1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yup, heb ik. Nou ja, niet die specifieke bundel, maar wel de boeken die erin zitten.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice. Heb ongeveer 3 jaar geleden Baker de Bard ook gehad, maar cadeau gedaan aan iemand die mij hielp en kleine kinderen had. Ik vond het van mezelf wel een dankbaar gebaar voor wat ze voor mij had gedaan en haar toen dat boek gegeven.

Ik hoop dat die set nog eens in een Nederlandse bundel komt, dan pik ik hem wel op voor een leuk prijsje. Jammer alleen dat er geen budgetbooks site zoals budgetgaming lijkt te bestaan, want dan is die wet wel weer klote. :mad:

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet wat je zoekt, maar deze site is wel handig:
    http://www.zoekeenboek.nl/

edit: Wacht... ligt het aan mij of doet die site het niet meer. Hm.

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je toch eens naar zo'n boekenmarkt, daar heb ik dat Zwerkbal boekje ook vandaan.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, zal er doorheen bladeren Dulle. Jij ook Lizza, moet zeker eens gebeuren.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Guide nog niet binnen van book depo. Bijna 2 weken geleden. Misschien ligt die bij mijn ouders te wachten, maar wil graag verder met de game Xcom - Enemey Unknown. Had al besloten overnieuw te beginnen, omdat ik al tig landen kwijt ben geraakt. :+

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dit is toch een boekenthread? :+

First Law trilogie van Joe Abercrombie uit. Je merkt heel erg dat de reeks per deel beter wordt. Geloof ik ook het eerste gepubliceerde werk van de beste man maar zal hem zeker blijven volgen. Erg toffe en lekker leesbare fantasy!

Ben nu begonnen aan de Flamel serie. Bevalt tot nu toe zeker, maar voelt (helft eerste boek achter de rug) nog niet echt als een epische fantasy serie. Leest prima weg hoor daar niet van, maar had er op de een of andere manier meer van verwacht. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe meer je er vooraf van hoort hoe meer het tegenvalt. :p Prima serie, met deel 2 voor mij de beste.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, was wel een hele leuke serie om te lezen, in mijn ogen deel 3+5 als beste. :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, volgens mij vind ik die 2 juist de minste. :+

Ik vind bv bij 5 wel jammer dat
    de UFO's en Danu Talis zo een prominente rol hebben. Ik vind/vond het leuker toen het gewoon in de huidige tijd afspeelde met zo nu en dan een schaduwrijk. En UFO's zijn zo out of place in die boeken. :p Je lijkt opeens een heel andere serie te lezen zodra die dingen weer naar voren komen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb je 5 al uit Dulle? Want ik ben pas halverwege en weet niet of ik je spoiler kan lezen.

edit; grapje, ik ben bij 6 8)

edit 2; wel met je eens trouwens. Ik vind in deel 6 ook de leukste gedeeltes in
    San Francisco/Alcatraz

Vind dat gedoe met 2 Prometheusen maar hinderlijk haha

(minor spoiler voor mensen die nog niet bij boek 6 zijn)

Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei waar, vind deel 6 daarom ook veruit de slechtste. Weet eigenlijk niet meer precies waarom ik deel 5 zo goed vond. Volgens mij zaten er een aantal mooie plottwisten in en werd de spanning ook lekker opgebouwd.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Deel 2 was inderdaad het best. Machiavelli die veel aan de beurt kwam en in Parijs.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, dat klinkt lekker gezien ik er nog in moet beginnen. :+ Kan niet wachten! :p

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan dus nu alleen maar meevallen!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg daar juist dat het gaat tegenvallen hoe meer je er over hoort. :+
    Maar aan de andere kant; ja hoe meer negatieve dingen je hoort, hoe beter het uiteindelijk zal zijn. :p Ik neem ook aan dat het niet opeens een kut boek is, maar dat het gewoon de minste is. Wat nog steeds goed is.

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry, dacht dat je hem al gelezen had. Hij is niet slecht hoor, maar wat jij zegt, het is gewoon de minste in de serie. Maar aangezien we over de vorige boeken al van mening verschillen zegt het helemaal niets. :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Uitgelezen. Voor mijn doen nog best snel. :+

Nu ook voor het eerst in tijden meer boeken gelezen dan ik nog moet lezen. :cool: (al staan er bij to-read wel een hoop boeken die ik toch nooit ga lezen, dus dat aantal geeft een wat vertekend beeld :p)

Op naar de volgende!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zandstorm!? :cool:

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu dus niet meer. :+

Topicstatus: