1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil hem nog wel uit lezen maar het is zo'n vaag boek! Ik lees nu ook veel minder doordat het geen lekker weer is, hopelijk komt daar deze zomer nog wel verandering in, heb nog een enorme stapel liggen. ;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nieuwe Steve Berry is _O__O_

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als laatste dit boek uitgelezen:
    Wel aardig boek, al was ik niet geheel tevreden met het gebrek aan uitleg soms. Ook pasten de personages zich iets té snel aan aan de nieuwe situatie. Ik lees altijd de meest onrealistische boeken, maar zoiets irriteert me dan wel weer. :+

Nu begonnen in:

Ben er na ~50 pagina's iig al helemaal weg van. Heerlijk, dit is precies mijn soort boek. Hopelijk weet het dit niveau vast te houden.

Wel jammer dat sommige flapteksten naar mijn smaak al iets te veel weggeven van het verhaal. Ik word graag helemaal verrast. :p Zet er gewoon dat het over Area 51 gaat en dat er weirde shit gaat gebeuren ofzo. Heel kort met zo weinig mogelijk informatie over het verhaal. Jammer dat ik nu al dingen weet die ik liever zelf al lezend had willen uitvinden.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag De Avonden uitgelezen. Je moet echt door het begin worstelen, maar als je dan eenmaal beseft dat er geen verhaal komt is het een geniaal boek. Het boek gaat namelijk over een doodnormale jongen die vlak na de oorlog nog bij zijn ouders woont en in een grote sleur zit. Je volgt hem in een aantal dagen van zijn leven (namelijk de laatste 2 weken van december) wanneer als donker en grauw is, hemzelf included. Er gebeurt echt helemaal niks, maar toch blijf je maar lezen. Zo'n nietszeggend, deprimerend boek maar mede door de schrijfstijl het echt een top boek is. Gerard Reve is een held, ook al vonden ze dat vroeger niet. ;)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus... Poging 2 nu beide boeken uit zijn.

Ben er eigenlijk verbaasd over hoe iedereen het met elkaar eens is dat dit een awesome boek is.
    http://www.bol.com/nl/p/nederlandse...1001004004950329/index.html#product_judgement

Het is Markus Heitz. Genoeg reden voor mij om het te kopen

En deze er nog bij gegooid:

Na dat bericht in de krant vanmorgen dat het zo slecht gaat met Selexyz had ik best bij hun willen bestellen, maar ja... dan krijg je opeens een leuke korting bij Bol. :+ Al verwacht ik binnen een week weer een bestelling te doen. Deze keer aanvullingen op series ipv alsmaar nieuwe dingen die zich blijven opstapelen. Misschien dan maar bij Selexyz. :p

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Steve Berry - Het Complot van Parijs. _O_
    Ben nu over de helft en moet zeggen dat dit echt zijn beste tot nu toe is. Soms heeft hij in zijn boeken een inkakmoment, met het Venetiaans Bedrog bijvoorbeeld, maar deze is toch echt weer meesterlijk hoor.

Ben verslaafd aan al zijn boeken, heb ze ook allemaal in mijn bezit en gelezen. Jammer dat niemand deze schrijver haast lijkt te kennen.

Cotton Malone blijft gewoon een uberheld. :thumbs:

Ik wil voor de verandering wel eens een cijfer geven op een boek: 8/10. Om mee te beginnen.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou echt geniaal zijn! Volgens mij lopen al die boekenwinkels niet echt best en hierdoor zou er een mooie prijzenoorlog kunnen ontstaan. Veel boeken zijn ook gewoon schandalig duur, dus kom maar op met die kortingen. :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb het altijd al zo een idiote wet gevonden... :confused: Werd tijd dat die geschrapt zou worden. \o/

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja inderdaad. In België is die wet er al jaren niet meer en zijn de boeken ook veel goedkoper.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er ook ooit een Wet op de vaste gamesprijs of dvdprijs geweest? 8) Waarom is die wet voor de boeken ooit nodig geweest?

Toen ik dat keer op keer in het magazine van de ECI zag staan dacht ik dat ze aan het liegen waren. :+ "We kunnen deze boeken niet voor een lagere prijs verkopen vanwege de Wet op de Vaste Boekenprijs."
    Sure... *Google* Wacht, die wet bestaat ook nog?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mooi dat bericht hierboven, maar daardoor kon mijn stapel ongelezen boeken wel eens snel groeien.

Hoeveel ongelezen boeken heb jij nog DulleNL? Ik sta op een stuk of 16. :+

Heb vannacht trouwens 115 bladzijden gelezen in genoemde titel in dit topic en hoop vannacht de laatste 95 uit te lezen. top boek en hierna denk ik beginnen aan Het Lied van IJs en Vuur.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm.

Op dit moment (zonder die bestelling van gisteren) dus 30.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    holy fuck. 8)

Zandstorm doe je maar mooi na je huidige boek. :mad::+

16. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga op vakantie en neem mee..? ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zandstorm? :+

18. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    ik zal ns google-en of dat wat voor mij is ;)

nb, dulle, ik heb de naam van de wind gelezen tijdje terug. Is zeker de moeite waard! Niet zo OMGSUPER als sommige recensies je willen doen geloven maar zeer slim in elkaar gezet.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Doe dat. Eerste in een serie boeken over een geheim team commando's met brains. Wel later geschreven dan de meeste in de serie over ''SIGMA''

Lees bijvoorbeeld www.bol.com maar eens. Meer positieve reacties dan negatieve, eigenlijks alleen maar positieve. Heb al zijn boeken dan ook. :+:9

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aw. =( Maar goed, beter dat ik niet met ál te hoge verwachtingen eraan begin. :+
    Goede recensies zijn altijd een leuke bijkomstigheid, maar ik laat me er niet al te veel door leiden (of het moet unaniem negatief zijn, dan zal ik een aankoop nog wel eens heroverwegen)
    Volgens mij was ik dit boek nog op het spoor gekomen op aanraden van jou! Dus ik weet iig wel wie ik de schuld ga geven als het tegenvalt. }:]

@ Yellow: Hoe vaker je Zandstorm noemt, hoe langer ik het ga uitstellen. :D En het was sowieso nog niet aan de beurt op mijn lijst (ja, ik heb een volgorde opgesteld voor mijn volgende te lezen boeken. Eens zien hoe goed ik me eraan ga houden 8))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina