1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ok. Ik ben er na gisteravond ook achter gekomen dat de Game of Thrones boeken serie teveel voor mij is geworden.

    Ik heb de boeken in het Nederlands en wil/probeer ze allemaal in een keer te verkopen.

    Ik heb de boeken vanaf deel 1 tot en met een dans met draken, deel 2.

    De boeken zijn allemaal nog in nieuwstaat en ik bied ze aan voor 15 euro per stuk. Koop je ze allemaal, dan krijg je ze voor 95 euro inclusief verzendkosten. Los reken ik pakket prijs, dus je kunt op totaalkosten tientjes besparen als je ze allemaal koopt.

    Ik sta hier op XBW, wat betreft games, op de trusted list.

    Deze boeken zijn dus in een impuls gekocht. :'-(
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een setje interessante boeken gekocht voor de vakantie.

    Lees nu Bill Bryson - A Short History of Nearly Everything, maar voor 6 weken in China straks toch wel wat meer leesvoer nodig.

    - Talking to Terrorists: Face to Face with the Enemy: A Personal Journey from the IRA to Al Qaeda
    - A Brief History of France
    - Walden: Or, Life in the Woods
    - The White Man's Burden: Why the West's Efforts to Aid the Rest Have Done So Much Ill And So Little Good

    Denk dat ik Talking to Terrorists maar thuis laat als ik naar China vertrek :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Kan je dat geld mooi investeren in Murakami boeken. :cool:
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ze wel overkopen dan. Heb alleen deel 1 al. :p
    Heb je ze uberhaupt wel gelezen dan?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Nee, deel I een beetje, maar ik kon er echt voor geen meter doorheen ploegen.

    Ja, maar als je deel I hebt, dan moet ik die nog ergens anders zien te slijten.

    We kunnen wel even via PM overleggen?

    Heb zo meteen in Drachten een afspraak en ben dan pas tegen het vallen de avond of erna thuis.

    Normaal gesproken als ik een deal heb doe ik asap de boel op de bus, maar ben ook druk met mijn flatje bezig. Ik wil je er dus wel op attenderen dat het wat later kan komen allemaal, mocht je het nog willen.

    Bovendien verstuur ik het pakket aangetekend. ;)
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, PM.


    Pff, zit een beetje in een sleur. Geen idee aan welk boek ik nu moet beginnen. Ik heb nog 2x Ruiz Zafon liggen (Spel van de Engel, Middernachtspaleis), De Gebroeders Sisters, en de Boodschapper (Zusak). Iemand een idee welke het leukste is?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Nouja, Spel van de Engel kan je natuurlijk wel een beetje inschatten met je ervaringen van z'n vorige boek. De Gebroeders Sisters is gewoon een leuk boek dat lekker weg leest (in het Engels in ieder geval).

    Maar ik zou zeggen: Lees het Middernachtspaleis! Weet ik gelijk hoe Zafon's jeugdboeken zijn. :+
    Ik had zelf bijna z'n nieuwste meegenomen, maar omdat ik in een leesdip zit toch maar niet gedaan.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ontvangen.

    Ik ga er vanuit dat de deal wel gaat slagen, dus voorwaarde is: Hier melden als die geslaagd is en in je eerste review mij even vermelden voor de deal? :+
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou vooruit dan. :p
    Bij mijn 2e review dan, ik heb Spel der Tronen gisteren uitgelezen. Awesome boek, moet ook wel zeggen dat ik het boek beter vond dan de serie. Daar miste ik toch wel wat dingen.

    @Modder, ik denk dat ik Spel van de Engel maar bewaar, daar moet je wel echt voor in de stemming zijn. Waarschijnlijk eerst zijn andere boek, ben ik ook wel benieuwd naar. Is die nieuwste van hem al uit dan? Dacht pas in september ofzo.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe zit het trouwens met het laatste deel van de Flamel serie? Zou die niet in mei uitkomen? (ik moet deel 5 nog steeds lezen :+)
     
  11. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    In het Engels zou hij in mei uitkomen, en in december in de NL versie. Of in ieder geval, dat was de planning. Heb er al een tijdje niks meer over gehoord.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Deze is sinds half mei uit:

    [​IMG]

    Over Flamel gesproken: Waar is The Second Codex? :mad:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niks meer gehoord over de NL release, of ook over de Engelse niet?
    Normaal zou ik het zelf wel opzoeken, maar ja. Ben dus nog niet klaar met de huidige boeken. :p
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    De Engelse (VS) versie is al uit zag ik op zijn officiële site, en de NL versie zou uitkomen in oktober, als ik het forum van FlamelDome moet geloven (gelinkt via de uitgeverij)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    De Engelse is ondertussen al een maand uit. :p
    Ik wacht alleen op de tweede boxset, zodat ik ze allemaal heb.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Top. Als ik ooit dit boek uit heb misschien toch maar eens beginnen aan De Warlock. Voor oktober moet toch lukken... Toch? :+
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ding scheelt, volgens mij heeft de Warlock maar iets van 200 pagina's, dus met jouw tempo moet je het kunnen halen. :+
    Weet je überhaupt nog wel waar de vorige boeken over gingen?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Volgens mij moet dat makkelijk lukken. In de Engelse versie zijn de letters echt enorm. 8)
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel tegen wie je het hebt hè. :+
    Is de paperbackversie van de Warlock eigenlijk al uit, die heb ik nog niet. Moet dan sowieso ook nog een jaar ofzo wachten op de Zieneres, achterlijk gedoe altijd. :mad:
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Nog een paar weekjes, dan ga ik volgens mij weer uit m'n dip komen. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina