1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, 12 boeken is voor jou toch een prima resultaat? Maar ik heb er al veel voorbij zien komen met 40-80 boeken, dus iedereen is nog lekker positief. :p

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuw jaar, nieuwe voornemens, nieuwe positiviteit. Hoe lang zal het duren voor driekwart opeens beseft dat ze veel te hoog hebben ingezet. :+
    Modder wilt het iig nog niet geloven!

75 voor jou? Hmm..Minder dan afgelopen jaar! Zul je dus binnen 4 maanden gehaald hebben. :cool:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Voor jou is 12 boeken inderdaad een prima resultaat, Dulle. :+

Shots fired!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet hoor. Die shots vallen wat tegen. :+ Moet ik me beledigd voelen? :p

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat sowieso, maar de afgelopen challenge hebben uiteindelijk ook aardig wat mensen gehaald.
    75 is op zich best veel, denk ook dat ik dit jaar iets minder tijd ga hebben, en ach, anders kan ik hem nog verhogen. Had ik afgelopen jaar ook gedaan. :p

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Volgend jaar 13 boeken, Dulle? :p

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Verhogen? Gehaald is gehaald, ik denk niet dat ik het verder ga aanpassen. :9
    Nee man, dat is veel te veel! :+ Niet goed voor mijn hart!

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Jij haalt de 12 net aan het eind van het jaar, dus er is inderdaad geen sprake van verhogen. :+

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wel van plan meer te gaan lezen, maar dan moet Dragon Age III dit jaar niet meer uitkomen of gewoon een kutgame zijn. :+

En ik ga die challenge pas instellen als ik er zeker van ben dat ik meer ga lezen. :p

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Doe ook mee met Modder. 40 boeken in 2014! :thumbs:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan kan ik dubbel zo hard lachen! :+

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lag in mei/juni geloof ik al dik 15 boeken voor op schema, dus dan is het ook geen uitdaging meer. Ik vind dat je een challenge pas in de laatste maand (of week) moet halen, want dan heb je er ook nog een soort moeite voor moeten doen. :p

@ Modder, hoeveel was je challenge vorig jaar? Ik dacht dat je toen ook al iets van 30 had ingesteld, of was dat het jaar daarvoor?

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie het meer als een vaag doel. Met mijn manier van lezen heb ik niet veel ruimte om meer moeite te doen. :p
    Ik weet wel nog dat Modder een jaar of 2 terug met oudjaar nog druk aan het lezen was om last-minute alsnog de challenge te halen. :+ Dat zou ik dus nooit doen.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Vorig jaar juist maar 12.

En Dulle: Natuurlijk zou jij dat nooit doen, want dan zou je het boek nooit op tijd uit krijgen. :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    We hebben er dus allemaal wel eens last van: Het boekensyndroom, in verschillende soorten en maten. :+

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik kwam onder mijn steen vandaag en las voor het eerst over S. van JJ Abrams, helaas is er geen enkele Nederlandse webshop die hem kan leveren. (er zitten te veel foldertjes en schtuff in voor een 2e hands aankoop.)

Iemand die hem al ergens gezien heeft?

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb ingezet op 46 boeken dit jaar, bijna wekelijks een boek moet haalbaar zijn.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Iemand die weet of Daar is Hij weer een aanrader is? Over Hitler in de moderne tijd???

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Klinkt goed. Even een Nederlandse review gelezen. Lijkt me wel een aanrader. Ik kan prima tegen Hitler grappen, maar dat komt ook omdat mijn grootouders en ouders niet zo heel veel hebben meegemaakt tijdens en na de oorlog. De schrijver weet de balans wel goed te vinden in dit boek. Misschien morgen maar eens opzoeken weer, maar 22,50 vind ik nog best wel prijzig.

Deel Deze Pagina