1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Was eigenlijk bang om aan deze te beginnen, leek me veel te zoetsappig, en heb niet zoveel whiskey om me verdriet weg te drinken. Maar misschien toch maar binnenkort aan beginnen.
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook heel zoetsappig, stiekem is Yellow gewoon een meisje denk ik. :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Hij is gewoon in touch met z'n feminine side.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Nog niet. Ik pak bijna altijd eerst een ander type boek om dit goed weg te kunnen spoelen. Dat is niet negatief bedoeld, maar meer om het bij een volgend zelfde soort boek nog eens te overdenken. Afwisseling, daar heb ik pak en beet 1,5 jaar geleden tot besloten.

    Ik denk dat ik nog wel een keer zo'n zoetsappig verhaal wil. Misschien ook wel de Opwindvogelkronieken of Kafka op het Strand, maar ik ben niet zo gek meer op die hele dikke boeken. Fuck you George R.R. Martin. :mad:
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dulle hoe bevalt jouw eReader nou? Lees in reviews dat hij wat traag is soms? Vooral met opstarten?

    Zit zelf naar de Kobo Touch te kijken momenteel :)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar 1 manier om dit het beste te beantwoorden. Een filmpje! :+

    Geluidsopname was kut, dus ik heb er maar even een muziekje onder gezet.

    Ja, het is lang, nee het stoort me niet. Ja, de reader bevalt me prima. Scherm kwaliteit is top en de pagina's omslaan gaat wel snel (zoals je ziet)
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De Kobo heb ik ook, werkt als een trein. En achievements :+
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dulle, wat ben je toch een schat. Opstarten duurt wel erg lang, maar tekst is wel ontzettend scherp zeg!!!

    @BFR: Ja die Kobo ziet er netjes uit. Is de tekst ook lekker scherp?
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    De opstarttijd is wel idioot lang zeg. Maar de bladertijd daarentegen is weer erg snel. :eek:
     
  10. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Uitstekend, tot nu toe 0 klachten en een aangename prijs. Heb ook de luxe geckocover met lampje erbij gekocht.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat lampje nodig dan? Of puur voor in bed, dat je geen andere lamp aan hoeft te zetten :)?
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow dat opladen is insane, ik druk op me knopje en ben binnen een seconde weer aan het lezen. Kan je hem niet beter op stand-by laten staan, het beeld gebruikt geen extra energie als het niet veranderd.
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er ook een beetje aan wat je er allemaal op hebt staan, maar die van mij is ook binnen een paar seconden geladen.
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Puur voor in bed ja.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou kunnen, maar ik irriteer me er niet aan. Ligt er ook maar aan hoe je em gebruikt; als je in de trein of iig onderweg wilt lezen dan kan zo een lange laadtijd irritant zijn. Maar ik lees 's avonds in bed. Ik zet em aan, ga bv mijn tandjes poetsen en als ik terug kom kan ik aan de slag.

    Het is iig voor mij zo een klein minpunt dat het totaal niet afbreuk doet aan de reader. Kwaliteit van het scherm is top, en tijdens het lezen werkt het allemaal heel snel.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Norwegian Wood uit.

    Heb 2 hoofdstukken gelezen van Spel der Tronen. Ben nu op blz 124, maar dat ga ik dus mooi afwisselen met andere boeken, zoals ik eerder al duidelijk heb gemaakt.

    Hij krijgt wel een vast plekje nu op GR, net als mijn nieuwe te lezen boek. :+
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kobo Touch net gekregen van mijn lieve vriendinnetje :) Zomaar :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fuck jou vriendin. Dat is geen Iriver. :+

    Wel posten als je achievements krijgt op dat ding! :p Lijkt me zo weird, haha. 8)

    edit: ik log net in op een andere PC en blijkbaar staat Modderworld nog steeds als standaard theme? Zo jaag je nieuwe members wel snel weg. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee klopt, maar dat hoeft ook niet. Deze bij Libris hier in de stad even uitgetest en beviel prima :) Koop jij al je boekjes Dulle ;)?!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, uiteraard! :eek: Ik heb 1 keer een boek gedownload, maar daarna snel verwijderd en alsnog gekocht (in papiervorm trouwens 8)). Het voelde gewoon niet goed aan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina