[Algemeen] Boeken [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ok, nog meer mensen die meedoen? Wat lijkt jullie een aardige snelheid om er doorheen te gaan? Ik wil het liefst deze week al een groot deel doen. :+
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, boek heeft iets van 600 pagina's dus je bent er wel even mee zoet. Ik ben zelf nog in Brisingr bezig en ik ga hierna sowieso ook nog in Erfenis beginnen, dus van mij hoeft het niet zo'n hoog tempo te zijn. :+
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Erfenis is toch niet zo boeiend dus die kan je wel laten liggen, maar heb niet zo'n goed idee, als die lekker leest kan ik hem eind van de week uit hebben anders kan het 3 weken duren.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    50 per dag? :p
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Top goed gemiddelde denk
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Dan kunnen we toch 50 per dag doen afgerond naar hoofdstuk, of course. :)
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
    Nee die ga ik wel eerst lezen, maar ik ben heel goed in meerdere boeken tegelijk lezen. 50 pagina's per dag red ik denk wel. :+
     
  8. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik doe mee maar elke dag 50 pagina's is lastig omdat ik onregelmatig werk. Ik kan het soms iets later inhalen dan of discussieer ik een andere dag weer mee.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.226
    Leuk Bevonden:
    4.752
    En nog 43 pagina's en we hebben Sanctus uit. Heel tof verhaal. Een aantal dingen niet zien aankomen. Aantal dingetjes wel erg ver gezocht, voor die dingen die met ''Het Sacrament'' te maken hadden, maar voor de rest een boek dat lekker leest en met 381 pagina's nog 147 hoofdstukken heeft. Ja, dan wil je stoppen en lees je door. Net dit ene kleine hoofdstukje nog. :+
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Brisingr uit! Heerlijk boek weer, maar ik was over een paar dingen toch wel wat kritisch en kom niet verder dan 4 sterren. Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar Erfenis en uit pure ellende (:+) ga ik er nu aan beginnen op de ereader.
     
  11. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zit pas halverwege. :p Is die poll spoilervrij?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.226
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Character Quiz You are most like ERAGON

    You are powerful, brave, and heroic and always willing to face any foes you meet! Though you are learning how to form alliances, determine whether you can trust people, and how to use your magic safely and effectively, you can occasionally be a bit too headstrong. Luckily you have wise guides like Brom and Saphira to show you the way!

    Try Again
    Ik heb die boeken niet eens gelezen. :lol:

    Poll is wel spoiler vrij. Vooral algemen vragen en het zijn er maar 8.
     
  14. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Awesome, heb een huilbaby als zoon

    You are most like BROM

    You are indeed wise and experienced! You may encounter foes along your path and you are definitely brave enough to face them. However, you are wise enough to know when you can avoid a fight and save your energy. Your keen ability to think on your feet, resourcefulness, and ability to make allies are skills invaluable in any conflict.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.226
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Boek uit. Dikke WTF op het eind. Plot ontspoort in eens. Als je nog eens een boek wilt lezen met een dikke WTF op het eind, lees dan Sanctus van Simon Toyne. Alles lijkt normaal, tot de laatste 43 pagina's ongeveer. Jezus, echt. 8) Dat worden geen 4* op GR, maar 3*.
     
  16. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch leuk als je het plot niet ziet aankomen? Ik zou in alle boeken wel een wtf-gevoel willen hebben, dat maakt een boek juist goed. Jij zegt al de hele tijd dat je het boek tof vindt en toch maar 3*. 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    In verband met een deadline die under the radar vloog heb ik het toch weer uitgesteld naar 29 februari. Ik zag dat 1 van jullie al begonnen was, maar dit geeft Lizza daarnaast nog even de tijd om die stomme serie uit te lezen. :+
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha braaf. Dus het wordt toch gewoon 1 maart, aanhouder wint. :+
     
  19. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha ja was al begonnen pas klein stukje ben ook met ander nog bezig, verder heb de lesdagen tot 8u weer achter dus kan nu lekker doorlezen. Moet zeggen het begin leest vlotter dan ''Wind-up bird chronicles'', dus ben erg benieuwd.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, De Warlock en 22-11-1963 gekregen voor mijn verjaardag :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina