1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier ook nog steeds naar op zoek. Ook engelse webshops hebben hem niet leverbaar.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Die ja. Ik vraag me alleen af wat de verschillen zijn tussen die versie en die andere die op BD staat. 8)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De levertijd. :+
    En deze is 4 gram zwaarder. Extra boekenlegger! :cool:

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ECI op omvallen? Had eigenlijk wel gedacht dat een site als eci het wel zou redden. 8)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gaat het niet goed met de ECI? :eek:
    Dat verklaard wel dit op de site :+

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Dat hele ECI is toch al sinds de jaren 90 een kutbedrijf.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    eh, het zal op zich niet gemist gaan worden. Het was niet goedkoper of beter dan Bol. Maar het had wel wat. Ik had iedere keer een reden om weer nieuwe boeken uit te zoeken door die kwartaalbestellingen. :+
    Inmiddels alweer 8 jaar lid, en daarvoor via mijn ouders besteld.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ik heb sinds de jaren 90 al haat richting die mensen omdat ze moeilijk gingen doen over het terugdraaien van een automatische incasso op mijn rekening, terwijl ik niet eens lid was/ben. 8)

Kutbedrijf met een verouderd rotconcept. :mad:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het boek wat ik op het oog had is uit het assortiment genomen. Dus nu lopen jullie het geld mis wat je anders van de ondergang het gered! :+

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En ze probeerden het mij toen aan te smeren in het centrum van Sneek, ronde de release van De Order van de Feniks. Ik zat er bijna aan vast, dat kut ECI, tot ik op het laatste moment nog alles terug kon draaien. Verplichte kwartaalbestellingen, WTF. |:-

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was een uitstel van betaling geweest en die leveringen werden inderdaad niet gedaan. Aan de ene kant is het wel een prima site, maar voor een boekensite hadden ze lang niet alles. Zou het in ieder geval niet heel erg missen als het wegvalt. Bol is ook prima (liefst natuurlijk gewoon een leuke boekenwinkel zoals De Vries in Haarlem, maar die worden ook steeds schaarser)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    De Vries is inderdaad echt een geweldige boekenwinkel. _O_

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In maastricht hebben wij een leuke boekenwinkel. Nou ja, alleen vanwege het uiterlijk; stond laatst nog in de top 10 mooiste boekenwinkels van de wereld.
    Kom er zo zelden dat ik geen idee heb of het er nog is. :+ En wat de naam is... was het misschien selexyz?

In Eijsden hebben we iig niks :mad:
    Als iemand je iets probeert aan te smeren is het altijd aan jezelf om te kijken wat het addertje onder het gras is. :+ Ik heb iig in al die tijd geen negatieve ervaringen gehad met de ECI.
    Zoals ik al zei, ze zullen niet gemist gaan worden maar het is wel zonde om een bedrijf waar je jaren trouwe klant bent geweest kopje onder te zien gaan.

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Het probleem met boekwinkels vind ik, is dat ze gewoon veel te duur zijn. Vaak zijn die dingen 2x zo duur als bijvoorbeeld Amazon en BD. Pas ook, wilde ik een boek kopen dat 6 euro kostte(kostte, duurder geworden ondertussen :+), terwijl het in de winkel 18 euro nog wat was. Ik lees dan wel voornamelijk alleen in het Engels dus dan is het ook wel iets makkelijker om boeken uit het buitenland te halen.

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, wat Engelse boeken betreft ligt dat anders, maar met Nederlandse boeken geldt er gewoon een vaste boekenprijs dus dan is het net zo duur als op internet. Maar nu krijg je hetzelfde probleem als met films, die kun je ook nergens meer kopen. Beetje jammer die internetbedrijven. :mad:

@Dulle, was dat die winkel in die kerk? Dat was inderdaad een Selexyz, maar die is indertussen ook failliet, dus als ie er nog is zal het wel Polare heten.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Vind het zo jammer van die boekenwinkel dat alles zo modern is. Doe het dan gewoon in de stijl van de kerk.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee, vind ik niet. Dat contrast is juist zo gaaf. Jammer dat het in een of andere uithoek van Nederland ligt. :+

Deel Deze Pagina