dit boek zie kijken hoor. Word een 4* op Goodreads, met een ster aftrek omdat de good guys wel erg snel de dingen oplossen.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Mensen die deze week nog voor het boekenweekgeschenk gaan? (vanaf de 14e)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Boekenweekgeschenk? Is het alweer zo ver? Pff, is nog nooit wat voor mij geweest, dus ik verwacht niet dat het deze keer de moeite waard zal zijn. :+
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is het dit jaar eigenlijk? Die boekjes stellen nooit wat voor, maar er zijn meestal wel leuke aanbiedingen wat boeken betreft. :)
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Boek drie kent ook nog wel een aantal zeer vette momenten hoor. Moet je wel helemaal gelijk geven over boek vier. Deel vier voelt simpelweg aan als een filler zoals we die kennen uit de anime's. Focus op minder belangrijke en leuke karakters en erg langdradig zonder noemenswaardige momenten imo. Hoor dat boek vijf wel weer een topper is though.

    Wat betreft je suggestie doel je op de trilogie van 'de boeken van de Zieners'?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    [​IMG]

    en daarnaast voor 2.50:

    [​IMG]

     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    'De boeken van de Zieners' en 'de boeken van de Nar' hebben dezelfde hoofdpersoon dus die bedoelt hij neem ik aan. 'Zieners' is wel de eerste:)

    In september verschijnt de nieuwe Zafon! 'gevangene van de hemel' _O_
    Modder: Spel van de engel al gelezen?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Verdorie. Dus zo ziet het eruit als je achter ligt. :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ik zit op 3/10 bijna, maar ik ga die voorlopig ook niet verhogen. Ik moet voor Juni minstens op 7 a 8 boeken zitten wil ik hem ergens in augustus nog even met een boek of 5 verhogen. Teveel met andere dingen bezig en ik lees alleen maar in de nacht atm.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Nee, moet ik nog doen.

    In mei verschijnt overigens ook een nieuwe jeugd-Zafon:

    [​IMG]

    Blijkbaar gaat 'De gevangene van de hemel' weer over Daniel Sempere? :eek:
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Zo ziet het er trouwens uit als je voor loopt. :+

    Vanmiddag ook in Koorts (Saskia Noort) begonnen. Ik heb hem toevallig op dit moment thuis en ik vond het weleens tijd voor een Nederlandse thriller. En ik kwam er ook gelijk weer achter waarom ik dat genre echt 3x niks vind. Het is zo'n simpel boek, het verhaal blijft heel erg aan de oppervlakte en het is zo voorspelbaar. Lees hem waarschijnlijk nog wel uit maar voorlopig weer de laatste thriller. ;)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de kleur is dan wat vrolijker. :+ Dit ziet er zo deprimerend uit. :p

    edit: Wacht, zit je je post nu te editten, of heb ik gewoon verkeerd zitten lezen? :9 Nu ziet mijn post er dom uit.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  16. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Het gaat mij niet lukken om nog mee te doen met kafka op het strand :mad: Daar en tegen inmiddels wel mijn dozen met boeken eindelijk uit gepakt na de verhuizing dus kan weer gaan lezen.
    [​IMG]
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er tof uit zo, op kleuren geschikt! Ook weleens over nagedacht, maar hierdoor staan de boeken van een schrijver meestal niet bij elkaar, wel jammer. Die kasten van de Ikea (toch?) zijn wel ideaal he, ik heb zelf een zwarte Billy. :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Games doe ik ook op kleur rangschikken, maar boeken altijd op grootte. :p
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik op genre/schrijver. Van de meeste schrijvers heb ik ook maar 1/2 boeken, dus vond op genre dan het makkelijkste. En dan op genre ook een beetje op grootte inderdaad. :p
     
  20. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Lang leve de billy inderdaad :D Nu ben ik niet iemand die boeken speciaal op kleur gaat kopen. Maar wel handig dat de Eragon serie per stuk allemaal een ander kleurtje hebben. :D Nog even doorsparen. Wil minstens 3 volle boekenkasten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina