1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pfoe, dat zag er even niet goed uit, die cijfers wat je gaf. Een 4 tot 5 voor alle boeken... Maar je gebruikt dus de 5 sterren schaal van GR. :+

En natuurlijk, een boek wat ik wel wilde is net voorbijgekomen @ BD en Sold out. Argh. €2,88 :mad:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn ongelezen stapel boeken is ook niet normaal hoog nu. Doe eens een gokje, inclusief die 3 in 1 editie van 1q84 van Murakami? Ik reken die los namelijk.

Hint: Het loopt in de tientallen. :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat boek is zo te zien wel doorgedrongen tot de finale in 2 verschillende categorieën. :cool: Dat is tenminste iets! :+

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk boek dan?

Die nieuwe update van die boekenapp van Apple is echt nice. Kun je zelf de achtergrond kiezen en die zwarte is echt ideaal voor 's avonds in bed. Veel rustiger voor mijn ogen. :)
    (Maar goed, beter komt er binnenkort een aanbieding van Kobo, lijkt me zo richting de Kerst logisch en ik wil hem :+)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ik hoop dat ik voor Kerst wat boeken krijg. Voor mijn gevoel heb ik dit jaar veel te weinig gekocht. :+

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, er komen wel aardig wat boeken uit nu, maar misschien niet allemaal jouw genre.
    Heb je dat boek trouwens ook gelezen of staat die alleen op je to-read shelf? Ben hem al een paar keer tegen gekomen en ik ben wel benieuwd.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het boek staat nog in de kast te wachten op wat aandacht van mij. :+

Hm, zo maar eens op Bol gaan kijken wat nog is uitgekomen. Alweer een tijdje geleden dat ik dat heb bekeken.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Er komt in januari een leuk boek voor je uit, Dulle.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, dat boek met die verschrikkelijk lelijke cover.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Trouwens:

[yt]Zpig6NOGDwo[/yt]

Wel duur.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik nog een keer de naam Murakami zie of hoor ga ik in dit topic dingen omver schoppen! :+

edit: Ffffuuuuuu! 8)

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Awesome, een nieuwe Carlos Ruiz Zafon! Wist ik niet eens. Weer zo'n mooie cover, jammer genoeg is het een hardcover.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Mwuah, die is al best oud. :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm?

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Duur.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Nee, volgens mij zijn de rest van de boeken in die serie allemaal paperbacks. Daarom dus jammer. :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, dat is altijd irritant ja. Alles moet gewoon standaard paperback zijn. :cool:

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Mijn uitpuilende boekenkast is een soort van Tetris spel geworden :+ Twintigduizend verschillende formaten kriskras door elkaar. Ik heb sowieso een nieuwe boekenkast nodig aangezien een groot deel van mijn boeken in dozen in een kast zitten :mad: Alleen weinig plek in ons huisje atm...

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik sorteer de boeken altijd op de eerste plaats op grootte, en op daarna op kleur. :+ Dus bij mij ziet het er altijd wel relatief netjes uit. 95% is ook paperback, dus met dat lelijke hardcover gedoe zit ik ook niet. :p

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vooral irritant als je verschillende formaten hebt van dezelfde schrijver/serie. Dan maakt paperback of hardcover me niet zoveel uit, maar dan moet wel de hele serie in die stijl zijn. En het is helemaal irritant als ze met een nieuwe editie op de proppen komen (zoals bijv bij Murakami), dan is die vorige ook nergens meer leverbaar.

En die van Zafon heb ik inderdaad in dezelfde stijl/paperback. Die zijn toen ook allemaal gelijk als paperback uitgekomen en deze komt ineens alleen maar als hardcover uit. :mad:

Edit: trouwens, op kleur sorteren? Hoe wil je dat goed doen dan, boeken in een serie hebben vaak verschillende kleuren, staan ze dan niet door elkaar heen?
    Ik probeer altijd zo goed mogelijk op grootte en genre te sorteren. Is niet altijd even mooi, maar de series bij elkaar wel. Het zijn meer de losse boeken van een schrijver die verschillende maten hebben.

Laatst bewerkt: 19 nov 2013

Deel Deze Pagina