1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik hoopte dat deze poll ook gelijk een goed beeld zou geven van welke nou wordt gezien als de beste. Handig voor als ik ooit besluit erin te beginnen. :p

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Mogen we alleen maar uit de Robert serie kiezen :mad:, niet dat ik de andere zou kiezen.

3. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    De Delta Deceptie vond ik nochtans lang niet slecht. Minder codes enzo als bv Da Vinci maar het hele
    opgezette spel van NASA
    verhaal/thema interesseerde mij wel heel erg.

Lost Symbol en Inferno heb ik nog niet gelezen dus gaat het tussen Da Vinci en Bernini en daaruit kies ik toch wel voor Da Vinci. Bernini is ook heel goed maar de controverse ed rond Da Vinci, nja dat kan je gewoon niet negeren :+

EDIT: voor de duidelijkheid: Angels & Demons = het Bernini mysterie.

Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Angels en Demons, puur vanwege de spanning die zo ontzettend lang word vastgehouden. Da Vinci Code was een beetje voorspelbaar op het eind. Ok, bij A & D een WTF moment met dat tafelkleed en die helikopter, maar dat doet Dan Brown in elk boek, helaas trouwens.

Ik vond de bad guys in Angels en Demons ook beter uitgewerkt. Helaas hebben ze de film totaal verkracht t.o.v. het boek. Da Vinci Code is wel beter verfilmd en heeft ook een _O_ einde.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is weer de maand van het spannende boek. Misschien dat iemand interesse heeft in het boekje wat je deze keer gratis krijgt. :p

Iemand trouwens een ideetje voor een volgende, want toegankelijkere poll? :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Favoriete Genre Poll misschien?

Heel toegankelijk, de meeste anderen moet je schrijvers of boeken hebben gekend.

Misschien Favoriete Leeftijdscategorie nog, zonder troll, voor mensen die graag jeugdboeken lezen, of juist volwassen.

Met Genre bedoel ik dan ook echt alles genres, tot Esoterie aan toe. ;)

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Alle coole polls zijn al gedaan in de xbw groep op goodreads :)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou dan wel een gigantisch lange poll worden, als ik ALLE genres moet opnoemen. 8)
    Oh ja, daar had ik ook al polls gedaan. Wil je zeggen dat er buiten die 3 niks anders leuks is te bedenken? :+ Of bedoel je dat ik die opnieuw moet afnemen, maar dan in dit topic?

Leek me ook wel leuk om dan in de startpost een 'archief' van de polls bij te houden. Zo raken ze nooit verloren en kunnen mensen altijd blijven stemmen/kijken naar de resultaten.

Mja, ik vind cijfertjes altijd al leuk vandaar dat ik graag polls doe. Maar als er hier verder niemand is wat ze leuk vind en mij eerder vervelend vind met mijn domme polls kan ik het misschien ook beter laten. :p Ik wil het niet hier in het topic gaan forceren.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Een aardig stuk verder in Jacht op het Verloren Schaap. Meesterlijk boek! _O_

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Bedoelde meer van dat die polls me deden herdenken aan het overleden xbw groepje op goodreads, wat toch bijna 2 weken actief was :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vind het vooral jammer dat het gezamenlijk lezen van dat Murakami boek niet doorging. Leek me wel leuk om dat te volgen.
    Ook die gezamenlijke bookshelf leek me wel leuk, maar buiten die eerste paar boeken heeft nooit iemand er meer wat op gezet.
    Maar waarom? Is het omdat naar Goodreads gaan te veel moeite is? Is het omdat het sowieso te veel moeite is? :p
    Die gezamelijke bookshelf kan ik hier niet repliceren (er is geen nette manier om alle aanraders van iedereen bij te houden), maar polls kan dus wel.

De 3 die daar zijn afgenomen zet ik hier opnieuw. Als hier weer minder dan 10 mensen op stemmen (per poll) snap ik de hint en weet ik iig dat ik me de moeite beter kan besparen, haha. :+

Je stemt door op een van de links te klikken

Poll: Winter of Zomer? Wat is het lees-seizoen?
    Tussenstand:

Poll: Wanneer lezen jullie?
    Tussenstand:

Poll: Waar lezen jullie het liefst?
    Tussenstand:

De polls zijn niet de mooiste, maar het is wel de meest elegante manier om het te doen. Ik hoef niet steeds contact op te nemen met een mod, jullie hoeven niet naar een aparte site om te stemmen. Resultaten zijn direct zichtbaar, gemakkelijk te embedden.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ohja die Goodreads groep, die is inderdaad zo dood als wat. Had wel leuk kunnen zijn, maar volgens mij zijn Dulle en ik de enige die uberhaupt actief zijn op GR. En Kafka hadden we toch een soort van samen gelezen, iedereen las alleen in een ander tempo. ;)

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst nog wel mijn boek erop gefinished, maar kijk er inderdaad minder op dan eerst. Ook omdat op me werk de pagina niet goed word afgegeven dus kan er niks mee.

Maar bij de laatste overal gekozen, zit geen eens een bar bij de antwoorden :mad:

Vandaag weer een keer overwerken \o/

Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    -Maakt niks uit. Kwaliteit is er altijd. (backlog is net zoals met games, films en series massive)

-Wanneer het me uitkomt. (Meer wanneer ik in de stemming ben)

-Maakt niet uit, ik lees overal! (Al vind ik dat hier het park bij had gemogen :+ Als het lekker weer is met een goed boek, wat biertjes en wat te snaaien een park in is echt hemels)

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, volgens mij is dat ook echt een voordeel vande stad ten opzichte van het dorp waar ik woon. Er is nergens een plek waar je op een rustige plek lekker in het zonnetje een boek kan lezen. Ja hier in de tuin, maar daar is de zon eind van de middag weg.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik raak zo snel afgeleid tijdens het lezen dat ik onmogelijk in een park of zelfs in de tuin zou kunnen lezen. Ik moet echt totale rust om me heen hebben.

Mijn antwoorden zijn dan ook:
    • Maakt niks uit. Kwaliteit is er altijd.
    • 's Avonds
    • Heerlijk warm in bed.

Ik kan me wel voorstellen dat het heerlijk is om in het park/in de tuin te lezen. Ik ben verder niet bepaald een liefhebber van de zomer, maar dat gedeelte zie ik in principe wel zitten. :+

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Huh? 8)

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Ik wil gewoon een park waar je kunt chillen.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    In/rond een dorp niet? 1 groot park. :+

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    We wisten niet dat je boos werd!

Je mag vast wel een keer gebruik maken van een park in de beschaafde wereld

Topicstatus: