1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Inderdaad. Ik moet ook eens nodig naar zo'n grote boekenbeurs. Vind alleen maar eens iemand in je naaste omgeving. De mensen die ik ken lezen zelden een boek. :mad:

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want je moet iemands handje vasthouden als je naar zoiets gaat? 8)

Haha en Dulle, over De Donkere Tijd. Kon het niet laten, vorige keer lag deel 2 t/m 6 er en nu zag ik deel 1 liggen, dus gelijk in mijn karretje gekeild. Is alleen niet zo'n mooie editie maar ach. :p

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet zo een mooie editie? Hoezo? Gewoon geen fan van de cover? Lijkt dezelfde editie te zijn wat ik heb, en daar is (kwalitatief) niks mis mee. :9 Cover is imo ook in orde. Niks speciaals wat eruit springt, maar het doet zijn werk. Ben al lang blij dat er geen gezichten op staan, of dat er echte foto's zijn gebruikt. :+ Altijd zo vreselijk.

Maar als je deze gaat lezen voor De Dwergen doe ik je wat! :D

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoelde mijn versie van het boek, er zit een soort ezelsoor in de cover, maar voor die paar eurie.. ;)
    En nu durf ik helemaal niet meer in het boek te beginnen, misschien toch maar weer voor de zoveelste keer De Dwergen meenemen uit de bibliotheek. :+

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    De Engelenmaker vond ik een erg tof en bijzonder boek :thumbs:

Heb nu bijna het tweede deel uit de Farseer trilogie van Robin Hobb uit. Goede schrijver zeg. Neemt wel zijn tijd met het verhaal en karakters maar dit zorgt wel voor een grote binding met de verschillende karakters en het verhaal. Zeer te spreken over deze serie.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wat is dat nu weer voor bullshit? Het is toch veel leuker om samen te gaan dan alleen. 8)

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel, maar zoals jij het zegt dan is het onmogelijk om alleen te gaan. Als er niemand is die met je mee wilt ga je toch gewoon lekker zelf? :+

edit: Ik moet trouwens echt weer beginnen om in het Engels te lezen, de helft van de boeken (YA/Fantasy) die ik wil lezen zijn nog lang niet in het NL uit, of komen er überhaupt niet in uit. Dan verloochen ik mijn opleiding maar. :+

Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik denk dat ik na mijn huidige boek van Gregg Loomis maar even een pauze in last. Ik heb nog teveel games te spelen of delen ervan af te maken en bovendien ben ik die historische of half historische shit een beetje zat. Misschien aan de Engelse HP beginnen die ik heb, of anders een Zafon, heb er nog 3 ongelezen liggen, en dan die ene ongelezen Murakami nog, oude kaft. Zoveel keuzes uit iets van 23 ongelezen boeken nog. :+8)

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Yellow anders gewoon een mooie deal voorstellen, ik ging samen met een vriendin naar de boekenbeurs in de jaarbeurs in ruil dat ik samen met haar en twee Franse dames mee ging naar de Kamasutra beurs.

Verschrikkelijke deal natuurlijk maar je moet er wat voor over hebben, en woon 5min van de beurs vandaan dus kon altijd snel naar huis als het moest.

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Blijkbaar had ik de thread gekilled, dus zal proberen een beetje leven terug te brengen.

Ben nu bezig met ''Kokoro'' vab Natsume Sōseki, en nog niet heel ver maar ik snap waarom dit één van de meest gelezen Japanse auteurs is. Verder ook begonnen aan ''Prodigy'' van Marie Lu, 2e deel van de ''Legend'' serie. Verschrikkelijk irritant dat er niet even een goede introductie was waardoor ik me amper kon herinneren wat er gebeurd was in deel I en haalde het veel door elkaar met de serie van ''Divergent''.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal vind ik zo'n intro echt bloedirritant bij een vervolgboek, maar als er al een hele tijd tussen zit is het wel handig inderdaad.
    Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens aan die serie ga beginnen, ben het wachten totdat ik deel 1 in het NL kan lezen wel een beetje zat. :+

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Als er een korte tijd tussen zit kan je hem overslaan, gelukkig kan je ook een snelle samenvatting op internet vinden. Even alle headlines doorgenomen en nu begrijp ik ten minste weer wie wie was.

Is die nog steeds niet in Nederlands dan, is toch al behoorlijke tijd uit, zelfs al een facebook game gereleased over deze serie.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, hij is al een hele tijd uit maar in de bibliotheek hebben ze hem niet. En ik had ook niet zo'n zin om het boek te kopen. :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Iedereen boekenlezer moet even uitzending gemist nakijken, als je het niet gezien hebt.

Vandaag was er in mijn man heeft een hobby iemand met een echt krankzinnige hoeveelheid boeken.

Echt elke boekenmarkt verbleekt erbij. 8)

Ik raad het jullie aan te gaan zien, want serieus. 8)

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Okay dat is echt wauw, ook al die opslagplaatsen door het hele dorp heen, zou er een dorpsvuur van maken en het dorp is warm voor een hele week. Vraag me alleen af of die zelf ooit een boek ervan leest tegenwoordig of alleen maar bezig is met organiseren, prijzen en alles eromheen.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bah, wat haat ik filmedities. :mad: Heb ik soms de neiging om het boek maar helemaal niet te kopen. 8)
    Hm, ik kan natuurlijk ook gewoon het ebook nemen...

Lizza, in wat voor taal lees jij Percy Jackson?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat dus, want het werd ook in de uitzending gezegd en hij mocht alleen maar boeken nemen die hij zelf leest. Geen handel meer in huis, op welke plaats dan ook.

Hoe die ook doodleuk met zijn vrouw gaat fietsen, wat drinken bij een boerderij en dan zegt: Goede plek om streekromans te verkopen. 8)

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die filmedities zijn inderdaad altijd een beetje jammer. En ik lees Percy Jackson in het NL, omdat die toevallig in de bibliotheek stonden.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Voor mij zijn filmedities ook boekergenis nummer I, vooral als je een leuke titel ziet staan, maar het dus een filmeditie is. Goddank had ik De Hobbit al, want die filmeditie is helemaal om te janken, slechts een voorbeeld. Ik heb een editie van dat boek met een tekening van Alan Lee op de voorkant als ik me niet vergis, hardcover, van een Hobbithol.

So not done die filmedities.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die filmeditie van de Hobbit juist wel leuk, al die andere versies die te koop waren van dat boek waren juist om te huilen. Ik vind het alleen jammer als er filmversies zijn van series. Dan heb je het eerste boek in filmeditie, maar de rest niet.

Oh en awesome:

Dan duurt het maar een jaar ofzo voordat hij in het NL uitkomt, maar alsnog. :+

Laatst bewerkt: 17 feb 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina