1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is em geworden:

Kwaliteit van het scherm is ongelofelijk _O_

http://www.iriver.com/product/view.asp?pCode=002&pNo=86
    Vreemd genoeg kwam in reviews vaak naar voren dat mensen em lelijk vonden. Nou, fuck hun. Ik vind het een pracht ding. Dat melk wit met beige vind ik een heerlijke klassieke uitstraling hebben

En mijn bestelling van Bookdepository is binnen. Duurde even, maar goed. Dat is de schuld van de post, niet van hun. ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ongelofelijk als in 'het lijkt net een gewoon boek'?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, absoluut. Ik ben blij dat ik vanaf het begin ben gegaan voor e-Ink. Sure, op de iPad zag het er mooi uit, maar je merkt direct het verschil als je deze voor je neemt.
    Je zou niet eens zeggen dat ie aanstaat; het lijkt alsof er een sticker/pagina met tekst over het scherm is geplakt.

Ik vind dat zelfs al in de foto's terug komen. Ziet er absoluut niet als..hm... een 'scherm' uit. e-Ink >>>> TFT/LCD

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmmz,.. klinkt goed.

Ben benieuwd of je hem ook de voorkeur gaat geven boven gewone boeken.

Al lijkt het me op zich al handig om er 1 te hebben voor bijv op vakantie of zakenreisje

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb zo'n blaadjie van Bol hier liggen en daar staat dat je bij 10 digitale boeken gratis een e-reader krijgt maar ik zie het nergens op de site staan?

Ook vroeg ik me nog af of er iemand bekend is met de True Blood serie van Charlaine Harris? Lijken me namelijk ook wel toffe boeken.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Eigenlijks zouden we Dulle moeten bannen uit dit topic. E-Readers = Schande voor de echte boekenlezer. Ruimtegebrek of niet. :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja ik ben zelf ook wel erg fan van een mooie hardcover uitgave van een echt boek.

Maar vooral voor op vakantie ofzo lijkt het me toch wel ideaal. Je gooit er 30 boeken op , stopt hem in je tas en klaar

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat is nu eigenlijk de meerwaarde van dat toetsenbord voor de gemiddelde gebruiker?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gemakkelijk naar een boek/auteur zoeken als je een shitload aan boeken op je reader hebt staan.
    Tenminste, dat lijkt me. Er is ook een ingebouwd woordenboek. Ook wel zo handig als je kunt typen. ;)

Ik verwacht zelf ook niet dat ik ineens een hoop e-books zal gaan kopen. Zal voorlopig nog bij gewone boeken blijven. Die blijven unbeatable.
    Maar met zo een scherm en het gemak wat zo een e-reader biedt wil ik het op zijn minst proberen. En er is maar manier om dat te doen; de sprong in het diepe wagen. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dus je kan in wezen gewoon aankruizen waar je gebleven bent na afwezigheid en weet ik wat nog meer zonder bladwijzer? :cool:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lijkt me wel dat hij dat opslaat

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, maar of je dat dan net zo gemakkelijk weer opent als je het opslaat?

Ik bedoel maar dat ik gewoon een hekel heb aan alle elektronica wat maar een beetje de vorm van een I-Pad heeft. Verschrikkelijk rotmerk dat I Pod. 8)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan moet je in dit topic zijn

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=156967&page=35

Dit gaat over E-readers, niet over tablets. E-readers zijn qua hardware helemaal afgestemd op maar 1 doel. Zo relaxed mogelijk een boek kunnen lezen.

Niet te vergelijken met een iPad of andere tablet

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Hij ziet er echt heel mooi uit! Over E-ink hoor ik inderdaad alleen maar goede verhalen, je kunt er namelijk ook prima mee in de zon zitten. _O_
    Hoeveel heb je er voor betaald?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
  19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die PDF bestanden van bol.com, werken die als ebooks op de iPad en leest dat een beetje prettig?

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je zo'n app download kun je ze gewoon als ebooks lezen. Of het prettig leest weet ik niet, vergeleken met een E-reader natuurlijk niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina