1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is dit voor serie? Ik houd altijd wel van geschiedenis, en helemaal in de vorm van Anekdotes.

    Ik lees nu Bill Bryson - A Short History of Nearly Everything en die anekdotes over wetenschappers vind ik echt super chill.
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeken erop zetten is heel simpel, je gooit die e-reader aan de computer en dan opent er gewoon een map waarin je de ebooks kunt slepen. Geen irritant gedoe met een programma zoals bij die Sony.
    Dat downloaden van websites zal wel prima zijn, als je een ebook koopt opent er als het goed is een downloadprogramma waarmee je het op de computer zet, daarna kwestie van slepen naar de e-reader map.

    Doordat het dus gewoon in een map is, kun je de naam van de epub bestanden heel makkelijk wijzigen. (=gewoon naam wijzigen en je bent klaar), het enige nadeel van deze e-reader is het aantal karakters wat je op het schermpje ziet. Daarom heb ik altijd alleen de achternaam en dan gelijk de titel, meer kun je namelijk niet zien. Maar ook dat is een kwestie van proberen en kijken wat je zelf het makkelijkste vind.

    Waar heb je die e-reader +hoesje uiteindelijk besteld?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Het hoesje bij ECI, de E-Reader zelf bij BOB Shop via die link van jouw.

    Beide zijn nu binnen, maar ik zou vanmiddag eerst even met mijn moeder gasstelletje, koelkast etc halen voor mijn flat. Dat gaat me ook wel wat kosten, maar de vriezer krijg ik cadeau. Ik moet met max 2 maanden, 6e week nu, wel klaar zijn met verbouwen en aanpassen.

    Die E-Reader heb ik ook gekocht omdat het echt teringveel geld scheelt soms. :eek: Zag die boekendief ook liggen en de E-Book is iets van 7/8 euro goedkoper, dus voor die besparingen doe ik het.

    Ik koop ook alleen E books als ik nog niets van die schrijver/serie heb, anders haal ik gewoon de fysieke, maar vroeg of laat komen er wel de nodige op staan.

    Ik wil Dulle's to read lijstje voorbij. :+
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier die 'Gijp' heeft? Ik heb hem als eBook, maar hij heeft een stuk minder bladzijden als het gebonden boek... Of is dit wel vaker?
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt meestal aan het boek. (formaat bijv) Sowieso heeft een ebook geen witpagina's en hoofdstukken lopen vaak door zonder nieuwe pagina voor een nieuw hoofdstuk. Dus heeft het sowieso minder pagina's dan een papieren versie. ;)
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zit het wel goed :) Erg leuk boek trouwens!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Fucking awesome. De nieuwe Steve Berry gaat echt alle kanten op. Ik weet nog helemaal niet wie bij wie hoort en welke kant het op gaat.

    Boeiend ook die geschiedenis van China zeg, vooral dat Eunuchen systeem is echt te freaky voor woorden.

    Verhaal zit goed in elkaar tot nu toe, maar ik las ergens een comment waar iemand zei dat je nooit weet wie wie is en wie waar bij hoort. Die persoon vatte dat als negatief op, ergens op GR geloof ik, maar zo zie ik het niet.

    Met thrillers zou je imo, zeker met overheidsmachtspelletjes, zeker niet moeten weten wie bij wie hoort. _O_
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    We’re celebrating the Summer and Winter Solstice this year by giving you 24 hours of offers.​


    Ik vergeet het altijd te checken of er iets leuks tussen zit. :+
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    1 keer een boek besteld tijdens die 24 uur. Heb hem nog steeds in de envelop liggen. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Nou, heb de E-Reader uitgeprobeerd. Tof ding, werkt makkelijk.
    Nu maar boeken uitzoeken en de Boekendief zit in mijn winkelwagentje op BOL.

    @ Lizza: Ik kreeg bij dat tasje het boek Ooggetuige cadeau. Weet jij toevallig of het klopt dat die op de E-Reader maar 53 blz ofzo is? Lijkt me nogal een tamelijk dun boek dan. :eek:
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Het is ook een dun boekje omdat het een gratis boekje is ter ere van de week van het spannende boek. Net zoals dat kutboek van vorig jaar. :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dus het aantal blz klopt dus wel? Lame. :emo:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Wat is er lame aan?
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is inderdaad het boekengeschenk deze maand, die zijn altijd maar zo kort. ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    + 1 Lizza. ;)

    Ik vind het ook Lame omdat ik bij de E Reader wel iets van 86 boeken of boekjes kreeg ofzo.

    Onder Andere McBeth van Shakespeare en de, naar het lijkt, complete Iliad van Homer. Wel allebei in het Engels, maar vet om te hebben.

    Heb wel bijna alles eraf gegooid, omdat ik toch geen interesse had in die boeken. Jules Verne boeit me niet zo en Alleen op de Wereld ook niet, stonden er allemaal op in andere talen.

    Ik ga dat ook niet allemaal bewaren, wil mijn eigen lijstje. :cool:
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    " Donuts. Is there anything they can't do? "

    [​IMG]

    :+



    Peter denkt terug aan zijn lessen Latijn en Grieks |:- :+
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    8) Nou ja zeg. Een game niet direct uit de seal halen; vooruit. Maar een bestelling niet eens uit de envelop halen? Schande! :+
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond al die boeken wel awesome, maar ik heb alleen die NL en Engelse boeken erop laten staan. Er zitten nog aardig wat goede titels tussen hoor, in principe de grootste klassiekers, Max Havelaar, Eline Vere, Alleen op de wereld, 2x Jules Verne, Anna Karenina, Macbeth, Robinson Crusoe, Dracula, Les Miserables, boek van Kafka, Ilius, etc etc.
    \o/
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ja, maar wel allemaal boeken waar ik geen interesse in heb.

    Stond Maurice Druon - Filips de Schone: Vervloekt en Bemind er maar op. :eek:

    Ik heb vannacht wel de boekendief gekocht en die zal ik tct er ook even opzetten.
    Ik heb het boek al een beetje ingekeken via Adobe DE, lijkt me tamelijk ingewikkeld lezen voor een jeugd/jong volwassenen boek. :eek:
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Gisteren begonnen aan Gijp en vanmorgen uitgelezen. Erg leuk, leest lekker weg. Het staat stampvol met anekdotes, dus heb me rot gelachen af en toe omdat je meteen z'n stem en lach hoort bij die verhalen.

    Zit af en toe wel wat herhaling in en als je al een tijd naar VI kijkt komen veel verhalen je bekend voor maar dat mag de pret niet drukken. Erg leuk tussendoortje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina