1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Spel van de Engel schijnt wel minder te zijn dan Schaduw van de Wind, maar voor de meeste lezers schijnt het ook nauwelijks merkbaar te zijn. Ik moet er nog steeds aan beginnen, maar de derde in een serie van mooie covers gaat ook zeker gekocht worden Modder, dus weer gerust. ;)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, awesome. Gelijk even downloaden, pdf doet het ook gewoon op mijn e-reader.
    Ik had vandaag weer een typisch moment 'wat nu te lezen', halfuur naar mijn boekenkast staan staren en nog een halfuur zitten scrollen door mijn e-reader. Het is toch maar De Nevelprins geworden, hoewel ik hem eigenlijk pas later deze 'zomer' zou gaan lezen. :p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Gisteren weer eens stukje gelezen in Zingen voor de Doden.
    Boek blijft boeiend.

    Het ene moment zit je midden in een scene van de ontvoerde jongens. Het andere moment bij de Migraine of de troosteloosheid van een agent. Weer een moment later bij de zieke dochter van de inspecteur uit het verhaal en alles komt echt heel natuurlijk en gewoontjes over. Top boek tot nu toe en nog geen glimp of zicht op te vangen van de ontvoerder of ontvoerders van de jongens. Ze hebben nog totaal geen aanwijzing hoe en wat, behalve dat het er uit ziet als een puinzooi en niemand weet welke kant het op gaat. Mooi dat ze dus ook de persoonlijke levens van de betrokkenen bij de zaak er bij beschrijven, want juist dat zit zo goed in elkaar in dit verhaal zonder de aandacht te verliezen.
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, ik las vanavond op een fansite van de Nicolas Flamel serie:

    \o/
     
  6. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met het tweede deel van de Hongerspelen, eerste deel heb ik in 2 dagen uitgelezen :) Ben weer helemaal blij met mijn e-reader (nadat ik de eerste vorig jaar had gesloopt :lol: ). Mis wel die survival en sneaky sfeer uit het eerste deel.. het lijkt erop dat het meer een politiek spelletje gaat worden. Maar ik blijf nog steeds met een flinke vaart doorlezen...
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    AMPCO... Nooit van gehoord. :p Daar gaat de hoop dat het een big budget productie wordt zoals LotR of HP. :+
    Maar mooi dat er eindelijk concreet nieuws is. Hopelijk wordt het wat.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eerste deel vond ik erg tof, tweede boek gewoon tof en het derde boek heb ik na +/- 130 pagina's weer in de kast gezet. Lees 'm ooit nog wel eens uit :+

    Momenteel weet/heb ik geen tof boek om te lezen O-)
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ook niet. Maar een big ass productie zoals HP zal het nooit worden, daar is het verhaal denk toch iets te dun voor. Maar ik ben benieuwd, slechter dan Eragon kon niet toch?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, nee slechter dan dat kan niet. :+ Maar bij een film/boek als deze waar special effects, sets, kostuums etc behoorlijk belangrijk zijn wil je toch zo een groot mogelijk budget hebben. Nu hoeft het natuurlijk niet letterlijk zo groot/duur als een LotR te worden, maar ik hoop niet dat het uiteindelijk een lamme C-film wordt.

    (de acteurs maak ik me geen zorgen over, die zullen toch niet kloppen met mijn eigen fantasie, dus het heeft geen nut om daar moeilijk over te doen :p)
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu ben ik wel benieuwd wie in jouw fantasie de acteurs zijn ;) :+
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso dat iedere vrouw het uiterlijk van Watson heeft.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alleen iedere vrouw? :cool:

    ...Stelletje wijsneuzen. :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Tsja, je hebt nu eenmaal een zwak voor...! :+
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo tweede deel van de Hongerspelen heb ik nu ook uit. Moet zeggen dat de kwaliteit wel wat afgenomen tov het eerste boek. Het verhaal gaat soms net even te snel naar mijn zin. Verder wel spannend hoor, ben benieuwd naar het laatste deel.
     
  16. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zul je in deel 3 dan nog meer merken. Toch jammer dat de schrijfster niet wat meer pagina's heeft gebruikt, dan komen de boeken veel beter tot zijn recht. Het verhaal opzich is natuurlijk wel uitstekend. :p


    Bij Bol is nu trouwens een actie met 3 voor 20,-. Oa de eerste 3 delen van de Erfgoed serie (Eragon) en Twilight. Voor de rest wat thrillers en James Worthy zag ik ertussen staan.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie. Je hebt het ook nog echt eerder uit dan mij. :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ja, ik was vanmorgen al stiekem op pagina 280, dat had ik er niet bij verteld. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina