1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Oeh, zijn er 7 boeken van Spel der Tronen, ik dacht dat het er (tot nu toe) 5 waren, nog flink wat te lezen dus 8)

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan in welke taal je ze leest, de Nederlandse editie heeft er inderdaad 7 (boek 3 en 5 zijn in tweeen gesplitst) Amerikaanse versie heeft er gewoon 5. Je vliegt er overigens zo doorheen hoor. ;)

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.105
    Ik dacht al, hoeveel bladzijden hebben ze eigenlijk? Ik moet nog even wat verder met boek 2 :+

En dan niet vergeten de 3 voor 2 aanbieding bij bol.com met deze boekenserie als ik boek 2 uit heb.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie dat Bol me een aantal van de Pittacus Lore boeken aanraadt (goede keus, Bol!).
    Maar man, wat een lelijke covers zijn het toch. Lijkt ieder deel erger te worden (heb zelf tot nu toe pas de eerste 2 thuis staan)

Ok, nu verder op zoek naar die 3 voor 2 actie. :+

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.105
    Alleen voor Game of Thrones volgens mij :+

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Godver. :mad:
    Bedankt voor die dode mus!
    :+

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.105
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had het verkeerd geïnterpreteerd. :'-( Ik was te blij om goed na te denken. :+

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens nog een 2+1 actie, maar die is voor Engelse boeken.
    Vind je die covers zo lelijk dan? Ik vind ze wel bij de serie passen hoor. Zag dat deel 4 binnenkort ook in het NL uitkomt. :)

edit: he, thanks Bol. Er is een nieuw boekje bij de Nicolas Flamel serie! Die 2 losse verhalen in het NL in 1 boekje, awesome. Nooit eerder opgevallen, is ook nog niet zo lang uit. 6,95 maar.

Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik ben nooit zo een fan van, ehm, echte mensen/foto's en gezichten op de cover. Ik heb liever wat mooie art of dat de gezichten iig verhuld zijn. Daarom zijn die van Harry Potter oa zo awesome. :p Altijd de gezichten nét buiten beeld.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee of iemand hier ooit al gebruik heeft gemaakt van zo een BD aanbieding, maar we zijn weer los: http://www.bookdepository.co.uk/
    25 uur lang, 50 verschillende boeken.

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb nog nooit zo'n aanbieding besteld, maar heb er wel een keer of zes een shitload aan boeken besteld. Krijg altijd alles netjes per stuk goed verpakt (inclusief bon en boekenlegger) opgestuurd, dus ik zou niet weten waarom dat nu anders zou zijn :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, ik bestel al mijn Engelse boeken al een paar jaar daar. Maar uiteindelijk nog nooit gebruik gemaakt van zo een 'hunt'. :+ Ik vergeet altijd te checken of er iets leuks is. 8)

Wel al een lekkere collectie boekenleggers. Dat is het enige wat telt. :cool:

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik zat voor de grap eens te kijken naar mijn order history. Ik heb daar 29 boeken besteld en bij elk boek zat een boekenlegger 8) Liggen dan ook door het hele huis verspreid onder banken en tafels, achter kasten en verwarmingen etc :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Op de een of andere manier zijn het 9 van de 10 keer kookboeken. 8)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heb ik iedere keer de neiging om zo een dom kinder kerstboek te kopen? :+
    Zal wel de herinnering aan vroeger zijn, de magische sfeer wat toen nog rond kerst hing, en die boekjes wat je toen had. :p

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand toevallig de nieuwe John Grisham al gelezen? Ik wil hem misschien voor mijn vader cadeau doen, want die cover is wel erg relaxed. En mijn vader is gek op Grisham.

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gewoon dan toch? Neem niet aan dat ie opeens keihard tegenvalt als je pa de rest ook tof vindt :)

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij leest al bijna niet meer door zijn ziekte, en hij had al aangegeven teveel leesvoer te hebben. Meestal kan ik een Grisham wel blindelings voor hem kopen, maar nu dus niet.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hyperion Cantos
    Endymion en Rise of Endymion eindelijk uitgelezen en daarmee de volledige Hyperion Cantos. De Endymion reeks is behoorlijk verschillend kwa opzet vergeleken met de Hyperion reeks ondanks dat het een direct vervolg is op het verhaal. Dan Simmons heeft een verhaal weten te maken dat letterlijk door tijd en ruimte gaat en een dat van epische proporties is. Ondank dat de Endymion reeks toch wat minder was heb ik echt waar genoten van elk boek. Hoewel Endymion niet zo sterk begon als Hyperion maakt Rise of Endymion het het einde van deze tetralogy toch mooi af, een waarover ik erg tevreden ben.

Als ik een cijfer zou moeten geven dan zouden de eerste 2 boeken een 5 en een 4.5 krijgen en de andere twee een dikke 4 en een 4.5, dus gewoon geweldige boeken.

Deel Deze Pagina