1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730

Ik zou deze echt graag willen hebben. <3

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1

Anders ik deze wel :+

3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Meeste boeken die ik op me plaat krijg zijn echte studieboeken met elke keer een frans/duits boek er tussendoor. Had nu wel een interessante gevonden over de relaties tussen het Maoism en de revoluties in Latin America, helaas $65. Vandaag deze als eerste, klinkt best interessant:

Laatst bewerkt: 4 dec 2013
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het Koningscomplot van Sullivan besteld, word afgeleverd bij mijn ouders. En ik kreeg gisteren zowaar in eens trek in een boek, maar kon geen keuze maken uit die 36 die er lagen. Had een boek van mijn broertje al klaarliggen, maar die Coben trekt mij op moment nog niet echt. Had er zelfs even over nagedacht om Engelen van de Apocalyps te gaan lezen, van Eduardo Spohr. Lijkt me nog steeds erg gaaf, ook al ligt ook dat boek, net als tientallen anderen, al een eeuwigheid in de kast. :+

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Kappen met zeiken en gewoon een boek pakken en lezen. Je bent toch geen vrouw?!?!

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha +1. Zelfs ik doe niet zo moeilijk. :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fok jouw, ga vanavond het Koningscomplot even open slaan. :+

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke fantasy serie van Karen Miller trouwens, Koningmaker, Koningbreker. Tweeluik, leuk geschreven, spannend, magiërs, duistere schaduwen, onschuldige visser die de wereld moet redden. Aanrader.

Nog maar 6 te gaan. :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eindelijk weer gelezen. Zal het boek vanavond even toevoegen op GR. :+

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Bevalt hij tot nu toe of nog niet heel ver?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar ben ik nog niet aan begonnen, toch maar besloten even iets anders op te pakken:
    https://www.goodreads.com/book/show/18479778-de-verborgen-bibliotheek

Zie al recensies die dit boek beter vinden dan Dan Brown, juist vanwege het feit dat er weer eens een boek met zijn naam geassocieerd moet worden.

Heb overigens ook het gevoel dat ik nog wel een boek op pak als ik deze uit heb. :9

12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog aanraders wat betreft de Koude Oorlog?

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag op goodreads dat je deze had gelezen inderdaad en ik was stiekem heel blij want ik dacht al dat jij ze wel leuk zou vinden. Ik heb ze al 4 keer herlezen ofzo, ze zijn zo goed! :thumbs:

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha volgens mij had ik ze ook uit je lijst geplukt. Is die andere serie van haar nog de moeite waard?

Sinds gister een nieuwe e-reader, en nu al verliefd. :)
    Kobo Aura HD. Wat een mooi scherm zeg, dat backlight is ook ideaal. Geen knopjes, maar dat touchscreen werkt ook soepel, en die slaapstand is ook handig. Hij is ook groter dan andere e-readers (6,8 inch) maar is niet veel zwaarder.
    Had je bij Kobo nu ook die 'achievements'? Ik moet geloof ik nog wat dingen uitzoeken. :+

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    LCD of eInk?

Ooit zal ik er ook eens aan moeten geloven, aan die Koningmaker serie. Ik blijf de aanschaf al te lang uitstellen. Maar volgens mij hebben jullie beiden wel bewezen een redelijke smaak te hebben. :+

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    eInk natuurlijk. Wie gaat er nu een lcd ereader kopen? :+

En moet jij niet eens die 100.000 boeken in de backlog gaan lezen voordat je weer een nieuwe serie koopt? :p

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lizza. :+ Of ze las iig op een iPad. Of op een crappy niet eink scherm, het was iets in die richting. :p

IK ZAL NOOIT STOPPEN MET KOPEN!
    En mijn laatste aankoop is toch al zeker vele maanden geleden volgens mij. Even GR checken, brb. :+

edit: Augustus blijkbaar. Nou, dat is al best lang geleden!

Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Je mag ook best de nieuwe Murakami voor mij kopen in januari, als je dan toch een koopverslaving hebt. :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eens op de paar maanden wat boekjes kopen is al een verslaving? :+ Door dat te zeggen heb je je kans dus verspeelt op een Murakami cadeau! :cool:

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg, waar zie je me voor aan. :mad:
    E-ink scherm natuurlijk, ik had hiervoor ook gewoon een e-reader hoor, en ja ik las ook weleens op mijn ipad, maar dat was meer voor praktische redenen. Ik zou nooit een lcd e-reader kopen, dat is gewoon onzin.

Hoeveel boeken heb je dit jaar gekocht Dulle? Ik zat net ook even op mijn GR te kijken, en ik had er weer eens belachelijk veel. Als het in ieder geval klopt (ik zal er wel weer een paar zijn vergeten) heb ik al weer 51 boeken gekocht/gekregen dit jaar. En dan hoop ik er nog zo'n 4/5 boeken te krijgen met Kerst. :+
    Het gaat geloof ik nergens meer over, maar te verdediging, er zijn er ook een aantal tweedehands bij.

Deel Deze Pagina