1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Puk van de Petteflet bedoel je? :+
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lijkt me wel ja. :+

    Straks beginnen in Middernachtspaleis, had hem al bijna 2 maanden hier liggen. ;)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Laat me horen hoe hij is. ;)

    After Dark is alweer uit, dat ging snel. Review hier:
    http://www.goodreads.com/review/show/281390972

    En ja, maar 3 sterren (3.5 eigenlijk, maar ik kan geen halve sterren geven, stomme Goodreads) om duidelijk aan te geven dat dit tot nu toe de minste Murakami is.
    Lizza zal het er waarschijnlijk niet mee eens zijn, maar de 'losse eindjes' in dit boek zijn in tegenstelling tot zijn andere boeken onlogisch en geven maar weinig toegevoegde waarde aan het verhaal. Meer pagina's om dit wat beter uit te diepen of het gewoon weglaten hadden het 4 sterren gemaakt. Maar goed, dit staat ook in mijn review.
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja sowieso niet mee eens, maar ik heb ook meer Murakami's gelezen. :+

    Hebben jullie trouwens ook zulke problemen met GR? Site doet het heel vaak bij mij niet, en die app doet het ook maar de helft van de keren. :mad:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meh, heel soms maar. Over het algemeen doet de site het prima. De enkele keer dat ie het niet doet is het binnen een paar minuten opgelost.
    App gebruik ik niet vaak genoeg om over te kunnen oordelen (maar de keren dat ik het gebruik werkt het prima)
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik kan in ieder geval al de hele dag niet op die site, laadt de hele tijd niet.

    edit: Oh en nu weer wel. 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Het enige probleem dat ik heb is dat hij me eens in de zoveel tijd opeens uitlogt.

    En Lizza: Het feit dat hij het laagste scoort van de Murakami's die jij hebt gelezen (Slaap buiten beschouwing gelaten), geeft aan dat ik gelijk heb. }:]
     
  8. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij scoort niet het laagste van alle Murakami's die ik heb gelezen hoor. ;)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Met 3.58 op Slaap het laagste. ;)
    Maar Slaap tel ik niet eens mee, omdat dat eigenlijk een kort verhaal was uit een van de bundels en hij hier los uitgebracht wordt om de een of andere reden.

    Ik wil deze twee trouwens eens op de kop tikken, maar ze gaan voor te hoge prijzen weg op ebay:
    [​IMG]
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke correctie, IK vind het niet de slechtste Murakami die ik heb gelezen. :p

    Heb je trouwens ook op andere sites gekeken voor die boekjes? Ik had een tijdje gelezen bijna Hear the Wind Sing gekocht, ergens op een tweedehands site. Alleen diegene wilde hem niet naar NL versturen (woonde zelf in Belgiƫ).
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Als we een beetje mazzel hebben brengt Atlas ze ooit in het Nederlands uit. :+
    Maarja, die vertrouw ik niet zo. Slaap zat origineel in De Olifant Verdwijnt, maar ze hebben er op de een of andere manier voor gekozen deze apart uit te brengen om te cashen. :mad:
     
  12. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen, Underground is hier ook nooit uitgebracht toch? Nou ja, voorlopig ben ik nog wel even zoet met zijn boeken, moet er nog iets van 4 lezen. :)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Underground is inderdaad ook niet uitgebracht, maar dat is ook niet echt 'een Murakami'. Wel een heel interessant boek though.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Yeah: Dit jaar 2 nieuwe boeken van Gregg Loomis in de winkels en beide met Lang Reilly in de hoofdrol.

    De eerste komt over enkele dagen, max een week, uit. De andere het einde van dit jaar. Crappy thrillers, maar blijven fun om te lezen. :)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Wat is Hard-Boiled Wonderland een lekker boek zeg. Twee verhaallijnen in (lijkt wel) twee verschillende werelden en weer veel intriges en mysteries. :D
     
  16. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Middernachtspaleis anders ook. _O_
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ik ga hierna verder met Het Spel Van De Engel, die zal vast ook weer _O_ zijn. Ruiz Zafon is echt een baas. :)

    Hij komt trouwens de dag van de release al in geloof ik Utrecht of Den Haag om de Nederlandse versie van z'n nieuwe boek uitgereikt te krijgen en te signeren. :)
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees denk eerst De Nevelprins, maar deze zomer misschien ook nog Spel van de Engel. Hij komt ook naar Manuscripta dit jaar. Ga jij zijn handtekening scoren dan? Ik vind het altijd een beetje gek, hoewel in een boek het natuurlijk wel leuker is. ;)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Dat niet, maar dan heb je het boek wel eerder. :+
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/, Haha maar oke, heeft voor mij toch geen nut, ik heb zo'n lange lijst met boeken voordat ik aan nieuwe boeken kan beginnen. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina