1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Dulle koopt alleen de kinderboeken. :cool:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Boek binnen, yay
    [​IMG]

    Op net zo een traag tempo als ik lees koop ik deze serie bij elkaar. :+

    Area 51. A Novel by the author of Area 51
    [​IMG]

    Geen boekenlegger, stomme BD. :mad:

    Als ik kijk naar mijn mandje bij de ECI wordt mijn beurs direct heel sad. Te veel wat ik nog 'moet'. Wat pre-orders, wat vervolgen en zowaar ook wat nieuwe boeken die ik wil. Tss, waarom zijn NL boeken zo duur. :D

    En Lizza, ik weet zeker dat je Flamel leuker had gevonden als je het in gewoon ook in het NL had gelezen, net als de voorgaande 5 boeken! :+ (het laatste boek mág gewoon niet tegenvallen, dus ik probeer gewoon een excuus te vinden voor je wat lagere rating)

    Ergens haat ik GR (en dit topic) daarom wel wat. Tegenwoordig weet ik vooraf al de mening van anderen en als die mening negatief is begin je toch anders in zo een boek. Tenminste, ik dan. (vervolgen van The Hunger games vallen bv tegen, verdorie. Gelijk minder zin om te lezen. Ik blijf het uitstellen in de hoop dat ik dat vergeet)
    Daarom kijk ik ook nooit meer naar de ratings van boeken die ik blind heb gekocht. Wat nu als niemand het een goed boek vond? :eek: (daarom heb ik de cover van Mother of Storms nog steeds niet geupdate, want dan zie ik de rating. 8) Lizza, zou jij dat trouwens even willen doen? Het is deze cover)

    Ben ik de enige die zo weird is? O-)
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die cover voor je toegevoegd. ;)

    En wat dat boek van Flamel betreft, misschien dat ik hem alsnog 4 sterren geef, ik zat op het moment na het lezen op iets van 3,5 ster. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de meeste Flamel boeken (op 2 na) 4 sterren had gegeven, dus op zich is 3 ook weer niet heel slecht ofzo. :+

    Band of Brothers ook vandaag uitgelezen: _O_, geen andere woorden voor.

    En wat jij hebt met die ratings, dat heb ik eigenlijk helemaal niet. Ik vind die ratings/reviews eigenlijk wel erg handig, omdat ik de laatste tijd alleen maar boeken toevoeg die mijn friends goed raten en die goede cijfers krijgen. Voor de rest is het natuurlijk nietszeggend, want boeken die geweldige ratings krijgen vind ik misschien wel helemaal niks en vice versa.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    _O_
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor krijg ik het weer voor elkaar. Gisteren Spel van de Engel gekocht, omdat ECI niet de goede versie had. Vandaag een actie bij ECI: 2 boeken voor 16 euro. En ja hoor, de goede versie van Spel vd Engel zat erbij. Ik heb ook altijd pech. 8) :mad:

    Oh, en voor wie The Enchantress nog moet lezen en op GR zit. Niet de comments onder mijn review lezen, want iemand heeft even lopen spoileren. ;)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh god, blinddoek dus voor mijn ogen als ik naar GR gaat. :+

    En verdorie, waarom zitten er nou nooit eens boeken voor mij tussen bij die acties. :mad: En dan ben ik ook nog eens te laat voor die actie van De Elfen waar je 2 delen voor de prijs van 1 kreeg. (maar goed, die is alweer een tijd geleden. Had ik maar niet zo traag moeten lezen)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Twitter blijft toch geinig he. :D Goodreads maakt van mijn statusupdates ook gelijk automatisch tweets. En een bepaalde schrijvert was blijkbaar op zijn eigen naam aan het zoeken. :+
    [​IMG]

    Dus... Leuk boek tot nu toe, lekker mysterieus. En zowaar een personage waar ik mee kan lachen. Of ik moet toevallig een goede bui hebben gehad toen ik de grappen van die gozert aan het lezen was. ;)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heh, cool :)
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Op vakantie allebei de Worthy's uitgelezen. Prima boeken, al was James Worthy stukken beter dan Zwarte Sylvester. Nu ben ik een beetje op zoek naar iets nieuws. Boeken zijn zo moeilijk :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Wel Godver. Jij hebt nog niet een boek van zijn SIGMA thrillers gelezen. :'-(:mad:

    Nu eis ik dat je aan Zandstorm begint, want dit is niet eerlijk. :+
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Salvador van Henk van Straten of Superlul.
    Maar die laatste vond ik niet zo.

    Ben zelf nu bezig met Het Laatste Oudjaar Van De Mensheid van Niccolò Ammaniti.
    Begint in ieder geval tof.

    Vond zelf Zwarte Sylvester ook minder dan James Worthy.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is niet eerlijk en wat heeft Sigma ermee te maken? :+
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Ik zie het verband tussen je post en zijn reactie niet echt 8)
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is hij een beetje jaloers. Of is het ook een andere schrijver ofzo. :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de Sigma serie is inderdaad ook van hem. :p
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Tuurlijk ben ik jaloers. Dat hij een reactie onder de naam Clemens krijgt, vanwege die serie, kan ik begrijpen.

    Omdat hij nog nooit een SIGMA boek heeft gelezen, en ik allemaal, vind ik het niet lief van Rollins/Clemens, dat hij onder die naam wel op Dulle reageert. Whehehehe. :'-(

    Nee hoor, je hebt gewoon mazzel. :cool:
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Zo, ook een goodreads aangemaakt, vind het nog wel een verwarrende website, maar dat komt vast goed. :p
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Even wennen, maar daarna kun je niet meer zonder GR. :+

    De Rollins boeken die ik lees kwamen nog van vóór de Sigma serie. Hij vindt mij meer een hardcore fan dan jou :cool:

    8)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    :'-(
    Bid dat ik eerder een reactie van Emma krijg dan jij. :+:mad:
    Zo!

    Nee hoor, leuk dat je een reactie heb gehad. :thumbs:
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Yes boekje is binnen :)

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina