1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha ja dat krijg je van XBW op je iPhone. Druk nog wel eens op de verkeerde knop per ongeluk ;)

Zal ik doen :)

Edit: aangemaakt, waar moet ik naar zoeken menschen? Jullie namen gewoon

Laatst bewerkt: 15 jul 2011
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Moddermonster is mijn username. :p

3. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Invite gestuurd :)

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is Lizza11.

Jeetje, ik kijk een paar uur niet en opeens meerdere pagina's vol nieuwe berichten. ;)

@Yellow heb je ook weleens boeken geprobeerd buiten je straatje van Fantasy? Er zijn og aardig wat NL auteurs die gewoon echt de moeite waard zijn.

@Dulle Over het algemeen zijn die e-readers echt kut. Het enige voordeel is wanneer je veel reist, als je thuis bent pak je toch eerder een boek. Je moet even goed naar recensies kijken, want heel veel e-readers hebben de neiging om vast te lopen en dat soort onzin.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    @ Lizza11: Ja een klein beetje, zoals In het Geding van John Grisham, WWII boeken van topschrijvers en twee boeken van Tom Holland, pure geschiedenis die laatste.

Edit: Was ik nog vergeten. Een stukje Esoterie nog van Henry Lincoln en twee andere. :+

Laatst bewerkt: 15 jul 2011
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Als je toch over WWII wilt lezen: De Aanslag. Geweldig boek!

Over Goodreads: Wow, ik kwam er door Peter_Aragorn pas achter dat er een iPhone app is voor goodreads. Geniale app! Heerlijk fftjes door je updates scrollen of door je boeken en supersnel de reviews tevoorschijn halen. Daarnaast in plaats van het ISBN intypen of de goede versie van een nieuw boek zoeken gewoon de barcode scannen en in je boekenlijst stoppen. :cool:

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ideaal die app he :) Gewoon je boeken inscannen, haha!

Je mag me gewoon Peter noemen hoor ;)

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja ik heb hem ook, hij is echt geniaal. :)

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ben nu op zo'n 3/4e van Hyperion en telkens als ik denk dat het ene hoofdstuk de andere niet meer kan overtreffen word ik het tegendeel bewezen. Ik was aan het boek begonnen zonder ook maar een idee te hebben waar het over ging, dus geen reviews, synopsis, niet de achterkant van de kaft etc. Vind het tot nu toe een ontzettend tof boek, ook precies het type boek wat ik graag lees.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ben meer van de veldslagen en verhalen van de soldaten, dan die van de mensen thuis.

Op WWII gebied moet je gewoon alle drie de toptitels van Cornelius Ryan hebben gelezen. :thumbs:

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Najaarsfolders van Luitingh:

Fantasy Najaar 2011

Algemeen

Met in de laatste folder speciaal voor Yellow 'Hof van Eden' van James Rollins die in november uitkomt in het NL. :p

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Twee keer James Rollins dit jaar = Epic Nights to remember. :9

Waarom nu twee keer een Martin boek. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar had liever gezien een groot epic boek. Over dat boek:

Blij dat de bastaard nog leeft. :thumbs:

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De Alfen 2. Hell yeah! :cool:

Helaas geen God Sword te herkennen. :p Ok, ok...dan moet ie eerst überhaupt eens in het Engels uitkomen, maar dat is hét boek waar ik op wacht. :+

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    De enige titel waar ik op wacht is Slaap van Murakami, en dat is ook nog eens slechts een novelle. :+

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Ontdekking van de Hemel uitgelezen! Wat een boek zeg, zeker een aanrader. :)
    Uiteindelijk toch 4 sterren gegeven, omdat er 2 gedeeltes in het boek zaten die ik heel saai vond (dialogen/discussies over de wetenshap en het christendom) maar die paar pagina's op het geheel van 927 mag de pret niet drukken. Wat was en blijft die Mulisch toch een baas. _O_

Wie mijn recensie nog wil lezen moet maar even op Goodreads kijken.
    http://www.goodreads.com/review/show/152450390

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Meteen maar even een vriendenverzoek verstuur en een abo op je reviews genomen. ;)

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Jij bent ook wel snel met toevoegen. :+

Als ik mijn Goodreads op Orde heb ga ik ook wel een review schrijven.

Heb er op BOL.com eens 100 euro aan cadeaubonnen mee gewonnen. Ole. :9

Gelukkig kun je op GR makkelijke dingen toevoegen en verwijderen. Het is niet zo focked als YouTube. :emo:

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja sorry, ik kreeg een mail en was sowieso nog op GR. Je mag eerst inderdaad nog wel wat boeken toevoegen ;)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mijn GR even geupdate.

Helaas kan hij een aantal titels niet vinden en bij sommig alleen de Engelse versie/vertaling.

Ik had anders mijn challenge wel gehaald, maar die laat ik nu mooi op 10 staan. Ik doe rustig aan met mijn boeken dit jaar. In 2008 20 boeken gelezen en dat was al een record opzich. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina